Joo o ekaks päivä duunissa kaikkee tylsää, sit sen jälkeen muija sano et nyt loppu ja päivä rupes hämärtyy vähä liian aikasin. Onneks frendi soitti viimetipassa et lähdenkö kattoo David Copperfieldiä ku oli yks ilmanen lippu ja lähdinhän mä. Rupes siinä sit olee ihan hyvät fiilikset jo ja sen jälkeen selviydyinkin sitten nopeesti Iguanan kautta Gloriaa. olin ekaa kertaa bileissä yksin. Saavuin melkein Cosmon setin alkuun ja se olikin sellasta kiksuparaatia et oli erittäin mukava tanssia kun vauhtiin pääsi. No jotenkin sitten se Genesiksen setin kohdilla vasta rupes tuntuu et nyt ollaa bileis isolla kädellä!
Sitä ei jaksanut sitten ku meni ihan monoksi, joten vetäydyin limutauolle ja tuli heiteltyä siinä sitten läppää Neonin ja Wertin ja sen kukas ny olikaan Neon look-a-like. Viimeiset 20 minuuttia tuli vielä jorattua mimmin setista ja sit pumppaskin jo ihan eri teholla. Oisin kiinnostunu tietää viimestä 4 biisiä minkä gen.6 soitti? (oli muuten hyvän näkönen!
)
Neon räjäytti sit potin ihan täysin. tuli vedettyy ihan tuulimyllynä ja vieterinä yhtäaikaa. Hommasta teki viel kivemman kun vieressä oli super nättejo kiksukarva tyttöjä jotka liekitti mun kans täysillä! Tuli sit lähettyy vartin yli 3 pois ja plokkasin viel samaiset kaunokaiset siitä mukaani ja kuunneltii vielä meitsin settii bemussa ja oli varsin juhlava tunnelma...! Jäi nyt harmittaa et wertti jäi kuulematta mut seuraavalla kerralla sit!
Hauskaa oli kun kaveri soitti 4 aikaa aamulla ja olin just tytöt heittäny kotii ni ei pystyny kunnolla puhuu puhelimee kun oli kurkku niin kuiva. nyt 6 tuntia nukkuneena hywä fiuwis!