Vituttaako Matti ja Mervi?

291 posts, 15 pages, 91,601 views

Saara

Posts: 1,954

#21 • • Saara #2970

keisha:
---
Saara:
Telkusta sais alkaa tulla the Nykänen and Tapola-Nykänen show.
---
Eikös niistä ole tekeillä tosi-tv-sarja?



Tää täst viel puuttuki :P

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#22 • • Aziz Combat Fighter

keisha:
---
Saara:
Telkusta sais alkaa tulla the Nykänen and Tapola-Nykänen show.

---
Eikös niistä ole tekeillä tosi-tv-sarja?



Tää on kyl jo aivan totaalisen vitusti liikaa.

Pommi-isku, anyone?
Saara

Posts: 1,954

#23 • • Saara #2970

Ana:
Pommi-isku, anyone?



Count me in.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Pablo

Posts: 1,875

#24 • • Pablo
Henkilökohtaisesti suhtaudun täysin neutraalisti tähän pariskunnan kohelluksiin. Matti -läppä välillä kyllä saattaa huvittaa *hih*
Avatar
#27 • • polve Guest
Ei liiemmin vituta.
Hymyilyttää lähinnä, etenkin luettuani
7päivää -lehdestä kuinka joulupukki kävi
vierailulla heidän häämatkapiilossaan.
Avatar
#28 • • . Guest
Ihan viiitun sama mitä masa ja mervi duunaa!! Kas kun ei tuu
jotain tosi tv sarjaa tosta pariskunnasta.... Omassa
elämässä ihan tarpeeksi tekemistä ettei kerkeä/jaksa
seurailla tollasia juttuja*joo*
Mark

Posts: 7,311

#29 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

SamHard:
Ihan viiitun sama mitä masa ja mervi duunaa!! Kas kun ei tuu
jotain tosi tv sarjaa tosta pariskunnasta....



hah! u r 2 late, kyllä tulee *nauru*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Maximum

Posts: 241

#30 • • Maximum digital boy
ei vituta.lähinnä säälittää.mä näen joka päivä duunis samanlaisia elämänsä ryssineitä vikisijöitä,Matti ja Mervi eroaa niistä ainoastaan pysymällä otsikoissa hinnalla millä hyvänsä*släp*

--
....matkailu avartaa.....

kAiStA

Posts: 229

#31 • • kAiStA
Naurattaa lähinnä... mutta nyt Suomella on sentään ensimmäiset viralliset turhat julkkikset.. Huvittavaa kuinka heistä silti jaksetaan uutisoida, vaikka luulisi että Matin ja Mervin media-arvo olisi laskenut pohjamutiin jo ajat sitten.. näin ainakin minun silmissäni.*eiei*

--
Let the music be your only God..

Mark

Posts: 7,311

#32 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

kAiStA:
Naurattaa lähinnä... mutta nyt Suomella on sentään ensimmäiset viralliset turhat julkkikset.. Huvittavaa kuinka heistä silti jaksetaan uutisoida, vaikka luulisi että Matin ja Mervin media-arvo olisi laskenut pohjamutiin jo ajat sitten.. näin ainakin minun silmissäni.*eiei*



niinhän sitä luulis, ja silti jengi jaksaa läpistä niiden edesottamuksista ja porukka OIKEASTI kuulemma diggaa niistä jossain lavalla? *ding* vittu maaseudulla asuu ihme väkee.. tai sit porukka on ottanu muutaman kossumäyriksen liikaa *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

kAiStA

Posts: 229

#36 • • kAiStA

niinhän sitä luulis, ja silti jengi jaksaa läpistä niiden edesottamuksista ja porukka OIKEASTI kuulemma diggaa niistä jossain lavalla? vittu maaseudulla asuu ihme väkee.. tai sit porukka on ottanu muutaman kossumäyriksen liikaa



Kohta ne saa varmasti jonkun ”Vuoden Mediakasvo”-tyylisen palkinnon siitä että ovat pysyneet lööpeissä kaikkien aikojen pisimpään turhimmista asioista....

(matti löi merviä,mervi löi mattia, matti katuu, mervi ei kadu,matti katuun, mervi ei kaadu,matti kännissä,mervi kännissä, matti krapulassa, mervi krapulassa, matti lavalla kännissä, mervi ei lavalla, mervi mukaan lavalle,matti strippaa, matti ja mervi naimisiin/eroaa/naimisiin/jotaaaaAAAARRRGGHHHHHHHHHH *sääli* *släp* *hahjust* *känni* *känni* *taputapu* *nyyh*)

Mulla on ”Matti&Mervi”-neuroosi...saan niistä pahoja traumoja.

[muokattu 4.8.2004 16:17]

[muokattu 4.8.2004 16:18]

--
Let the music be your only God..

W

Posts: 1,049

#37 • • W
Mua ei mitenkään vituta....säälittää lähinnä että mattikin varmaan ihan tosissaan luulee olevansa joku suomen kuninkaallinen, ja että ihmiset muka diggaa siitä. Voi voi pikkuisia juoppoja....*lohduttel*
serotonot

Posts: 3,137

#38 • • serotonot Paul Easy
kyl mä annan matille rispektiä siitä ettei se mee petteri jussilan hautajaisiin koska tietää saavansa niin paljon huomiota ja turhaa mediaa paikalle että se häiritsee toimitusta.

matti on jees :)
zari

Posts: 716

#40 • • zari Team Tamppaajat
K Y L L Ä *igor*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice