Rave Against Drugs [YAD with MILLENNIUM] 17.12.2004 @ HELSINKI

222 posts, 12 pages, 33,673 views

Liqued

Posts: 187

#201 • • Liqued CyberHemuli

Mizfir:
Tilt:n kuvauksen tuotoksia tulossa tuonne >>>linkki

Kiitos Aleksi*hali*



Millonmillon? *plur*

--
Spin!

Mizfir

Posts: 2,472

#202 • • Mizfir pittuinen

Liqued:

Millonmillon? *plur*



Heti kun Aleksi ehtii*joo* kannattaa käydä kurkkimas välil :)

--
-Mannanen-

Liqued

Posts: 187

#203 • • Liqued CyberHemuli

Mizfir:
---
Liqued:

Millonmillon? *plur*

---


Heti kun Aleksi ehtii*joo* kannattaa käydä kurkkimas välil :)



Oukei :)

--
Spin!

armed_ahmed

Posts: 35

#204 • • armed_ahmed armed_ahmed

Mizfir:

Poket ja järkkärit ei voi tuntea kaikkia diilereitä ennestään, asialle kyllä tehtiin niin paljon kuin pystyttiin. Tupakoitsijoille huomautettiin muualla kuin tupakkahuoneessa polttamisesta aina kun sellaista havaittiin.


juu, kyllä henkilökunta pärjäsi ihan hyvin niille huumeilijoille, en minäkään niistä ois ennalta osannut varmaan ketään kieltää tulemasta sisään. meinasin itekin mennä sanomaan tupakoitsijoille aiheesta, mutta rupes kehtuuttammaan... ja jotenkin semmosesta on vähän nihkeätä kieliä henkilökunnalle, kun tulee liikaa ala-aste mieleen :)


Esitanssijoiden vertaaminen strippareihin on mielestäni törkeää. Tytöt olivat kauniita ja asianmukaisesti + bilehenkisesti pukeutuneita sekä taitavia tanssijoita. Jos sinulle ei ole vielä koskaan selvinnyt esitanssijoiden olemassaolon salaisuus niin kerron sen nyt: Heidän tarkoituksenaan on innostaa muita bilettäjiä ja tuoda lisää fiilistä menoon sekä samalla tuoda kunnioitusta dj:lle.


no en minä tietenkään törkeältä halua kuulostaa, vaan tylsältä vanhukselta paikallislehden mielipidepalstalla :)
siis minä vaan sitä meinasin, että ei semmosia ennenmuinoin "rave"issa ollunna...
kiva että nykyään on, kyllähän ne nykyajan lapset on tottuneempia tuommoisiin (myönnä pois) vähäpukeisiin tanssijattariin. ja kyllähän tytsyt silleen rentouttavat tunnelmaa tehokkaasti, uskaltaa humaloitumattomatkin mennä tanssimaan. mutta silti miun mielestä enemmän klubijuttu kuin ravejuttu, silleen imakollisesti.
toisaalta ihan sama, eihän ravet enää oo semmosia kun ne ennen oli (ja hyvä niin) ;)

--
korvat soi vieläkin.

cybercat

Posts: 14

#205 • • cybercat
Kiitos DJ:t *kiitoskiitos* *kiitoskiitos*
Kiitos järjestäjät *kiitoskiitos* *kiitoskiitos*
..me like a lot *hihu*

--
Life is like a jar of jalapenos:
What you do today, might burn your ass tomorrow..
Burn baby Burn!

Waily

Posts: 919

#207 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
Bileet oli ihan jees.. jäi vaan tosi paska maku sen takia että multa pöllittiin kamaa bäkkäriltä.. kiitos kyseiselle henkilölle *dissaa*
Aidan

Posts: 1,524

#208 • • Aidan Soitan suutani koska voin!

Waily:
Bileet oli ihan jees.. jäi vaan tosi paska maku sen takia että multa pöllittiin kamaa bäkkäriltä.. kiitos kyseiselle henkilölle *dissaa*



Mitä sulta sielt pöllittiin?

--
Hammer Zeit!

Lauri

Posts: 1,051

#209 • • Lauri Devoted
Kiitti oli kivaa :)

Sit,
Mistä tuo fakta strobon 30 sekunnin ajoaikaan tulee? En ole vielä itse ko. asiaan ainakaan törmännyt (ei sillä, että olisin missään nimessä sen puolella, että stroboa pitäisi kokoajan ajaa).

Ja jos siellä joku tipahti, niin se on valitettavaan, mutta jossain vaiheessa se kuitenkin olisi tullut eteen.
Epilepsiakohtaus ei tarvitse strobo-valoa iskeäkseen, kuten varmasti moni epileptikko tietää. Toki joissain tapauksissa välkkyvä valo ja kova ääni saattaa sitä buustata. Mutta imho parempi niin, että ko. henkilö sai sen valvoituissa oloissa ja suhteellisen turvallisessa paikassa. Kuten sanottu, niin joskus se olisi ollut edessä.
KryptonitE

Posts: 10

#210 • • KryptonitE
Oli juu mahtavat bileet, tosin aika vähänlaisesti porukkaa ainakin silloin, kun minä saavuin jälkeen klo 23.00. DJ Neon heitti mahtavan setin, tykkäsin paljon. Ainoa asia, joka pilasi fiilistä oli se, että kadotin Cyberdogin paitani jossain vaiheessa perjantai-iltaa, kun oltiin kaverilla juhlimassa. Paita nähtävästi pöllitty, kun sitä ei ole vieläkään löydetty. No jouduin tanssimaan neulepuserossa. -_-

Ja diilereistä sen verran, että itsekin siellä yhteen törmäsin. Olisi kyllä voinut kunnioittaa bileiden teemaa -indeed. Mutta eipä niitä ole minun kohdalleni sattunut vielä yhtiäkään juhlia, jossa kyseinen henkilö ei olisi ollut nappeja jakelemassa. Hrmh.
Waily

Posts: 919

#211 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |

Aidan:
---
Waily:
Bileet oli ihan jees.. jäi vaan tosi paska maku sen takia että multa pöllittiin kamaa bäkkäriltä.. kiitos kyseiselle henkilölle *dissaa*

---


Mitä sulta sielt pöllittiin?



Se cd millä tein sound checkin.. oli hävinny illä aikaa ku kävin studio 51 sessä..
Avatar
#212 • • Julius Guest
Ol1 KyL 1hA jÄtTe FaNt5uT illan vietot *plur* !!! JA TANSSI TYTÖILLÄ OLI SITTEN [iso]VITUN[/iso] HYVÄT PERSEET
annie

Posts: 11

#213 • • annie
Oli kyllä hyvät bileet. Pitäis alkaa käymään useamminkin! *hihu* *jiihaa*
Mut hei.. kuvia kehiin, tyypit!
nenna

Posts: 1,916

#214 • • Edited nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

diffas:
Kiva sentään, että jotkut viitsi notkua yläkerrassakin. :)



..juuh, hauskaa oli pousailla ja juoda kahvii siin sohval *hihu*

..Gen6 kuullosti kivalt..mut oli sit pakko lähtee melkee heti, ku uni tuli väkisin..

..nihkeet poket oli kyl, ei päästäny ulos välillä..mut joo..

KUVIA TULOSSA *sydän* kuvat osioon piakkoin..
MadCow

Posts: 52

#215 • • MadCow
Oli äärettömän mukavaa huomata kuinka moni piti aidosti hauskaa ilman minkäänlaisia päihteitä. Fiilis välittyi todellakin sinne lavalle asti! (ainakin näin tanssijan näkökulmasta katsottuna) 10 bojoo kaikille, jotka osaavat/uskaltavat pitää hauskaa ja tanssia nuppi selvänä. *hali*

--
Varokaa hullun lehmän tautia

Daverian

Posts: 491

#216 • • Daverian

MadCow:
Oli äärettömän mukavaa huomata kuinka moni piti aidosti hauskaa ilman minkäänlaisia päihteitä. Fiilis välittyi todellakin sinne lavalle asti! (ainakin näin tanssijan näkökulmasta katsottuna) 10 bojoo kaikille, jotka osaavat/uskaltavat pitää hauskaa ja tanssia nuppi selvänä. *hali*



Päihteitä ei tarvitse mihinkään. On vaan paljon hauskempaa kun on nuppi selvä. Sitten on kivaa kun aamulla muistaa että mitä kaikkea sitä on tullu tehtyä. Eikä sitä tule koskaan mitään tyhmää tehtyäkään selvinpäin. En kuitenkaan mikään tabsolutisti ole vaan kyllä sitä tulee silloin tällöin nautittua alkoholia, kohtuuden rajoissa tosin.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Fentae

Posts: 186

#217 • • Fentae

Daverian:
Päihteitä ei tarvitse mihinkään. On vaan paljon hauskempaa kun on nuppi selvä. Sitten on kivaa kun aamulla muistaa että mitä kaikkea sitä on tullu tehtyä. Eikä sitä tule koskaan mitään tyhmää tehtyäkään selvinpäin. En kuitenkaan mikään tabsolutisti ole vaan kyllä sitä tulee silloin tällöin nautittua alkoholia, kohtuuden rajoissa tosin.



Totta! Mä olen ihan ekstaasisssa jo musasta ja valoista. *hihu*
En juo koskaan enkä käytä mitään huumausaineita (en edes kofeiiniä), mutta nauttin silti bilettämisestä. *jiihaa*
Daverian

Posts: 491

#218 • • Daverian

Fentae:

Totta! Mä olen ihan ekstaasisssa jo musasta ja valoista. *hihu*
En juo koskaan enkä käytä mitään huumausaineita (en edes kofeiiniä), mutta nauttin silti bilettämisestä. *jiihaa*



Tuo on oikea tapa. Juoda voi sitten kavereiden kanssa kotibileissä jos haluaa. Bileet menee hyvin ilman alkoholia.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

remotion

Posts: 5,283

#219 • • remotion nostatus guru
tottis. oon aina yrittäny pitää elämän sillä mallilla et sitä kehtaa katsella ilman huuruja... Bileissä kieltämättä pääsee nopeemmin siihen musaan kiinni jos onottanut pari drinksua mutta muuten se ei vaikuta. selvinpäin hauskinta!!
MadCow

Posts: 52

#220 • • MadCow
Joo, siis en itsekään ole absolutisti, otan joskus alkoholia (lähinnä toisenlaisissa tapahtumissa, tavis-baarissa) Bileissä se musa, valot, mahtavat ihmiset ja fiilis on ihan oma juttunsa, mä varmasti menettäisin siitä jotain jos olisin kännis. Ja sit mä en osaa tanssia humalassa, siitä tulee vaan sellaista tyhmää tanssimisen yrittämistä..

--
Varokaa hullun lehmän tautia