Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?

410 posts, 21 pages, 254,211 views

Avatar
#41 • • pipa Guest
*nauraaihanvitusti*
cheat

Posts: 796

#42 • • cheat
Hmmm..... no eniten ehkä ärsyttää just ihku plur meiniki. Joillekkin ihmisille se sopii kun nyrkki silmään, mutta nykyään tuntuu siltä että biletys ei muuta olekaan.Jengi hakee toisiltaan rispektiä ja selkään taputusta.Hirveetä mölyä pidetään itestään. Ainakin klubbari pursuaa näitä hörhöilijöitä yli äyräiden. Vaikka eihän tämäkään forumi ole enää klubittajien kohtauspaikka, vaan lähinnä city.fi :n rinnastettava herutuskanava.
Dj:t, tai ainakin osa heistä voisi mennä itseensä kaiken starastelun välissä ja katsoa että onkohan se omakuva kuitenkaan niin suuri ja mahtava että sillä kannattaa etuoikeuksia lähteä vaatimaan. Tämäkään ei tietysti koske kaikkia, ne jotka tästä herneen nenään vetivät, luultavasti tunnistavat itsensä ja syyn mielipiteeseeni.
Nöyryys on valttia, mutta ei matelu.

[muokattu 10.7.2004 20:26]

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

lostgone

Posts: 2,493

#43 • • lostgone

cheat:
Jengi hakee toisiltaan rispektiä ja selkään taputusta.Hirveetä mölyä pidetään itestään. Ainakin klubbari pursuaa näitä hörhöilijöitä yli äyräiden.


Älä ny viitti.. ei täällä ny varmastikaa semmosta tapahdu.. *vink* Sä oot vaan ymmärtän esim. tämänkin topiccin ihan väärin. Istu cheat alas ja kysy itseltäsi, ootko ny ihan varmasti ollut 100%sesti avoin, mutta rehellinen ja kohtelias*täh*
ja hupsista, meinas ihan unohtua*plur*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#44 • • [Nuclear] el aprendiz
Siis vittu tottakai mä saan moittia kaikki muita, koska mä oon aina oikeessa ja muut on pepusta!

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jone

Posts: 8,258

#45 • • Jone Archibald Haddock
Saanko mäkin avautua asioista, jotka mua vituttaa?

(...tulee nimittäin verrattain pitkä lista.)
sapeli

Posts: 11,768

#46 • • sapeli jokukukamikä?

Jone:
Saanko mäkin avautua asioista, jotka mua vituttaa?

(...tulee nimittäin verrattain pitkä lista.)



Kunhan teet niin ”rehellisesti ja kohteliaasti” *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jone

Posts: 8,258

#47 • • Jone Archibald Haddock

sapeli:
Kunhan teet niin ”rehellisesti ja kohteliaasti” *joo*



Kuinka kohteliaasti on mahdollista avautua avoimesti itseään vituttavista asioista, jos meinaa samalla pitää rehellisyydestä kiinni? Jos mä olen itseäni ja muita kohtaan rehellinen asioista, jotka mua vituttaa, niin siitä ei kyllä tule kohtelias vaan aika karstainen pläjäys.
Zwek

Posts: 1,701

#48 • • Zwek

Jone:
---
sapeli:
Kunhan teet niin ”rehellisesti ja kohteliaasti” *joo*

---


Kuinka kohteliaasti on mahdollista avautua avoimesti itseään vituttavista asioista, jos meinaa samalla pitää rehellisyydestä kiinni? Jos mä olen itseäni ja muita kohtaan rehellinen asioista, jotka mua vituttaa, niin siitä ei kyllä tule kohtelias vaan aika karstainen pläjäys.



Anna tulla vaan! *jiihaa*
DiamonDie

Posts: 676

#49 • • DiamonDie mediahippi

Avernian:
Joka väliin pluristelu ärsyttää.



No mutta sittenhän olet vasta pelkkä wannabe-skene pousaaja! Nyt rippituolin kautta tankkaamaan katumus-PLUReja ja ehkä edessä on vielä iankaikkinen autuus skenessä.
vanhus

Posts: 889

#50 • • vanhus
taitaa olla noi bileet enemmän tai vähemmän turisti rysiä nyk tulis noi ugt takas ni olis pop *joo**lmao**pahis**super**joo* mut ku ei tule muutenkaan enään käytyy 4ää kertää viikossa vaan jotain kerran kuussa*ding**joo**joo*
Dives

Posts: 536

#51 • • Dives I see the light

Jone:
---
sapeli:
Kunhan teet niin ”rehellisesti ja kohteliaasti” *joo*

---


Kuinka kohteliaasti on mahdollista avautua avoimesti itseään vituttavista asioista, jos meinaa samalla pitää rehellisyydestä kiinni? Jos mä olen itseäni ja muita kohtaan rehellinen asioista, jotka mua vituttaa, niin siitä ei kyllä tule kohtelias vaan aika karstainen pläjäys.



Tarkoitan että ei yliliioittele asioita, ne harvat kerrat kun mä oon puhunut sun kanssa olen puhunut kohteliaasti koska mä arvostan sun mielipiteitä vaikka ne sotis mun omia vastaan, toiseksi sä oot mun mielestä ääretön kusipää mutta hyvällä tavalla, pidän sua itse asiassa sua aika samankaltaisena.

Se on parempi kertoa ihmisille mitä mieltä on kuin pitää sisällään tai kertoa väärin.
Avatar
#52 • • polve Guest
Ajattelin avautua siitä, että mua ei ärsytä mikään
vaikka kuinka yritin kaivaa. Tosin newbienä, ei
luulisi liiemmin mikään ärsyttävänkään kun kaikki
on uutta ja kaunista. ”plur”
Kiitos, kun sain jakaa tämän tiedon kanssanne.
Dives

Posts: 536

#53 • • Dives I see the light

cheat:
Hmmm..... no eniten ehkä ärsyttää just ihku plur meiniki. Joillekkin ihmisille se sopii kun nyrkki silmään, mutta nykyään tuntuu siltä että biletys ei muuta olekaan.Jengi hakee toisiltaan rispektiä ja selkään taputusta.Hirveetä mölyä pidetään itestään. Ainakin klubbari pursuaa näitä hörhöilijöitä yli äyräiden. Vaikka eihän tämäkään forumi ole enää klubittajien kohtauspaikka, vaan lähinnä city.fi :n rinnastettava herutuskanava.
Dj:t, tai ainakin osa heistä voisi mennä itseensä kaiken starastelun välissä ja katsoa että onkohan se omakuva kuitenkaan niin suuri ja mahtava että sillä kannattaa etuoikeuksia lähteä vaatimaan. Tämäkään ei tietysti koske kaikkia, ne jotka tästä herneen nenään vetivät, luultavasti tunnistavat itsensä ja syyn mielipiteeseeni.
Nöyryys on valttia, mutta ei matelu.

[muokattu 10.7.2004 20:26]



Sä et vaan mun mielestä ymmärrä koko asiaa, ehkä sä ite olet olevinas niin asiallinen että, tuonkin sanomalla olet laskenut mun silmissä, en mä ole koskaan toitottanut mitään V*tun plur kaikki sontaa, olen toitottanut vaan sitä että OLKAA IHMISIKSI, jos haluaa haastaa riitaa niin sen voi tehdä muualla kuin klubeilla.

Mun mielipide asiasta on että klubeilla voi olla ihan mitä haluaa kunhan ei oo epämielyttävä muita kohtaan, aiheuta hälinää tai riitaa.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#54 • • [Nuclear] el aprendiz
Mua huvittaa ja ihmetyttää se kuinka aika monet ihmiset täällä eivät tunnu kestävän kritiikkiä ei sitten yhtään. Jos joku vaikkapa sanoo ”Sun käytös näyttää mun silmissä aika teiniltä”, niin vastaus on tyyliin ”Mikä säkin luulet olevas ku voit sanoo musta tolleen!?!?11”. Toisin sanoen ihmiset on niin kauan kivoja kun ne pursuaa halihali, plur, ihku meininkiä, mut se kuka alkaa moisia kritisoimaan niin on se paha setä joka haluaa aiheuttaa riitaa. Mähän voin haukkua vaikka naapurin Pekkaa homoks ja sanoa kuuta vihreäks, mut ei se siitä silti totta tee.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

mushi

Posts: 714

#55 • • mushi laura
olipas tänään aamulla tosi ihanaa pluria joltain tyttöseltä unity-jonossa.
olimme kasin jälkeen heti paikalla ja tätä tyttöä ennen pääsi lipun ostamaan n. 10 henkilöä.
joku heistä pudotti kaksi tuntia jonottamansa lipun striitin lattialle ja tyttö innoissaan et jes joku pudotti lipun, ilmanen lippu jippii...
oisinpa ehtinyt siinä sanoa jotain. :|
Avatar
#56 • • polve Guest

mushi:
olipas tänään aamulla tosi ihanaa pluria joltain tyttöseltä unity-jonossa.
olimme kasin jälkeen heti paikalla ja tätä tyttöä ennen pääsi lipun ostamaan n. 10 henkilöä.
joku heistä pudotti kaksi tuntia jonottamansa lipun striitin lattialle ja tyttö innoissaan et jes joku pudotti lipun, ilmanen lippu jippii...
oisinpa ehtinyt siinä sanoa jotain. :|



Jos törmäät tyttöseen Unityissä niin menepäs
huomauttamaan asiasta. Toi on jotain niin saatanallista,
että pistää kyllä vihaksi.
Saara

Posts: 1,954

#57 • • Saara #2970

mushi:
olipas tänään aamulla tosi ihanaa pluria joltain tyttöseltä unity-jonossa.
olimme kasin jälkeen heti paikalla ja tätä tyttöä ennen pääsi lipun ostamaan n. 10 henkilöä.
joku heistä pudotti kaksi tuntia jonottamansa lipun striitin lattialle ja tyttö innoissaan et jes joku pudotti lipun, ilmanen lippu jippii...
oisinpa ehtinyt siinä sanoa jotain. :|



Olipas kivaa!
Jos löydän jotain bileistä, palautan sen narikkaan tms.
Sama pätee tohon.
Vittu osa jengistä on niin syyhkyy et ihan raivostuttaa.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Dives

Posts: 536

#58 • • Dives I see the light
varastaminen on päin V*ttua.. sellaset pitäis hakkaa ja ikuinen porttikielto.

Muokkaus: tuli vähän kirosanaa :D

[muokattu 12.7.2004 14:31]
Individual

Posts: 10,942

#59 • • Individual HYPNO!

mushi:
olipas tänään aamulla tosi ihanaa pluria joltain tyttöseltä unity-jonossa.
olimme kasin jälkeen heti paikalla ja tätä tyttöä ennen pääsi lipun ostamaan n. 10 henkilöä.
joku heistä pudotti kaksi tuntia jonottamansa lipun striitin lattialle ja tyttö innoissaan et jes joku pudotti lipun, ilmanen lippu jippii...
oisinpa ehtinyt siinä sanoa jotain. :|



Ja sitten bileissä ollaan niin ” vitun ihquplur plur hali hali kaikki yhtä suurta per ( s ) hettä”-
meiningillä.
Vaikka Unity on tähän täysin syytön, niin se mihin jengi on valmis lipun tapahtumaan saadakseen pistää kyllä miettimään olisiko siellä sellaisia ihmisiä joiden kanssa haluaisi iltaa edes viettää jos alunperin olisin itse lipun hommanut. Nyt koska en alun alkaenkaan aikonut yhteenkään Unityyn osallistua, jäänee tämä ikuiseksi arvoitukseksi.
Mellu-

Posts: 4,006

#60 • • Mellu-
mua ärsyttää ihan mielettömästi ku oot jossai tanssimas ja sit joku tunkemalla tunkee sun eteen tanssimaan vaik siin ei todellakaan ole tilaa muutenkaan huokaus...

*hajoilee*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER