Vituttaako Matti ja Mervi?

291 posts, 15 pages, 91,595 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#181 • • Aziz Combat Fighter
Nyt on viime aikoina alkanu hämäämään se, et minkä helvetin takia aina kun mervistä julkaistaan "uutinen", ni painetaan myös KUVA? Ne lööpit viel kestäis, mut ei sitä et se savinaama tuijottaa joka aamu sieltä lehtitelineestä se passiivisen perikiantanu, krapulainen ilme kasvoillaan :(
Avatar
#182 • • Yaminah Guest
No ei se nyt suoranaisesti vituta... Siihen on jo sen verran tottunu ettei se enää edes mitenkään hätkähdytä.
Juhgu

Posts: 7,921

#183 • • Juhgu Virnistelijä
Eipä vituta enää Matin edesottamukset, mutta iltapäivälehtien otsikot aiheuttavat aina pienen ärsyyntymisreaktion.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

e-will

Posts: 372

#184 • • e-will joor worst naitmeir

Juhgu, 12.4.2005 16:55:
Eipä vituta enää Matin edesottamukset, mutta iltapäivälehtien otsikot aiheuttavat aina pienen ärsyyntymisreaktion.



matti-otsikot ovat kyllä lunastaneet paikkansa suomalaisessa sanomalehtikulttuurissa.
ne ovat tulleet jäädäkseen! =)

--
vailla täyttä ymmärrystä

Indigo

Posts: 918

#185 • • Edited Indigo
Mua vituttaa lähinnä se että kahta ihmisrauniota jaksetaan ryöpyttää iltapäivälehdissä. Ne voisi jättää jo rauhaan ja keksiä kaksi muuta turhaa julkkista tilalle - luulisi niitä suomessa riittävän.
Avatar
#186 • • astaroth Guest

Indigo, 12.4.2005 18:27:
Mua vituttaa lähinnä se että kahta ihmisrauniota jaksetaan ryöpyttää iltapäivälehdissä.


Mutta eivät he pahemmin sitä julkisuutta näytä välttelevänkään.
AiDoN

Posts: 255

#187 • • AiDoN elukka
matti on aijä! *justjoo* "Se on ihan fifty-sixty miten käy."

Matin mietteitä

njooo...kyllä niistä ihan liikaa jauhetaan*eiei*

--
*pahis*

Occu

Posts: 2,528

#188 • • Occu

Indigo, 12.4.2005 18:27:
Mua vituttaa lähinnä se että kahta ihmisrauniota jaksetaan ryöpyttää iltapäivälehdissä.



Niin ja jonkun tiedon mukaan Masa kävi aina
silloin tällöin ryyppäämässä eri lehtien
toimittajien kanssa ja muutenkin frendasi
niitten kanssa, et en kovasti
usko että niistä väkisin sitä juttua
tehdään :)

--
..::MOI::..

Avatar
#190 • • REivaaja Guest

AiDoN, :
matti on aijä! *justjoo* "Se on ihan fifty-sixty miten käy."

njooo...kyllä niistä ihan liikaa jauhetaan*eiei*


Matti vetää vertoja yrjö kakkoselle mietteillään
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#191 • • Aziz Combat Fighter

Indigo, 12.4.2005 18:27:
Mua vituttaa lähinnä se että kahta ihmisrauniota jaksetaan ryöpyttää iltapäivälehdissä. Ne voisi jättää jo rauhaan ja keksiä kaksi muuta turhaa julkkista tilalle - luulisi niitä suomessa riittävän.



Vois alkaa turhaks julkkikseks. Jos ottais esim. suomen isoimmat silikonit - PAKAROIHIN!
evvk

Posts: 1,918

#192 • • evvk
Matti Nykänen reallife tositeevee ois jees..
Howdy

Posts: 7,955

#193 • • Howdy Oldie
Kyl ne sukkaa aika railakkaasti ...

--
Käpy vailla vertaa

AiDoN

Posts: 255

#196 • • AiDoN elukka

reivaaja, 14.4.2005 16:10:
---
AiDoN, :
matti on aijä! *justjoo* "Se on ihan fifty-sixty miten käy."

njooo...kyllä niistä ihan liikaa jauhetaan*eiei*

---

Matti vetää vertoja yrjö kakkoselle mietteillään



jeb...noi äijät on kyl vähintäänki yhtä viisaita*nauru*

--
*pahis*

evvk

Posts: 1,918

#197 • • Edited evvk
Pääsiköhän lehteen jos vetäis Matti ja Mervi pelin markkinoille?

Kuulemma Matti ja Mervi reallife TV-sarja olisi suomen katsotuin teevee sarja.
Oliwer

Posts: 799

#198 • • Oliwer
Ei vituta, eikä hirveesti edes kiinnosta. Ei vaan voi olla huomaamatta aina uusinta käännöstä asiassa, kiitos iltapäivälehtien.
Lähinnä vetää jo hiljaseks + säälittää.. eikö löydy mitään instanssia joka vois "viheltää pelin poikki"?
Vai loppuuko toi vasta kun toinen tai molemmat viedään pois "jalat edellä"?
Mar6

Posts: 2,178

#199 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Onhan se kadehdittavaa että joku osaa rakentaa noin tuhoutumattoman ihmissuhteen kuin masa ja mervi.. Milloin heiluu puukko, nyrkki, pullo, heinähanko, pesari tai häkki ja nämä kaverit palaavat aina yhteen.. Kenellä meistä on noin hieno ihmissuhde, he ovat vain erottamattomia!
Tosiasiassa, minua ei kiinnosta ja en ymmärrä miten jollain riittää noin paljon tyhjästä asiaa kun näillä jotka masasta ja mervistä kirjottelee.

--
-Where there is house there is a home-

Nacu

Posts: 1,293

#200 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Meil oli kans ex-kotikunnan kylillä tollanen pariskunta. Ipe ja Ritu *nauru*

Ipe pieksi aina Ritua ja sit meni hakeen sille jostain viinaa haavoihin. Ne oli kans erottamattomat... Ellei oo vieläkin. Mut ei niistä kukaan kirjottele. Ja hyvä niin. (Paitti kerran ne oli Aamulehden etusivulla LapinKulta-pullojen kanssa linja-autossa kun oli jotain juttua julkisesta liikenteestä)

Ja yhtä vähän mua kiinnostaa lukee tai kuulla Matti & Mervi -alkkisparin toilailuja. Lööppien sijaan niitä pitäis auttaa jotenkin. Ei mua ainakaan viihdytä lukee kun toiset voi pahoin tässä kehittyneessä hyvinvointiyhteiskunnassa.

Eri homma sitten ku se Matti tekee ittestään pellen sillä laulajan urallaan.. Sehän on vain huvittava kansakunnan vitsi.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself