Jone, 9.6.2007 20:52:
Vois nukkua marraskuuhun ja sit yrittää uudestaan taas.
Vähä samanlainen fiilis, tosin silleen et vois vaikka koittaa edes kahtena päivänä viikossa tehä jotain ja sit loput ajasta vaan nukkuu, tai muuten vaan chillaa kotona tekemättä mitään.
vituttaa kun ei voi vaikuttaa asioihin vaikka kuinka yrittää ja haluaisi, ja kuulee kaiken hyvänkin olleen oikeasti päin persettä... sitä haluaa vain toiselle hyvää, mutta onnistuu aina vain tuottamaan mielipahaa... i suck. :(
Mut itellä palo selkä, kädet ja rinta keskiviikkona ja nyt sattuu ihan perkeleesti. Voisko joku kieltää ton auringonpaisteen Ja mä en todellakaan oo kärventänyt itseäni tahallisesti vaan olin muutaman tunnin ulkona lukemassa, mitä nyt välillä kävin sisällä juomassa ja vilvottelemassa jonkun verran. Mä niin vihaan kesää ja aurinkoa. Nii! Ja ötököitä. On se prkl ku istut sen ajan ulkona että kärvennät pihvit grillissä ja syöt ne siinä niin johan löytyy pattia sieltä täältä. Onpa kivaa töissä kun alkaa varpaanvälistä kutittamaan kun joku verenimijä käynyt sielläkin.
Kun asiat on oikeasti huonosti ne on niinku mulla nyt. Olen täysin rahaton, sairaslomalla ja leikkausta odottelemassa jalkani kanssa kun polvi ei pysy enää kasassa (ei tule rahaa saikun aikana, joten olen ihan kusessa! ) ja sit mulle on ilmestynyt oireita jotka viittaavat suoraan paksusuolen syöpään.. Kyllä nyt taas koetellaan...