222 posts, 12 pages, 36,840 views
Daverian:
Mutta kukin ajattelee tavallaan taas tästäkin asiasta.
Sbanc:
miltä voin vielä suojautua hmm...
Tres:
(Mitä inkvisitioon tulee, niin meillä on stroboista
varoittavat kyltit kaikissa bileissä, ja olemme
pyrkineet siihen että ihmiset tietävät mihin ovat
tulossa kun tulevat bileisiimme. Koko konseptimme
kun perustuu juuri strobojen, savun ja äänen
yhteisvaikutuksesta syntyvään kokemukseen.)
Howdy:
Hyvä neuvo .. kannattaa kokeilla tummia aurinko laseja .. itellä oli tuo ongelma ja rupesin tanssiessa käyttämään laseja ja pitämään osittain silmiä kiinni niin hyvin taas mentiin kokeilemisen arvoinen jutska ...
armed_ahmed:
vieläkin ois poket yms. järkkärit saanu olla vähän skarpimpia sen suhteen, että minkäsortin diilereitä sinne päästetään sisään, vaikka onhan se ikävää olla tyly. ja siihen salin puolella tupakointiinkin ois vielä ollu varaa puuttua, vaikka aika raikkaana se ilma kestikin.
um. esitanssijatytöt oli muuten ihan joo kauniita ja varmaan tosi ihania, ja tietysti olen vähän vanhanaikainen, mutta en oikeen tajua ketä varten semmosia noihin pileisiin pitää aina hommata..? noilla kiksuiluklubeilla ja muissa poussailuhäppeningeissä sellasia nyt ehkä voisi olettaa olevan, mutta K16-tapahtumassa? rave-tapahtumassa?
siis okei, oon överivanhanaikainen ja tylsä, mutta ei "rave"n mun mielestä pitäis näyttää ruotsinlaivan huumediileriristeilyn strippibaarilta.
UnityF:
Mun mielestä järkkärit oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kivoja kun olla ja voi.. Jos _NOI_ järkkärit kuumottaa niin vink vink käykää premissä niin sitten tiiätte mikä on kuumotus / huono palvelu ajottain (tosin tähänkin on tulossa muutos). Mut noihan järkkärit on verrattavissa illujen & hallujen järkkäreihin eli suomen parhaimmistoon.
Ne osaa asiansa oikeen hyvin ja tilanteen sattuessa ne on heti paikalla, ne käyttäytyy hyvin ja niitten suusta ei tuu mitää loukkaavaa läppää. Mun mielestä jos näitä järkkäreitä haukkuu niin voi mennä itteensä ja miettii vähäsen oli syytä siihin että ne "kuumoili"..
UnityF:
Mun mielestä järkkärit oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kivoja kun olla ja voi
armed_ahmed:
toi strobokeskustelu on tällaisen wanhan rawe-sedän mielestä ihan joutavaa. jos ei halua epileptistä kohtausta, niin välttää paikkoja missä lukee ovessa "rave". tai sitten pitää simmut kii ja/tai katseen omissa jaloissa kun alkaa tuntua pahalta.
UnityF:
Mun mielestä järkkärit oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kivoja kun olla ja voi