Rave Against Drugs [YAD with MILLENNIUM] 17.12.2004 @ HELSINKI

222 posts, 12 pages, 33,675 views

mniittymaki

Posts: 1,641

#141 • • Edited mniittymaki

Keppu:


Sitten kun sais vielä tietää, että mikä se joko Wertin viimeinen taikka Cosmon eka biisi oli.



Wertin vika : X-Cabs - Neuro 2004
Cosmon eka : Cosmo - Sedna

.m
Wert

Posts: 3,386

#142 • • Wert Varapalkkaliukuja
Sashan "trancesetin" *nauru* jälkee oli vähä varovaisesti lähdettävä liikkeelle mutta päästiin kuitenki. Hyvin oli jos alusta asti jengii paikalla vaikka loppuillasta jonku verran oli kerenny poistuu paikalta. Itellä ainaki oli perkelee kivaa soitella ja muutenki hyörii ympäriinsä. tulipahan sit eka kertaa koskaan käytyy gloriassa ja ihan hyvältahän toi maistu :)
Unity, missä lapsi? *Nauru*
niijoo.. ja Diffasin loppuillan disko ja kiksuhaussi oli nii hyvvää nii hyvvää *iloinen*

ps. vika biisi multa oli x-cabs - neuro 2004



*piis*
itis

Posts: 2,518

#143 • • itis Morning Star
Ne toimi, olin jopa hieman skeptinen etukäteen, mut ne toimi. *joo*

Hyvä meininki ja mieli loppuun asti en voinut olla kun piti vaihtaa toisiin bileisiin...

*jiihaa*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Maihku

Posts: 1,186

#145 • • Maihku neiti hankala
kivaa oli*aplodit*
luba

Posts: 226

#146 • • luba
tulipas taas jorattuu *jiihaa* alku ilta meni kyllä aikas kiksun parissa onneks gen6 sitte vähä pelasti homman, ei ois pää enää kestäny niitä "hittejä", hehheh se satellite ja whiteroom yhdistelmäki kuultu jo miljuuna kertaa *pelle*....
Timmo

Posts: 657

#147 • • Edited Timmo
Olin kyytimiehenä alaikäselle kaverilleni ja täytyy kyl sanoo, että ilman yläkertaa olisin itkeny verta. No gen.6 oli ihan ok kamaa, ainakin eka biisi.

Ja jättimäiset kiitokset siitä, että tupakkahuone oli erikseen, ja se viel toimi!! Kerrankin!! Näin ne hommat pitäis hoitaa jatkossakin.

--
Elämä On Raato

korento

Posts: 110

#148 • • korento Raiski turbo Emma
Tuossa tullutkin kaikenlaista kommenttia, noh mulla oli kaikinpuolin kivaa, musiikki maistu ja fiilis oli hyvä, tänks! *nauru**jiihaa*

--
Se tuntui takapuolessa asti.

remotion

Posts: 5,283

#149 • • remotion nostatus guru
Joo o ekaks päivä duunissa kaikkee tylsää, sit sen jälkeen muija sano et nyt loppu ja päivä rupes hämärtyy vähä liian aikasin. Onneks frendi soitti viimetipassa et lähdenkö kattoo David Copperfieldiä ku oli yks ilmanen lippu ja lähdinhän mä. Rupes siinä sit olee ihan hyvät fiilikset jo ja sen jälkeen selviydyinkin sitten nopeesti Iguanan kautta Gloriaa. olin ekaa kertaa bileissä yksin. Saavuin melkein Cosmon setin alkuun ja se olikin sellasta kiksuparaatia et oli erittäin mukava tanssia kun vauhtiin pääsi. No jotenkin sitten se Genesiksen setin kohdilla vasta rupes tuntuu et nyt ollaa bileis isolla kädellä!
Sitä ei jaksanut sitten ku meni ihan monoksi, joten vetäydyin limutauolle ja tuli heiteltyä siinä sitten läppää Neonin ja Wertin ja sen kukas ny olikaan Neon look-a-like. Viimeiset 20 minuuttia tuli vielä jorattua mimmin setista ja sit pumppaskin jo ihan eri teholla. Oisin kiinnostunu tietää viimestä 4 biisiä minkä gen.6 soitti? (oli muuten hyvän näkönen! *vink*)
Neon räjäytti sit potin ihan täysin. tuli vedettyy ihan tuulimyllynä ja vieterinä yhtäaikaa. Hommasta teki viel kivemman kun vieressä oli super nättejo kiksukarva tyttöjä jotka liekitti mun kans täysillä! Tuli sit lähettyy vartin yli 3 pois ja plokkasin viel samaiset kaunokaiset siitä mukaani ja kuunneltii vielä meitsin settii bemussa ja oli varsin juhlava tunnelma...! Jäi nyt harmittaa et wertti jäi kuulematta mut seuraavalla kerralla sit! *vink* *iloinen*

Hauskaa oli kun kaveri soitti 4 aikaa aamulla ja olin just tytöt heittäny kotii ni ei pystyny kunnolla puhuu puhelimee kun oli kurkku niin kuiva. nyt 6 tuntia nukkuneena hywä fiuwis! *jiihaa*
Avatar
#151 • • --- Guest
Oli ihan läppä mehubileet! Jos oisin tienny minkälainen meno siel on, ni en olis varmasti menny lähellekään Gloriaa. Ja ne poket..... överikuumoilijoilta! Ei jättäny rauhaan! Oli koko ajan tutkimas paikkoja..... AINOA hyvä asia näissä bileissä oli Neonin setti. Mutta muuten... NEVER AGAIN!
antonsonin

Posts: 2,712

#152 • • antonsonin laserpoint.
Poket oli kyl turhan tiukat ... ja musa ei mainilla uponnut ollenkaan , loungessa tuli parasta settiä :).
Fortis

Posts: 15

#153 • • Fortis
oli kyl kivaa..*hymy* ja musiikkiki toimi mulle ainaki joten kuten...lisää näitä*aplodit*
Fortis

Posts: 15

#154 • • Fortis
ja kuvii täält ois iha kiva nähä..*joo*
:D

Posts: 3,707

#155 • • :D
Ihan hauskat kekkeret kutakuinkin. Väkeä olisi saanut olla tosiaan
snadisti enempi. Kiva sentään, että jotkut viitsi notkua yläkerrassakin. :)

Näitä tälläisiä eventtejä voisi olla kyllä ihan lisääkin, saavat nuoremmatkin
tosiaan hieman reivattua hikea pintaan. :) Poket olivatkin varmasti normaalia
tarkempia, juurikin tapahtuman luonteesta johtuen, joka on mielestäni kyllä
ihan hyvä asia.

Mut joo, kiitos kaikille mun puolesta.
Slenky

Posts: 15

#156 • • Slenky
Oiken hyvät hipat oli! *joo*
Tuli suru puseroon, kun en päässytkään gen.6:sta kuulemaan. Kaverit joutuivat lähtemään jo puolenyön jälkeen ja elin heidän ehdoillaan.

Wert tykitti hyvin. Hänen työskentelyä ja eläytymistä oli muutenkin varsin kiva katsella. Tuli itsekkin hyvälle tuulelle. *hihu*
Cosmon soittaessa en sitten kerennytkään lattialta pahemmin pois.

Oli kiva nähdä tuttuja naamoja ja kiitos&kumarrus vielä kerran järkkäreille.
Dueno

Posts: 168

#157 • • Dueno klubbarin rumin
Oikeen mukavat kestit oli kyllä!! Musiikki oli todella mahtavaa, ei se selkä taaskaan kestäny loppuun asti.. *nyyh*
Mukavasti oli ihmisiä, näytti alaikäset viihtyvän hyvin kekkereis ja hyvä!!! kiksukarva tytöt oli kyl tosi södei *hihu* Tämmösii ehdottomasti lissee, mie tykkään *plur* Kuvia jakoon!

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Lauruska

Posts: 821

#158 • • Lauruska nihkee
ihkua oli ja kiva tavata uusei ihmisii *hih*
Teinitkään ei häirinny ja tupakointi oli kelletty ni oli jopa raikas ilma *hih**aplodit**iloinen*

Vois olla joo useammin tämän kaltaisia tapahtumia. mii laik veri mats!
remotion

Posts: 5,283

#159 • • remotion nostatus guru
valoista pitää kommentoida sillee et muuten hyvät mutta genesiksen aikana käytettii putkee joku 15min stroboo
sillee in your face, vois vähän valomies kelailla mitä tekee. toinen et neonin setin aikana sitä savuu puskettii ihan sikana. esti tehokkaasti tanssimisen siinä edempänä.

Jotku on valitellu pokeista itse en törmänny yhteenkään tullessa enkä poislähtiessä. Ja tuolla oli kuulemma joku vesipää laittamassa toisten juomiin nappeja. Toivottavasti siltä potkittii sukukalleudet rikki. Sit siellä oli kulemma kanssa pari diileriä, toivottavasti poliisi dekapitoi sellaset hihhulit. *eiei*
Että ne jotka valitti liian tiukasta poke linkjasta vois ehkä vähän kelailla, vai olitteko te juuri niitä nappi kauppiaita? *ding*

Ei herneitä.
*justjoo*
Timmo

Posts: 657

#160 • • Timmo

remotion:
valoista pitää kommentoida sillee et muuten hyvät mutta genesiksen aikana käytettii putkee joku 15min stroboo
sillee in your face, vois vähän valomies kelailla mitä tekee.



Joo tais olla valomies vähän yössä, koska ei laittanu stroboo pois vaikka joku tyttö sai eturivissä epilepsiakohtauksen.

--
Elämä On Raato