291 posts, 15 pages, 95,546 views
Lene:
Ottaa päähän lehdistön suorittama ajojahti. Tai mitä ikinä siinä takana onkaan.
Ana:
Mulla ainakin alkaa palamaan käämi jo todella pahasti kun valtakunnassa ei ole mitään muuta uutisoitavaa kun sen hemmetin juopposavinaaman ja sen punkero-lemmikkipossun känniset sekoilut, riidat, puukotukset, naisten- ja miestenhakkaamiset ja ala-arvoiset paskakeikat.
Nouseeko puna poskille ja verisuonet silmiin, kun näet TAAS KERRAN otsikoita Matista ja Mervistä?
K:
Itse luen iltapäivälehtiä ja jopa Seiskaa, mutta en ikinä osta niitä. Se, että luen niitä, ei vahingoita ketään, mutta ostaessani sellaisen rahoittaisin niiden toimintaa.
kilobitti:
---
K:
Itse luen iltapäivälehtiä ja jopa Seiskaa, mutta en ikinä osta niitä. Se, että luen niitä, ei vahingoita ketään, mutta ostaessani sellaisen rahoittaisin niiden toimintaa.
---
Jos nussitaan pilkkuja, ni tuet lehteä lukiessasi sitä vaikka et ostaisi lehteä, koska altistut mainoksille joita on lehtien sivuilla. Mainostulot taas ovat aika ratkaiseva osa lehtien tuloista, ja niistä laskutettaessa lasketaan mukaan myös ne jotka eivät ole ostaneet lehteä...
K:
Matti ja Mervi on ehkä reppanoita ja alkoholisteja, joilla ei ole elämä ihan hallinnassa, mut paljon enemmän kuin ne mua vituttaa se, että joku tappaa aikaansa kirjoittamalla niistä tollasta paskaa, mitä Sinä yllä kirjoitat. Iltapäivälehdet ovat jo aikoja sitten tehneet Matin elämästä koko kansan viihdettä, ja 7 päivää on vienyt ilmiön uudelle tasolle. Miksi haluat viedä sen vielä pidemmälle suoralla pilkkaamisella julkisella foorumilla? Ymmärrän hyvin, jos ihmisistä on hauskaa naureskella Nykäselle, ja vielä paremmin sen, jos nauretaan lehtien tavalle uutisoida hänen edesottamuksiaan, mutta minkä helvetin takia sun pitää vihata niitä sillä perusteella, että niistä kirjoitetaan? Sulla ei varmaan itselläs ole asiat oikein hyvin, kun tollanen asia noin korpee..
JG:
Luinpa yks päivä Iltasanomien vai oliko se nyt Iltalehden kannesta että suomalaisilta on kysytty ja he ovat sitä mieltä että Matin tulisi pyrkiä politiikkaan!!! Siis jos se äänestetään eduskuntaan kaikkien dokailujen, sekoilujen ja muiden jälkeen, niin alkaa jo toivo mennä. Kävinpä Matin keikalla ja eipä voi muuta sanoa, että olipa turha keikka.
Juhgu:
---
JG:
Luinpa yks päivä Iltasanomien vai oliko se nyt Iltalehden kannesta että suomalaisilta on kysytty ja he ovat sitä mieltä että Matin tulisi pyrkiä politiikkaan!!! Siis jos se äänestetään eduskuntaan kaikkien dokailujen, sekoilujen ja muiden jälkeen, niin alkaa jo toivo mennä. Kävinpä Matin keikalla ja eipä voi muuta sanoa, että olipa turha keikka.
---
Kovasti dissaat mutta silti tuet Mattia käymällä sen keikalla.