päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,394 views

Nitta

Posts: 5,021

#26541 • • Nitta Sateenkaaren päässä

illusion, 2.5.2008 19:32:
Sama tääl*poks* ja noist lääkkeistäki tulee väsyolo *uuh*


No sehän se on mua väsyttänyt pari päivää :D Helpotti kun tajus.
illusion

Posts: 1,061

#26542 • • illusion team-sauna :D

Nitta, 2.5.2008 20:39:
---
illusion, 2.5.2008 19:32:
Sama tääl*poks* ja noist lääkkeistäki tulee väsyolo *uuh*

---

No sehän se on mua väsyttänyt pari päivää :D Helpotti kun tajus.



JEP! yritän selvii ilman niitä taplettei:) pelkät silmätipat ei onneks vätystä=)
Meinasin nukahtaa säteis sinne parvelle noiden takia*tirsk**blush* =D
vns

Posts: 276

#26543 • • Edited vns
Ihan pienet ja mitättömät ajatustenpalaset saa yht'äkkiä kauhian masiksen päälle vaiks on ollut muuten tosi kiva päivä. Sellaseks se vapaa-aika usein menee jos ei puuhaile mitään. *poks*

Tarvin läheisyyttä. *hellokitty*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#26544 • • Peikkotyttö
tulipas tyrittyä töissä oikein huolella:(
Leikkasin uudella terävällä veitsellä puolet kämmenestä auki ja syvältä. Oli vittumaista lähteä kesken asiakkaan palvelemisen äkkiä takahuoneeseen,etenkin kun kädestä valui sairas noro verta pitkin lattioita. Ja lekuriinhan ei tietenkään ollu aikaa lähteä,käsi vaan äkkiä pakettiin ja hanska päälle.

Sit kompastuin johonkin laatikkoon kuormaa purkaessa ja kaaduin aika pahasti,polvet on ihan verillä ja mustelmilla ja turvonneet. Joka ikinen askel sattuu ja joutuu ontumaan.

Millanenkohan työpäivä huomenna on?!*hmph*

--
Groove is in the Heart

hanabi

Posts: 81

#26545 • • hanabi
no voi helvetin kuustoista. katselin just tuossa tilitapahtumia netissä...näköjään on tullut osteltua jos jonkinmoista drinkkiä baarissa vappuna. ens kerralla jätän kyllä visan suosiolla kotiin! *grr*
dj Missiah

Posts: 303

#26546 • • dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA
15 tuntia vatsataudissa, eikä loppua näy! Ei unta! Mikään ei pysy sisällä, edes tilkka vettä.
Mellu-

Posts: 4,006

#26547 • • Mellu-
Miten voi olla ihminen näin rikki.. ja töissä pitäs jaksaa hymyillä asiakkaille.. vittu *uuh**nyyh*
Äsken sain omat tavarani laukuissa ja oikeen "osuvaa" vittuilua päälle.. kiitos tästä.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

innae

Posts: 1,377

#26548 • • innae PaskaJätkä
Darraa pukkaa.
Tuli taas jatkoiltua kolmistaan, minä, Anu ja Jyri viimeksi mainitun kämpällä.
Ja niin kamala tutina ja puuskutus ollut tänään. Ei auttanut edes Anun altaalla köllöttely ja mekkalamanao:(
Syytän Jyriä tästä. Perskeles.
Mutta enpä ollut ainoa joka puhalsi tänään:D

--
PaskaJätkä

anis

Posts: 2,451

#26549 • • anis
Ottakaa multa puhelin pois ku lähen dokaa! Hävettää noi kännipuhelut*blush*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

psymax

Posts: 283

#26550 • • psymax
töihin pitäs lähtee...
ei jaksais..
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#26551 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
nyt sit joku miniflunssa iskeny, vaik koko talven flunssalta vältyinkin :( no, särkylääkettä naamaan ja ulos nauttimaan auringosta.. en aio missaa tota säätä jonkun pikku vilustumisen takia *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

WuZuul

Posts: 181

#26552 • • WuZuul
Pitäis asua exän kanssa samankaton alla vielä ainakin viikko. Päähän tähän paskaan hajoaa *toktok*

--
Wannabe bilekone.

cletus

Posts: 369

#26553 • • cletus
aamuyöllä pitäis lähtee ajelee duuniin toiselle puolelle suomee...*haukottel*
ee102

Posts: 775

#26554 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Mul on omaa kultaa kauhea ikävä. *nyyh* Haluisin sen kainaloon NYT tai edes viereen makaamaan ku se taitaa viel nukkua, ite oon Oulussa käymässä. 660km välimatkaa mun kultaan. Pitäs keksiä päivän ohjelmaa. Hmm... Krapulaki viel, ja mun oli sitä paitsi tarkoitus olla Oulussa viikko. Miten ihmeessä mä jaksan. Haluan omaan kämppään kissojen ja rakkaani luo. En ymmärrä, miten kestän olla Oulussa kokonaisen viikon. *uuh*
plink

Posts: 1,405

#26555 • • plink team paska
aivan hillittömien liskomeininkien johdosta sain nukuttua koko yössä n. 45 minuuttia ja nyt on fiilis sen mukanen. väsyttää vitusti, koska viime päivinä ei muutenkaan ole tullut pahemmin nukuttua ja maha on ihan sekaisin. tietty tänään tulee olemaan aika kiireinen päivä töissä, joka on lisäksi luultavasti lusittava loppuun asti. että kiitosta ittelleen vaan juu...

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

-xx-

Posts: 5,001

#26556 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
En saanut säätiöapurahaa, rastittava Berkeley toistaiseksi pois potentiaalisista tutkimuspaikoista.
Oh well, mielenkiintoisempiakin kuvioita on onneksi suunnitteilla... mutta, ilmainen raha olisi kyllä kelvannut.

--
kiitos ja anteeksi ^^

Jutu

Posts: 3,054

#26557 • • Jutu Blondi
Tuleepas tosi kivan rankka toukokuu. Huomenna olis vapaapäivä, mutta sen jälkeen onkin töitä seuraavaan keskiviikkoon asti, sitten 1 vapaapäivä ja sit taas töitä seuraavan viikon perjantaihin asti. Ja sen jälkeen olis vielä koulua 8-16 ja viikonloppuna töitä *poks* Koskahan sitä vapaata ehtis pitämään ihan kunnolla *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

innae

Posts: 1,377

#26558 • • innae PaskaJätkä
Yhyy, varpaat märkänä tänääkin:(
Iso krokotiilin kyynel:S

--
PaskaJätkä

tiiplis

Posts: 1,043

#26559 • • tiiplis also available in sober
Kiss jää väliin *uuh* tiedän etten saisi valittaa tollasesta asiasta mut harmittaahan se silti niin pirusti.

--
italia litania nainati lailati

Sssan*

Posts: 651

#26560 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Kulta lähti tänään ruotsiin...Niil on sielä 2 vuoden työprojekti...Typerää ku on niiiiiin ikävä jo!!*uuh* (onneks se tulee käymään täällä kuitenki joissain väleissä)

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..