Vituttaako Matti ja Mervi?

291 posts, 15 pages, 91,586 views

alphamagic

Posts: 3,628

#101 • • alphamagic

MAkeda:
Tällästä on kuultu, että Masa olisi seiskan palkkalistoilla..onhan heidän yhteinen ystävä seiskan toimittajan vaimo. Tosin,ehkä Masa ei nykyään seiskan hiluja tarvisikaan,viinakin on nykyään niin halpaa*vink*


*nauru* totta...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

nigel

Posts: 792

#102 • • nigel

kAiStA:
mutta nyt Suomella on sentään ensimmäiset viralliset turhat julkkikset..



Onks suomes muitaki ku turhia julkkiksia?


:)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#103 • • Aziz Combat Fighter

K:
Matti ja Mervi on ehkä reppanoita ja alkoholisteja, joilla ei ole elämä ihan hallinnassa, mut paljon enemmän kuin ne mua vituttaa se, että joku tappaa aikaansa kirjoittamalla niistä tollasta paskaa, mitä Sinä yllä kirjoitat. Iltapäivälehdet ovat jo aikoja sitten tehneet Matin elämästä koko kansan viihdettä, ja 7 päivää on vienyt ilmiön uudelle tasolle. Miksi haluat viedä sen vielä pidemmälle suoralla pilkkaamisella julkisella foorumilla? Ymmärrän hyvin, jos ihmisistä on hauskaa naureskella Nykäselle, ja vielä paremmin sen, jos nauretaan lehtien tavalle uutisoida hänen edesottamuksiaan, mutta minkä helvetin takia sun pitää vihata niitä sillä perusteella, että niistä kirjoitetaan? Sulla ei varmaan itselläs ole asiat oikein hyvin, kun tollanen asia noin korpee..



Kiitos kysymästä, mulla menee ihan hyvin. Mua vituttaa lähinnä Matti & Mervi ilmiönä, ja se vitutus ei kulminoidu varsinaisesti noiden ihmisten persoonien ympärille, vaan kaikkeen siihen mitä toi pariskunta omalla elämällään, mediahuoraamisellaan, sekoilullaan ja tappelullaan edustaa.

Kyllä, se pariskunta ottaa mua päähän, mä en jaksais enää altistua sille paskalle mitä ne ympärilleen kylvää ja sille massan ihastuneelle hurmiolle, mitä suomalaisessa kulttuurissa kännissä vaimon hakkaaminen vieläkin aiheuttaa. Mua ärsyttää Matin ja Mervin tyhmentävä vaikutus, väkivallan ja alkoholismin glorifiointi ja tollaset sekopäitten nostaminen IDOLEIKSI, joita koko kansa palvoo lehtitiskialttareilla. Tollasia pariskuntia on Jakomäki, Kontula ja Espoo täynnä, ei niistä tarvitsisi yhtä nostaa jalustalle ja ihmetellä, kuka seuraavaksi puukottaa ketä.

Sitäpaitsi, minä en pilkkaa ketään. Ilmaisen vain mielipiteeni. Vielä tarkennukseksi: En vihaa Mattia tai Merviä tai naapurin Jaskaakaan, mutta inhoan sitä ilmiötä minkä toi pariskunta on rakentanut / rakennuttanut ympärilleen. En minä vihaa kaikkea, mikä minua vituttaa. Samalla lailla mua vituttaa entisen kämpän naapurin tappeleva juoppopariskunta, ja kaikki muutkin toisilleen ja typeryyttään pahaa tekevät ihmiset. Matti ja Mervi vaan vetää ihmiset väkisin lokakaivoon mukanaan katselemaan, kuinka raadollista ja hirveää vakavasti päihdeongelmaisten, tyhmien ihmisten elämä on.

(Ja tästä välistä voi jättää suosiolla pois sen ”ei sun tartte lukee lööppejä ei kukaan pakota miks lähet sit himasta ei mikään oo pakollista vitun urpo”-läpän minkä aistin jo ilmassa. Jos haluaa elää normaalia kaupunkilaiselämää, altistuu väkisinkin lööpeille, sitä on turha yrittää kumota.)

K:

Mut noiden lehtien toiminnan eettisyydestä vois hyvinkin keskustella (ainakin mielummin kuin siitä, vituttaako joku mulle vieras pariskunta mua.)



Hieman yrittämällä olisit voinut aivan mainiosti kirjoittaa tästä aiheesta sen sijaan, että tulkitset tasan tarkkaan epämääräisen, geneerisen keskustelunaloituksen jonain pelkistettynä teesinä, joka pitää väkisin yrittää kumota.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#104 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu:
Paskalehdissä on vituttavampiakin lööppejä, mutta kieltämättä joskus vähän häiritsee ne vajaaälyiset ihmiset joita Matti kiinnostaa niin paljon, että tuo turhaakin turhempi Matti-ilmiö pysyy hengissä.

Aika monethan menivät ostamaan sitä Matti-siideriäkin. Fiksua toimintaa, ehkä saadaan kohta muitakin kivoja Matti-tuotteita kaupan hyllylle. *taputapu*



Mä odotan jo innolla Matti-puukkoja ja nyrkkirautoja, ja tasa-arvon nimissä naisille voisi valmistaa Mervi-tekokynsiä. Tai miksei vaikka sellasta ”KISAKULTA”-nimistä viinaa, jota juomalla muuttuu aggressiiviseksi. Tietty myös ”ELÄMÄ HUIPULLA: LIFE IS ELÄMÄÄ, SO NOT”-elämänkertakirja odottaa julkaisuaan..
MADDS

Posts: 294

#105 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
kyllä mua vituttaa aina ku iltalehessä/iltasanomissa niihin törmää.
Koskakohan tulee ”Mervin -näin selviät perheväkivallasta-opas”? *hmph*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

innae

Posts: 1,377

#106 • • innae PaskaJätkä

Jäck:
Koskakohan tulee ”Mervin -näin selviät perheväkivallasta-opas”? *hmph*




Tai ”Näin teet perheväkivaltaa-opas”...

--
PaskaJätkä

K

Posts: 511

#107 • • K

Ana:
Sitäpaitsi, minä en pilkkaa ketään.



Nyt sun pointissa on jo ihan järkeä, kun kirjoitat asiallisesti. Mut tää nimittely:

juopposavinaaman ja sen punkero-lemmikkipossun känniset sekoilut, riidat, puukotukset, naisten- ja miestenhakkaamiset ja ala-arvoiset paskakeikat..



oli mun mielestä yksinkertaisesti suoraa pilkaa, mikä ei oikein toimi keskustelunavauksena, ellei sitten haeta sitä ”joo, vähän ne on tyhmii, räjäytetään ne pommilla”-keskustelua, jota noi pari ekaa sivua on täynnä.

(Ja tästä välistä voi jättää suosiolla pois sen ”ei sun tartte lukee lööppejä ei kukaan pakota miks lähet sit himasta ei mikään oo pakollista vitun urpo”-läpän minkä aistin jo ilmassa. Jos haluaa elää normaalia kaupunkilaiselämää, altistuu väkisinkin lööpeille, sitä on turha yrittää kumota.)



Totta helvetissä me altistutaan lööpeille, mutta niistä on helppo olla hermostumatta, jos vaan haluaa. Eri asia sitten on, jos oikein etsii jotain syytä närkästyä, että olisi jotain sanottavaa..

K:

Mut noiden lehtien toiminnan eettisyydestä vois hyvinkin keskustella (ainakin mielummin kuin siitä, vituttaako joku mulle vieras pariskunta mua.)

---


Hieman yrittämällä olisit voinut aivan mainiosti kirjoittaa tästä aiheesta sen sijaan, että tulkitset tasan tarkkaan epämääräisen, geneerisen keskustelunaloituksen jonain pelkistettynä teesinä, joka pitää väkisin yrittää kumota.




En yrittänyt kumota mitään teesiä, vaan kritisoin mielestäni aiheettoman halventavaa tyyliä, jolla keskustelun avasit.

Kiitos kysymästä, mulla menee ihan hyvin.



Se on hauska kuulla.

P.S. Matti myi nimensäkin! Nykänen on kohuliikemiehen omaisuutta!
MaSari

Posts: 1,986

#108 • • MaSari space jammer
*muhaha* Tää kuuluu taas sarjaan kiviäkin kiinnostaa *muhaha* Mutta kyllä, VITUTTAA! *nauru*

[muokattu 14.8.2004 16:17]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

juhokki

Posts: 18

#109 • • juhokki Tattipää <3
Matti roks!

--
go play music. Play it so loud that nobody can sleep. Noisemaker!

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#110 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Humoristista vastapainoa arjen aherrukselle.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Andy

Posts: 1,019

#112 • • Andy
Voi vittu mikä topicci!!!! :D Hehehehe....

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Coon--

Posts: 640

#113 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Mulla on ollu Matti (ja Mervi) ignoressa jo muutaman vuoden.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#114 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
kyllä vituttaa. voisi lehdet pistää ne boikottiin.

--
dasinoaisnvs

patis

Posts: 1,158

#115 • • patis 10

k1mm0:
kyllä vituttaa. voisi lehdet pistää ne boikottiin.



Kyllä vituttaa. Voisi lähinnä pistää ne lehdet boikottiin.
ParodY

Posts: 2,483

#116 • • ParodY käsittämättömyyden huippu

patis:
---
k1mm0:
kyllä vituttaa. voisi lehdet pistää ne boikottiin.
---
Kyllä vituttaa. Voisi lähinnä pistää ne lehdet boikottiin.




jep jep*aplodit*
-lera-

Posts: 394

#117 • • -lera-
ei niitä oikeesti jaksa enää kattoo... *igor*
W

Posts: 1,049

#118 • • W
Eiks mervi oo loppupeleissä aika seksikäs? *ding**sars**nauru*
Avatar
#119 • • ALIEN Guest
en mervistä tiedä, mut kyl se matti on aika namu! *kuolaa*
W

Posts: 1,049

#120 • • W
Nykanen_veitsisarja.jpg