päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,233,751 views

Aidrian

Posts: 1,799

#21601 • • Aidrian Furian Master
Day of Silence 26.6.2007 voi percele*dissaa*kun suosikki nettiradio vaikenee tuon takia..*senkin*sanon minä.
Heli

Posts: 1,489

#21602 • • Heli vai kuka se oli
ykä

--
ei se väärin ole.

Siren

Posts: 826

#21603 • • Siren Seinäruusu
Ahistus *uuh* *nyyh*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Sallakat

Posts: 2,220

#21604 • • Sallakat jungle, baby !
voimat aivan loppu kissojen tilanteen takia. kolmatta päivää "riidoissa". normaalista päivärytmistä tai touhuista ei tule yhtää mitää *uuh*
peepe

Posts: 904

#21605 • • peepe

Sallakat, 26.6.2007 13:07:
voimat aivan loppu kissojen tilanteen takia. kolmatta päivää "riidoissa". normaalista päivärytmistä tai touhuista ei tule yhtää mitää *uuh*



Mikäs kisuille on tullu?
Sallakat

Posts: 2,220

#21606 • • Sallakat jungle, baby !

peepe, 26.6.2007 13:38:
---
Sallakat, 26.6.2007 13:07:
voimat aivan loppu kissojen tilanteen takia. kolmatta päivää "riidoissa". normaalista päivärytmistä tai touhuista ei tule yhtää mitää *uuh*

---


Mikäs kisuille on tullu?

laitoin kommenttia.
Freja

Posts: 8,775

#21607 • • Freja Sihteeri
Olipas taas viisasta lähteä kauppaan ilman apureita, esim reppua tms muuta, joka helpottaisi kantamista. En si tajunnu lähtiessä, että kun jääkappi on ihan tyhjä, niin on paljon ostettavaakin. Selvisin kyl kotiin, mut kädet ja ranteet ny vähä hellinä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#21608 • • crissy
puhelu isän kanssa.... *nyyh*
Mellu-

Posts: 4,006

#21610 • • Mellu-
Rahatilanne :( ja eilinen kauhee masennuskohtaus :( huoh.. noh kai tää tästä ..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#21611 • • astaroth Guest
*uuh*
Muhvi-

Posts: 303

#21613 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Kynsilakanpoistoaine jäi kauppaa. :( Ei oo ikin unohtunu mitää kauppaan. Kai sen saa kuittia vastaan takas jos ovat huomanneet sen jääneen.

Olis ollu käyttöä sille 6 eurolle. PRKL!

--
It was once my life - it was my life at one time.

Miinapiina

Posts: 3,494

#21614 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
on vaan tällai *uuh* olo...

--
pinkki on pop!!!

Foxmagon

Posts: 1,329

#21615 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Itkettääpi.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

m1kk3

Posts: 5,560

#21616 • • m1kk3 no-life
Vittu mä en tajua. Mun työpaikka on ku lastentarha, vaikka kaikki on aikuisia ihmisiä. Nillitetään joka vitun asiasta ja puhutaan selän takana paskaa ja kukaan ei tee mitään ylimäärästä *sydän*

Toivottavasti pääsis äkkiä helvettihin täältä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

-Kerttu-

Posts: 4,542

#21617 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mikke, 27.6.2007 06:36:
Vittu mä en tajua. Mun työpaikka on ku lastentarha, vaikka kaikki on aikuisia ihmisiä. Nillitetään joka vitun asiasta ja puhutaan selän takana paskaa ja kukaan ei tee mitään ylimäärästä *sydän*

Toivottavasti pääsis äkkiä helvettihin täältä.



Vähän sama homma.. Mikä tollasia 40+v. (varsinkin naisia) oikein vaivaa. Himmeetä kyräilyy, selkään puukotusta, oman egon pönkitystä..?? *ding* Menis itteensä!

Niin ja muutenkin kökkö aamu ja takana huonosti nukuttu yö..*haukottel* Ahdistaa.. Alkais jo loma ja sais vaan olla murun kanssa.. *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#21618 • • Annakins Guest

Super-Kerttu, 27.6.2007 07:36:
---
mikke, 27.6.2007 06:36:
Vittu mä en tajua. Mun työpaikka on ku lastentarha, vaikka kaikki on aikuisia ihmisiä. Nillitetään joka vitun asiasta ja puhutaan selän takana paskaa ja kukaan ei tee mitään ylimäärästä *sydän*

Toivottavasti pääsis äkkiä helvettihin täältä.

---


Vähän sama homma.. Mikä tollasia 40+v. (varsinkin naisia) oikein vaivaa. Himmeetä kyräilyy, selkään puukotusta, oman egon pönkitystä..?? *ding* Menis itteensä!



Mun entinen duunipaikka oli jo sillon aika kamala ja kuulemani perusteella nyt muuttunut vielä pahemmaksi. Siellä on yks nainen, joka on niin katkera ja kateellinen ihminen, että pilaa kaikkien muiden työilmapiirin aivan täysin. Pahinta tietysti on se, että kyseessä on pieni, 6 hengen yksikkö, joka on erillään muusta firmasta, joten niiden samojen naamojen kanssa on sitten koko ajan.

Jos esim. palaverissa sovitaan, että tilataan 400 punaista kansiota joissa lähetetään materiaalia tahoille x ja y, niin seuraavana päivänä onkin tämä nainen jo sitten kitisemässä selän takana, että miks pitää just näitä kansioita ja just tota punasta ja eihän sinne oo mitään järkee ees lähettää mitään ja valivalivali.

Mä en voi tajuta miten joku jaksaa käyttää niiden suuren osan ajastaan pelkkään valittamiseen ja toisten haukkumiseen.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#21619 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Annakins, 27.6.2007 09:17:


Mun entinen duunipaikka oli jo sillon aika kamala ja kuulemani perusteella nyt muuttunut vielä pahemmaksi. Siellä on yks nainen, joka on niin katkera ja kateellinen ihminen, että pilaa kaikkien muiden työilmapiirin aivan täysin. Pahinta tietysti on se, että kyseessä on pieni, 6 hengen yksikkö, joka on erillään muusta firmasta, joten niiden samojen naamojen kanssa on sitten koko ajan.

Jos esim. palaverissa sovitaan, että tilataan 400 punaista kansiota joissa lähetetään materiaalia tahoille x ja y, niin seuraavana päivänä onkin tämä nainen jo sitten kitisemässä selän takana, että miks pitää just näitä kansioita ja just tota punasta ja eihän sinne oo mitään järkee ees lähettää mitään ja valivalivali.

Mä en voi tajuta miten joku jaksaa käyttää niiden suuren osan ajastaan pelkkään valittamiseen ja toisten haukkumiseen.



Meillä taas on yksi, joka vahtaa kaikkien tupakalla käyntejä, auton kiekon kääntämisiä. Itse hän ei tupakoi, eikä omista autoa.. Ja pitää siitä sellaista elämää. Tämä samainen ihminen on aina parempi kuin muut tai jos sulla on yskä, niin sillä on 10x pahempi yskä. Muutenkin tää ihminen puhuu päälle, eikä kuuntele ym.. Ja onhan noita muitakin. Jos musta tulee noin ärsyttävä ja katkera yli 40-vuotiaana, niin pliis lyökää joku mua..

*piis*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#21620 • • Annakins Guest

Super-Kerttu, 27.6.2007 09:20:
Meillä taas on yksi, joka vahtaa kaikkien tupakalla käyntejä, auton kiekon kääntämisiä. Itse hän ei tupakoi, eikä omista autoa..



Joo tää nainen on kans sellanen, et aina valittaa et tupakoitsijat saa enemmän taukoja ja ihmiset joilla on lapsia on enemmän pois töistä ja hän siis tietenkin tekee enemmän töitä kun muut, koska HÄN ei tupakoi eikä hänellä ole lapsia eikä sitä eikä tätä eikä tota *justjoo*

Ärsyttävintä on, että se aina niin esittää mukavaa, ystävällistä ja kaverillista mut sit puukottaa täysin kaihtamatta selkään.

No, onneks nykyisessä duunissa ei meidän yksikössä tollasia ole.