31,307 posts, 1,566 pages, 8,538,301 views
Sallakat, 26.6.2007 13:07:
voimat aivan loppu kissojen tilanteen takia. kolmatta päivää "riidoissa". normaalista päivärytmistä tai touhuista ei tule yhtää mitää
laitoin kommenttia.peepe, 26.6.2007 13:38:
---
Sallakat, 26.6.2007 13:07:
voimat aivan loppu kissojen tilanteen takia. kolmatta päivää "riidoissa". normaalista päivärytmistä tai touhuista ei tule yhtää mitää
---
Mikäs kisuille on tullu?
mikke, 27.6.2007 06:36:
Vittu mä en tajua. Mun työpaikka on ku lastentarha, vaikka kaikki on aikuisia ihmisiä. Nillitetään joka vitun asiasta ja puhutaan selän takana paskaa ja kukaan ei tee mitään ylimäärästä
Toivottavasti pääsis äkkiä helvettihin täältä.
Super-Kerttu, 27.6.2007 07:36:
---
mikke, 27.6.2007 06:36:
Vittu mä en tajua. Mun työpaikka on ku lastentarha, vaikka kaikki on aikuisia ihmisiä. Nillitetään joka vitun asiasta ja puhutaan selän takana paskaa ja kukaan ei tee mitään ylimäärästä
Toivottavasti pääsis äkkiä helvettihin täältä.
---
Vähän sama homma.. Mikä tollasia 40+v. (varsinkin naisia) oikein vaivaa. Himmeetä kyräilyy, selkään puukotusta, oman egon pönkitystä..?? Menis itteensä!
Annakins, 27.6.2007 09:17:
Mun entinen duunipaikka oli jo sillon aika kamala ja kuulemani perusteella nyt muuttunut vielä pahemmaksi. Siellä on yks nainen, joka on niin katkera ja kateellinen ihminen, että pilaa kaikkien muiden työilmapiirin aivan täysin. Pahinta tietysti on se, että kyseessä on pieni, 6 hengen yksikkö, joka on erillään muusta firmasta, joten niiden samojen naamojen kanssa on sitten koko ajan.
Jos esim. palaverissa sovitaan, että tilataan 400 punaista kansiota joissa lähetetään materiaalia tahoille x ja y, niin seuraavana päivänä onkin tämä nainen jo sitten kitisemässä selän takana, että miks pitää just näitä kansioita ja just tota punasta ja eihän sinne oo mitään järkee ees lähettää mitään ja valivalivali.
Mä en voi tajuta miten joku jaksaa käyttää niiden suuren osan ajastaan pelkkään valittamiseen ja toisten haukkumiseen.
Super-Kerttu, 27.6.2007 09:20:
Meillä taas on yksi, joka vahtaa kaikkien tupakalla käyntejä, auton kiekon kääntämisiä. Itse hän ei tupakoi, eikä omista autoa..