Vituttaako Matti ja Mervi?

291 posts, 15 pages, 91,572 views

Pinxu

Posts: 196

#121 • • Pinxu
Aika kärsinyttä ois ku ois tollanen parisuhde toiminta..*päivittelee ku mikäki mummeli*
Viltsu

Posts: 2,010

#122 • • Viltsu noname

Ana:
Mulla ainakin alkaa palamaan käämi jo todella pahasti kun valtakunnassa ei ole mitään muuta uutisoitavaa



mitkä uutiset? Iltapäivälehtien lööppitelineet pitäisi kyllä kieltää lailla, sillä niiden ohi on vaikea kävellä silmät kiinni koska ainakin meidän alepassa päätyy suurella todennäköisyydellä pää edellä banaanikoriin.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Pumis

Posts: 816

#123 • • Edited Pumis Kike / Fab4
En mä siitä kalmanvalkeasta Matista tiedä, mutta se violetinpunainen Tapolan possu on kyl tosi hehkeä *nauru*
sielu hänkin

Posts: 343

#124 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Tällä hetkellä kadehdin Mattia ja Merviä. Kukaan ei maksa siitä että minä kerron lehdille mitä olen tehnyt. Ihan epäreilua et Matti voi rahapulan yllättäessä vaan pahoinpidellä Merviä, mennä naimisiin, tai aiheuttaa pahennusta.
Mä oon ihan pa, ja jos aiheutan pahennusta, en saa siitä palkkaa. Kadehdittavaa.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Plaque

Posts: 269

#125 • • Plaque

Ana:
Nouseeko puna poskille ja verisuonet silmiin, kun näet TAAS KERRAN otsikoita Matista ja Mervistä?



Kyllä, mutta johtuen naurusta, sillä Nykäsestä on tullut jo jonkinlainen legenda, voisinpa melkein sanoa pakkomielle minulle. Matti on Mervineen vitsi itsessään, mutta heidän tempauksensa vielä enemmän. Nauran aina nähdessäni jutun Matista. (hieman noloa, esimerkiksi pienen kyläkaupan kassajonossa, iltasanomien otsikko, "mervi pahoinpiteli minut) *hahjust*
henkkat

Posts: 528

#126 • • henkkat

Ana:


Nouseeko puna poskille ja verisuonet silmiin, kun näet TAAS KERRAN otsikoita Matista ja Mervistä?


EI!!!*nauru*
Progress

Posts: 955

#127 • • Progress
aika hiljasta.... *nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

TeppoPerkele

Posts: 87

#128 • • TeppoPerkele Kumikameli

W:
Eiks mervi oo loppupeleissä aika seksikäs? *ding**sars**nauru*



*aplodit**aplodit*

--
<--- With Every Beautiful Note....
I'm Where I Want To Be..... --->

Trixie

Posts: 1,342

#129 • • Trixie
Mä oon monesti miettiny et minkälaista seksuaalista tyydytystä Matti saa siitä kun sen nimi ylipäätään mainitaan lehdessä tms *täh* Ja kuitenki ku miettii ni Matti on saavuttanut ennen "turhanjulkkiksen" mainetta aika paljon mäkihyppääjänä mut nyt se on sit ihan täys NOLLA *joo*
Joka tapaukses Matin täytyy olla todella vararikossa ku otti naisekseen tuollaisen makkaratehtaan tytön, kauhean sellaisen ja sit keinlla millä hyvänsä saatava itsensä esille ni ei herran jumala...

Pitäiskö Mattia alkaa jo säälimään*ding*

--
face your fears and live your dreams

tiipi

Posts: 506

#130 • • tiipi
vituttaa, mut vielä enemmän vituttaa et täälläkin pitää puhua niistä! *dissaa* säästäisitte ees jonku pyhän paikan, jota ei pilattais matilla ja mervillä. prkl

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

äm

Posts: 2,376

#131 • • äm

Trixie:
Mä oon monesti miettiny et minkälaista seksuaalista tyydytystä Matti saa siitä kun sen nimi ylipäätään mainitaan lehdessä tms


Sen tyydytyksen nimi on raha.

Joka tapaukses Matin täytyy olla todella vararikossa ku otti naisekseen tuollaisen makkaratehtaan tytön, kauhean sellaisen


Eipä se Mervikään rahassa kylve. (Kierosta suomalaisesta) rakkaudesta tässä taitaa olla kyse. Ulkonäöstä huolimatta.

ja sit keinlla millä hyvänsä saatava itsensä esille ni ei herran jumala...


Mun mielestä Matti vaikuttaa sen verran yksinkertaiselta, että se ei osaa/ymmärrä tehdä mitään sen eteen, että pääsis julkisuuteen. Hommaa taitaa pyörittää ihan 6-0 ne lehtitahot, jotka siitä vetää rahat kotiin. Matti on kaupallistettu ilman omaa ymmärtämystään.

Pitäiskö Mattia alkaa jo säälimään*ding*


Eihän sillä kaikki ihan kotona ole, mutta silti. Menee sitä ihmisillä heikomminkin. Sääli ei tätä tapausta muuta mihinkään.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

ezzy

Posts: 8,060

#133 • • ezzy Droid-pappa

äm:

Eipä se Mervikään rahassa kylve. (Kierosta suomalaisesta) rakkaudesta tässä taitaa olla kyse. Ulkonäöstä huolimatta.



eikös se nyt kuitenkin ole joku makkaratehtailijan perijätär ja ihan varakas?
evvk

Posts: 1,918

#134 • • evvk

äm:
---

Mun mielestä Matti vaikuttaa sen verran yksinkertaiselta, että se ei osaa/ymmärrä tehdä mitään sen eteen, että pääsis julkisuuteen. Hommaa taitaa pyörittää ihan 6-0 ne lehtitahot, jotka siitä vetää rahat kotiin. Matti on kaupallistettu ilman omaa ymmärtämystään.



En olisi niinkään varma. Ks. lehtiinkuulusissa firmassa pyörinyt vanha markkinointipäällikkö sanoi, että lehdet maksaa Matti Nykäselle siitä että se tekee noita ihme tempauksia että saadaan anavaan paremmat jutut kehiin. Mutta on mahdollista, että matti ei ymmärrä mitä on tekemässä. Hän ymmärtää vaan, että kun hän teke mitä tekee niin hän ja lehdistö saa rahaa.
A-E

Posts: 528

#135 • • A-E Detroit Techno Militia
Kyllä ja ihan vitusti.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Lin

Posts: 230

#136 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Eikö matti joutunut vankilaan?
Ei enää vituta *nauru*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

joun

Posts: 425

#137 • • joun People want to be needed
fifty-sixty

--
Im happy only when Im busy

rec

Posts: 2,923

#138 • • rec
Vitun paska topicci! Vitun idiootin homman edes lukea tälläistä paskaa! Perkelettä kiinnosta tälläinen ketään milloinkaan missään! Saatana, että juilii silleen melko maukkaasti katella tällästä paskaa aihetta!

Arvosana aiheesta: miinus ääretön
typ0

Posts: 1,892

#139 • • Edited typ0 syntax error
sähkötuoliin molemma!!!!!!!!! t*kivatsulle**kivatsulle**kivatsulle**kivatsulle**kivatsulle*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Kianoni

Posts: 357

#140 • • Kianoni pomputtaako?
huonot vaihtoehdot

vituttaa vaan suomen roskamedia jota jaksaa jauhaa noin turhasta
tai ei nyt niin turhasta mutta jos pari sattuis oleen joku pera alasmäki peräkylältä niin ei ketään kiinnostais.
mikä ihme teitä sitte matissa kiinnostaa?