MAkeda:
Tällästä on kuultu, että Masa olisi seiskan palkkalistoilla..onhan heidän yhteinen ystävä seiskan toimittajan vaimo. Tosin,ehkä Masa ei nykyään seiskan hiluja tarvisikaan,viinakin on nykyään niin halpaa*vink*
totta...
291 posts, 15 pages, 95,489 views
MAkeda:
Tällästä on kuultu, että Masa olisi seiskan palkkalistoilla..onhan heidän yhteinen ystävä seiskan toimittajan vaimo. Tosin,ehkä Masa ei nykyään seiskan hiluja tarvisikaan,viinakin on nykyään niin halpaa*vink*
K:
Matti ja Mervi on ehkä reppanoita ja alkoholisteja, joilla ei ole elämä ihan hallinnassa, mut paljon enemmän kuin ne mua vituttaa se, että joku tappaa aikaansa kirjoittamalla niistä tollasta paskaa, mitä Sinä yllä kirjoitat. Iltapäivälehdet ovat jo aikoja sitten tehneet Matin elämästä koko kansan viihdettä, ja 7 päivää on vienyt ilmiön uudelle tasolle. Miksi haluat viedä sen vielä pidemmälle suoralla pilkkaamisella julkisella foorumilla? Ymmärrän hyvin, jos ihmisistä on hauskaa naureskella Nykäselle, ja vielä paremmin sen, jos nauretaan lehtien tavalle uutisoida hänen edesottamuksiaan, mutta minkä helvetin takia sun pitää vihata niitä sillä perusteella, että niistä kirjoitetaan? Sulla ei varmaan itselläs ole asiat oikein hyvin, kun tollanen asia noin korpee..
K:
Mut noiden lehtien toiminnan eettisyydestä vois hyvinkin keskustella (ainakin mielummin kuin siitä, vituttaako joku mulle vieras pariskunta mua.)
Juhgu:
Paskalehdissä on vituttavampiakin lööppejä, mutta kieltämättä joskus vähän häiritsee ne vajaaälyiset ihmiset joita Matti kiinnostaa niin paljon, että tuo turhaakin turhempi Matti-ilmiö pysyy hengissä.
Aika monethan menivät ostamaan sitä Matti-siideriäkin. Fiksua toimintaa, ehkä saadaan kohta muitakin kivoja Matti-tuotteita kaupan hyllylle. *taputapu*
Ana:
Sitäpaitsi, minä en pilkkaa ketään.
juopposavinaaman ja sen punkero-lemmikkipossun känniset sekoilut, riidat, puukotukset, naisten- ja miestenhakkaamiset ja ala-arvoiset paskakeikat..
(Ja tästä välistä voi jättää suosiolla pois sen ei sun tartte lukee lööppejä ei kukaan pakota miks lähet sit himasta ei mikään oo pakollista vitun urpo-läpän minkä aistin jo ilmassa. Jos haluaa elää normaalia kaupunkilaiselämää, altistuu väkisinkin lööpeille, sitä on turha yrittää kumota.)
K:
Mut noiden lehtien toiminnan eettisyydestä vois hyvinkin keskustella (ainakin mielummin kuin siitä, vituttaako joku mulle vieras pariskunta mua.)
---
Hieman yrittämällä olisit voinut aivan mainiosti kirjoittaa tästä aiheesta sen sijaan, että tulkitset tasan tarkkaan epämääräisen, geneerisen keskustelunaloituksen jonain pelkistettynä teesinä, joka pitää väkisin yrittää kumota.
Kiitos kysymästä, mulla menee ihan hyvin.