Vituttaako Matti ja Mervi?

291 posts, 15 pages, 91,585 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#241 • • Aziz Combat Fighter

meklar85, 1.10.2005 16:50:
just puhuin kaverin kaasiit ettei tääl oo onnneks mitään matisst ja mervist...
mut eiköhän sit joku alkanut uuden topicin "Vituttaako Matti ja Mervi?"

mua vituttaa siin et miten ihmisiä jaksaa kiinnostaa...?!

get a life



Nii just ei näist asioista saa puhua.
typ0

Posts: 1,892

#242 • • typ0 syntax error
tänään tein havainnon =D
niin paljo ku matti ja mervi vammaaki nii enemmä mua on ruennu ärsyttää se kuinka paljo ihmiset kiinnittää siihe huomiota...
multa ainaki tänää pamahti ignoreen kaikki matti aiheet, heti tän jälkee =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

lahde

Posts: 25

#244 • • lahde setä L

meklar85, 1.10.2005 16:50:
just puhuin kaverin kaasiit ettei tääl oo onnneks mitään matisst ja mervist...
mut eiköhän sit joku alkanut uuden topicin "Vituttaako Matti ja Mervi?"

mua vituttaa siin et miten ihmisiä jaksaa kiinnostaa...?!

get a life

no mutta niko kulta... kyllähän monen ihmisen elämä olisi niiiiiiiiiin paljon tylsempää ilman Matin ja Mervin kaltaisia känniääliöitä....
evvk

Posts: 1,918

#245 • • evvk
Miksei ooo matti nykänen veitsi sarjaa?
Coon--

Posts: 640

#246 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Ei vituta... naurattaa pikemminkin.

surkuhupaisaa... joo *tirsk*
Psychogenic

Posts: 182

#247 • • Psychogenic
Tappais ittensä! *grr*

--
::Over time it may be possible to relate an increase or decrease in psychogenic factors with an increase or decrease in pain::

Metsäpiru

Posts: 418

#248 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Kyllä vituttaa kun niiden pitää olla jokasessa lehdessä aina etukannessa. Kulunu läppä! Joku vois murhata ne ettei niitä maailman turhimpia ihmisiä tarveis katella.. ainiin, sittenkin ne olisivat varmaan seuraavat 10 vuotta draagisella rakkaustarinallaan vielä lehdissä. *eikä* Ei niistä pääse eroon! *grr*

Miks niiden pitää olla niin vajaita ja juntteja. Tollasia ihmisiä on liikaa maapallolla. Kumpa ne kuolis *nyyh*
TanyaK

Posts: 745

#249 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
oon kyl vähän pettynyt masaan:(
hallucinogen

Posts: 8,190

#250 • • hallucinogen Edain
Luulis kyl et pääsis takas linnaan kun ehdonalainen päällä ja sit antaa lampunjalkaa muijalle ja veistä pubissa jollekin tyypille =D Mut onneksi tässä maassa saa kännissä tehdä mitä vaan eikä linnaan joudu "ai sä olit kännissä? no ei se sitten mitään, me jo luultiin et sä olit selvinpäin jotain tyyppiä tuikannu..." =D

--
pikku-*possu*

anniini

Posts: 917

#251 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a
Mä en voi kyl käsittää, et miks helvetissä kyseiseen pariskuntaan edes uhrataan palstatilaa. Toisaalta voipahan aina tosiaan todeta että ainakin joillakin menee huonommin kuin itsellä, et sinänsä Matti&Mervi toimii varmasti monelle Suomen kansalaiselle sopivana itsetunnon kohottajana. *pepsodent*

Mutta on se silti niin stanan surullista, et tommonen sälli kuin Masa saa kulkee vapaana. Pistäisivät sen hoitoon, niin ehkä se alkoholittomana versiona olisi piirun verran vähemmän väkivaltainen. Ja kuka nainen on oikeasti niin vtun TYHMÄ, että antaa kerta toisensa jälkeen itsensä tulla pieksetyksi, sit tulee iltapvälehtiin avautumaan asiasta ja lopulta saamme taas lukea lööpistä, että "Mervi antoi anteeksi"?! Onhan se yleissivistyksen kannalta kuitenkin viisasta lukea viikottaiset seiskan ja ip-lehtien lööpit, niin tietää missä ja millä Matti milloinkin hakkaa ja ketä. *justjoo*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Anime

Posts: 1,939

#252 • • Anime Retrostööpeli
Lähinnä käy säälix.. *uuh*

--
-K

Avatar
#254 • • aaaaaaaaaa Guest
Mun mielestä 2kyseistä henkilöä voitaisiin heittää rotkoon ja hautaa sinne.
Niin vitun turhia persoonia, että hyh!
milessi

Posts: 188

#256 • • milessi Jai
Lukikos kukaan Hesarin kuukausiliitteestä sitä Mervi juttua? se vaikutti kohtalaisen normaalilta siinä vielä, mutta pakko kai ihmisessä on jotain vikaa olla jos ei älyä jättää väkivaltasta ja viinaan menevää äijää ajoissa taakseen *eiei**justjoo**igor*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

*Rafaella*

Posts: 97

#257 • • *Rafaella* Maijan täydellinen toinen puolikas
Oon jotenki onnistunu välttää kokonaan Matin&Mervin seikkailut...
Avatar
#258 • • Hexe Guest
Mä olin eilen kattoon Mattia livenä Dominossa täälä Raumalla :D Oi jumanplögö ko sil on sekavaa läppää :D Mervikin kävi laval!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#259 • • Aziz Combat Fighter

milessi, 11.10.2005 16:23:
Lukikos kukaan Hesarin kuukausiliitteestä sitä Mervi juttua? se vaikutti kohtalaisen normaalilta siinä vielä, mutta pakko kai ihmisessä on jotain vikaa olla jos ei älyä jättää väkivaltasta ja viinaan menevää äijää ajoissa taakseen *eiei**justjoo**igor*



Se on muuten harvinaisen yleistä.. ei Mervi oo mikään poikkeus.
Lincra

Posts: 181

#260 • • Lincra Se Baarimikotar
kyllä vituttaa... Oliko se nyt iltalehti vai mikä ku luki pienellä että mies surmattu ja plaa plaa ja isolla oli vieressä: MATTI: minut bongaa terassilta! Kumpikohan on niistä se tärkeempi aihe...hmmm...???

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on