Mielivaltaa Platinumissa

256 posts, 13 pages, 78,261 views

jUSSi

Posts: 1,377

#241 • • jUSSi äkäinen vanhus
Jone:

EDIT: Ähs, perkele olkoon. Muut sotikoot omat sotansa, ei täällä lisää tulivoimaa taideta tällä hetkellä kaivata.



anna mennä.
anna mennä.
anna mennä vaan.

*nauraa*

*kaataa bensaa liekkeihin*

niin, minusta kuilun postaukset ovat melkein parasta täällä. Harvoin näkee suomen kieltä noin hyvin käytettynä ja samalla raiskattuna. Kuilun tekstit on yksinkertaisesti hauskoja *plur*
MM

Posts: 215

#242 • • MM kaappimörkö
Vakavasti otettava*plur*naurettavaa,mut ihan miten vaan..ehkä eniten jossaki plattaris just ärsyttääkin et se on niin "tylsä" paikka*nauru*

--
Humppaa ja kuole:)

Simon Templar

Posts: 780

#243 • • Simon Templar
Voisko joku kertoa et kuka tää fm:n dude on kun mulla olis vähän asiaa sille ku ei se paska housu osaa vastata mulle kun lähetän kysymykseni että minkä takia mun topicci suljetaan niin että porukka ei voi vastata ja antaa palautetta mun materiaalista ja mäkön luulin että kyseiset sivut on nimen omaan musiikin ohella toimivaa keskustelua???eli jos joku tietää niin voisin mennä tapaamaan kyseistä herraa..ja hauskinta onkin että kerkesin laittaa tasan kaksi topicia nakyviin...
Karski

Posts: 6,049

#244 • • Karski Pomon kätyri

simontemplar:
Voisko joku kertoa et kuka tää fm:n dude on kun mulla olis vähän asiaa sille ku ei se paska housu osaa vastata mulle kun lähetän kysymykseni että minkä takia mun topicci suljetaan niin että porukka ei voi vastata ja antaa palautetta mun materiaalista ja mäkön luulin että kyseiset sivut on nimen omaan musiikin ohella toimivaa keskustelua???eli jos joku tietää niin voisin mennä tapaamaan kyseistä herraa..ja hauskinta onkin että kerkesin laittaa tasan kaksi topicia nakyviin...



Olit kaiketi laittanu sitä topikkia vähän vääriin / turhan moniin paikkoihin.
Ja FM:n sähköpostiosoitteenhan saa hyvin helposti selville Plattarilla jos
privaviestit ei toimi, esim. sivulta http://www.platinum.ac/forums/member.php?s=&action=mailform&userid=1

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Simon Templar

Posts: 780

#245 • • Simon Templar

Tres:
---
simontemplar:
Voisko joku kertoa et kuka tää fm:n dude on kun mulla olis vähän asiaa sille ku ei se paska housu osaa vastata mulle kun lähetän kysymykseni että minkä takia mun topicci suljetaan niin että porukka ei voi vastata ja antaa palautetta mun materiaalista ja mäkön luulin että kyseiset sivut on nimen omaan musiikin ohella toimivaa keskustelua???eli jos joku tietää niin voisin mennä tapaamaan kyseistä herraa..ja hauskinta onkin että kerkesin laittaa tasan kaksi topicia nakyviin...

---


Olit kaiketi laittanu sitä topikkia vähän vääriin / turhan moniin paikkoihin.
Ja FM:n sähköpostiosoitteenhan saa hyvin helposti selville Plattarilla jos
privaviestit ei toimi, esim. sivulta http://www.platinum.ac/forums/member.php?s=&action=mailform&userid=1





aijaa kaksi oli liikaa ja sen takia se suljettiin*nauraa*olinpa minä typerä...noo ehkä jos pyytää anteeksi ja sanoo että ei tiennyt niin saisinkohan sitten topicini takaisin???
Avatar
#246 • • vasuri Guest
Platinumin ainoa bannaamiseen kykenevä henkilö on nyt matkoilla, et sen palautteen kanssa voi vähän kestää ;)
Avatar
#247 • • lauri / dev Guest
Joopa joo, eipä ole toiminta kahden vuoden aikana muuttunut.
Jutut pysyy samoina, vain foorumi vaihtuu. Edelleenkin ihmettelen
sitä asiaa, että suurin osa teistä tuntee toisensa ihan oikeassakin
elämässä, ja silti keskusteluja ja hirveetä dissausta pitää käydä
netissä. Puhukaa kasvotusten, antakaa verbaalilyriikan liitää.

Mitä väliä jos esim. Platinumissa joku hermostuu toisen toimintaan?

Dixonia lainatakseni, seuraa luonnonmullistuksia !
Töölönlahti tulvii, Mannerheimintielle tulee ruuhkaa, juhannuksena sataa vettä !
Daniel Braun

Posts: 1,626

#248 • • Daniel Braun wednesday?
Pakko avautua... Platinum on ainakin mun silmissä muuttunut, varsinkin tässä tän päivän aikana, aikas melkoiseksi shitiksi. Fm taisi aloittaa taas erinäisen natsismi-politiikan käytön. Hetkisen se taisikin olla pois, mutta nyt se on taas tullut takaisin. Ei hyvä, ei ollenkaan.

Vituttaa koko hemmetin tappelu, itsekeskeisyys ja ylijumaluuden tavoittelu... Ei pelkästään edellämainitun henkilön toimesta vaan myöskin osan kirjoittajista. Taidankin kohta siirtyä tänne, odottakaas vaan... Siitä ei hyvä seuraa. *hih*
xybo

Posts: 1,100

#249 • • xybo meeple!

Daniel Braun:
Pakko avautua... Platinum on ainakin mun silmissä muuttunut, varsinkin tässä tän päivän aikana, aikas melkoiseksi shitiksi. Fm taisi aloittaa taas erinäisen natsismi-politiikan käytön. Hetkisen se taisikin olla pois, mutta nyt se on taas tullut takaisin. Ei hyvä, ei ollenkaan.

Vituttaa koko hemmetin tappelu, itsekeskeisyys ja ylijumaluuden tavoittelu... Ei pelkästään edellämainitun henkilön toimesta vaan myöskin osan kirjoittajista. Taidankin kohta siirtyä tänne, odottakaas vaan... Siitä ei hyvä seuraa. *hih*



Enemmän vituttaa se, että se oili poissa ja kaikki mulkut pääs laittamaan
topikkieihin niitä todella typeriä kuvia ”evvk”, Jo ensimmäisestä sellaisesta
pitäs heittää pois foorumista. Platinuminkin kuri on mennyt viimeaikoina
liian löysäksi :/ jokusen sata hemmoa sieltä vois nakata samantien vielä pois.

-- xybo
diezel

Posts: 430

#250 • • diezel -

Daniel Braun:
Pakko avautua... Platinum on ainakin mun silmissä muuttunut, varsinkin tässä tän päivän aikana, aikas melkoiseksi shitiksi. Fm taisi aloittaa taas erinäisen natsismi-politiikan käytön



Hmm.. en tiedä viiittaatko johonkin yksittäiseen topicciin siellä, mutta ainakin Other Chat -> Platinum Computers -topiikkiin puuttuminen oli musta ihan aiheellista (jossa FM:ää sitten natsiksi haukutttiin).. muuten en osaa ottaa kantaa moderointiin Plattarilla..
toma

Posts: 2,009

#251 • • toma Tototoototo

diezel:
Hmm.. en tiedä viiittaatko johonkin yksittäiseen topicciin siellä, mutta ainakin Other Chat -> Platinum Computers -topiikkiin puuttuminen oli musta ihan aiheellista (jossa FM:ää sitten natsiksi haukutttiin).. muuten en osaa ottaa kantaa moderointiin Plattarilla..



Tässä täytyy olla samaa mieltä. Mikään ei ole typerämpää kuin mennä varta vasten jotakin aihetta varten perustettuun topikkiin valittamaan että kyseisestä aiheesta on tyhmää keskustella. Vaikka siinä topikissa idiootit jauhaisivatkin paskaa naurettavasta aiheesta *vink*

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Daniel Braun

Posts: 1,626

#252 • • Daniel Braun wednesday?
Joo, toi on kyllä totta että tosta Platinum Computers-topicista valittaminen oli täysin turhaa... Mielestäni se oli täysin asiallinen topic, tosin hieman turhahko koska lähes samanlainen löytyy tuolta Audio tech-puolelta. Mutta, siellä onkin puhe musiikintekoon käytettävistä koneista ja tässä taas... Noh, pilkunnussinta sikseen.

Xybo on siinäsuhteessa oikeassa että yhdessävaiheessa meininki tuntui riistäytyvän käsistä ja pahasti! Mutta, mua alkoi vituttamaan toi FM:n tapa napata joku/jotkut silmätikuiksi ja antaa toisten tehdä mitä haluaa. Ihmettelen yhä edelleen tota Miss Jarea topicia!? Ei voi ymmärtää.... Jos joku muu olis tehny tuota samaa mitä Jarea, niin FM olis takuulla potkassu plattarista pellolle. Noh, jokainen tekee ratkaisunsa itse.

Mielestäni modejen pitäis hoitaa asia tasapuolisesti ja hyvällä arvostelukyvyllä.. Ei aloittaa omien lakien kehittelyä tms. Platinum nähtävästi on FM:n ihan omien lakien alainen. FM: kykenee muuttamaan niitä silloin kun häntä huvittaa ja hänestä tuntuu.

Mielelläni haistattaisin *dissaa* koko jutulle ja unohtaisin koko platinumin olemassaolon, mutta riippuvuus sinne on jo syntynyt ja tänne Klubituksen puolelle siirytminen on ”vaikeaa”
Sallakat

Posts: 2,220

#254 • • Sallakat jungle, baby !

xybo:
---
Daniel Braun:
Jos joku muu olis tehny tuota samaa mitä Jarea, niin FM olis takuulla potkassu plattarista pellolle. Noh, jokainen tekee ratkaisunsa itse.

---


Jarea topic taitaa olla Joken suojeluksessa, siksi niille ”ei saa” tehdä mitään :/

-- xybo



Joo mä en voi ymmärtää miksi se jarean kaltainen kilipää saa riehua siellä foorumissa *justjoo**igor* tasavertaisuutta ja jarea takas norjaan prhn! *pahis* *hih**joo*
Karski

Posts: 6,049

#255 • • Karski Pomon kätyri

Daniel Braun:
Mielestäni modejen pitäis hoitaa asia tasapuolisesti ja hyvällä arvostelukyvyllä.. Ei aloittaa omien lakien kehittelyä tms. Platinum nähtävästi on FM:n ihan omien lakien alainen. FM: kykenee muuttamaan niitä silloin kun häntä huvittaa ja hänestä tuntuu.



Ei nyt IHAN noinkaan. Kannattaa ottaa
huomioon sekin, että platinumiin tulee
nykyään n+1 postausta päivässä, eikä
kukaan ehdi mitenkään lukea yksin
niitä kaikkia. Toki joku Jarean kaltainen
spammimoottori olisi pitänyt bannata
jo aikoja sitten, mutta satunnaisten yksittäisten
häiriöiden havaitseminen ja eliminoiminen
ei enää onnistu ilman yhteisöllistä panostusta:
käyttäkää sitä report-painiketta jos jossain
on mielestänne jotain moderoitavaa


Ainakin omien reportieni perusteella on
moderoitu lähes säännönmukaisesti, eli
reportit kyllä luetaan ja arvioidaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Daniel Braun

Posts: 1,626

#256 • • Daniel Braun wednesday?
Modejen & Admin täytyis tehdä uudet/täsmentää vanhoja sääntöjä yhdessä... Koko organisaatiossa toimivien siis täytyis toimia samonen pelisääntöjen mukaan ja rakentaa Plattarista yhdenmukainen. Ei siitä tälläistä että joku ”suojelee” jotakin tms.

Mielestäni Jokke todellakin on ollu kallellaan Jareaa päin jo pitkään. Ymmärtäisin kuitenkin että Jokella on tarkoitus että toi topic toimisi tollaisen tuntojen purkaus paikkaja tms. Mutta, kuitenkin tuo Jarea on käyny pännimään jo lähes kaikkia kirjoittajia. Mielestäni Jareaa tulisi kohdella samalla tavoin kuin muita käyttäjiä. Jos joku muu tekisi samaa mitä hän, olisi tämä toinen käyttäjä bannattu jo aikoja sitten. Mutta, tässätapauksessa asialle ei tehdä mitään... *eiei*


Mutta, oletteko huomanneet että Plattarissa on keskustelu vilkastunut huomattavasti tässä parin päivän sisällä?
*nauru*