Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?

410 posts, 21 pages, 253,837 views

Dives

Posts: 536

#1 • • Dives I see the light
Kerran klubbari on taas kerra herännyt väittelemään maailmaa mullistavista asioista niin miettikääpä tätä.

Teen tällä kertaa poikkeuksen ja ilmaisen mielipiteeni heti alkuun jotta kenellekkään ei jää mitään epäselvyyttä mitä minä haen tällä topikilla.

Olen havainnut että klubeille valuu koko ajan uutta porukkaa ja ne jotka ei mene autaummille metsästysmaille muutaman kerran jälkeen vaan jäävät hengailemaan ympäriinsä niinkuin muutkin jo vakiintuneet klubihörhöt ennen pitkään luulevat pystyvänsä tekemään jotain paremmin.

Tästä olkoon esimerkkinä muutamat WANNABE dj porukkaa.. Itseään wannabe dj lukuunottamatta :D, rupeanpas pyörittää levyjä kun osaa soittaa biisejä paremmassa järjestyksessä hörhöt, eivät varmaan ole edes kuulleet sanasta miksaus, tästä hyvänä esimerkkinä herra joka loi rupean deejii.xi kun sillä saa vippejä ja pimppiä ja rakkautta kun äiti ei antanu.

sitten meillä on meidän WANNABE promoottorit jotka luulevat osaavansa järjestää paremmat bileet kuin muut, tyrivät koko homman, luultavasti tekevät aivan S**Tanasti tappiota ja lopettavat siihen, tai sitten niitä vielä älyvammaisempia jotka luulevat korjaavansa asian järkkäämällä seuraavat.

Olen seurannut muutaman ammattitaitoisen promoottorin työntekoa ja olen nähnyt kyllä että kun tuntee tarpeeksi ihmisiä niin kyllä mikä tahansa saadaan hoitumaan, toiseksi harva menestyvä promoottori lähtee siitä että tehdäänpäs paljon rahaa.. aina pyritään siihen että jää omilleen.. jos jää jotain käteen niin se on vain plussaa, kunhan reivaajat reivaa ja deejiit soittaa kuin viimeistä päivää hirveissä viinahöyryissä huutaen promoottorin nimeä ainkin setin loppuun asti.

Siis kysymys:

Ajatteleeko kukaan muuta kuin toisten dissausta ja omaa ego boostia?

Olisiko mitään jos kaikki tekisivät asioita YHDESSÄ elikkä PORUKALLA sen sijaan että jokainen hakkaa rintaansa kuin mikäkin apina ja huutaa kuinka itse tai oma porukka on aina oikeassa?

Absoluuttista totuutta ei ole OLEMASSA, eläkää sen kanssa, muutkin voivat olla oikeassa ja heidänkin mielipitetiä SAA kuunnella.

Olisko mitään jos uusia ihmisiä neuvottaisiin tavoille sen sijaan että dissataan ja bostailleen kuinka ELIITTI ja SKENE ite on?

JOKAINEN ON JOSKUS OLLUT N00B!!

menkää itseenne!

Avaudun lisää kunhan keksin mistä muusta haluan raivota.. omaa avautumista ja kommennttia saa pistää.

ne jotka ovat rehellisiä olivat sitten erimieltä tai samaa mieltä saavat aina arvostusta.
Fea

Posts: 690

#2 • • Fea Ithaqua
Plur

ei uusia naamoja pidä syrjiä.
newbie3.jpg

--
Booze is the answer. I dont remember the question

workunit

Posts: 261

#3 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
”pousaajat ärsyttää”

Muutama sananen asiasta. Itteäni suoraan sanottuna vit*ttaa mennä bileisiin, jonne tulee porukkaa kaikkitietävän näköisenä diivailemaan paikalle, näyttämään tärkeältä ja unohtavat kokonaan bilekäsitteen. Parhaiten nämä tyypit edustavat itseään keskellä tanssilattiaa tunkemalla perseensä tuopin ja tupakan kanssa nenän eteen kiinni ja ottamalla pari vielä tärkeämpää kaveria mukaan, joiden kanssa siinä voikin piknikillä ollessaan kerrata jonkun muun tapahtuman paremmuutta. *grr* Käsittääkseni siinä tanssilattialla ois tarkoitus t-a-n-s-s-i-a, ei ihmetellä maailman menoa joku roti tähän meininkiin.

Sitten tää nykynen isojen bileiden dissailu. Se on kans jotain käsittämätöntä. Ihan sama mitä on ollut ja miten on järjestetty, niin järjestää kommentit on että kaikki oli päin persettä järjestetty. Onhan noita onnistuttu kämmäämään (ne muutamat joissa tullut viime aikoina käytyä), mutta eikös se hyvä fiilis lähde vain itsestä ja omasta päästä. Kuten eräänkin dj Herran sigissä on maininta ”parhaat bileet on omassa päässä”, (mistä lienee senkin kuullut) pitää valitettavasti paikkansa. Monesti on tullut oltua ns. todella pienissä ja kuppaisissa tapahtumissa katsomassa aidosti hymyileviä ja nauttivia ihmisiä ja todennut että nämä on _bileet_

Avautuminen auttaa itseä.
Dives

Posts: 536

#4 • • Dives I see the light

workunit:
”pousaajat ärsyttää”

Muutama sananen asiasta. Itteäni suoraan sanottuna vit*ttaa mennä bileisiin, jonne tulee porukkaa kaikkitietävän näköisenä diivailemaan paikalle, näyttämään tärkeältä ja unohtavat kokonaan bilekäsitteen. Parhaiten nämä tyypit edustavat itseään keskellä tanssilattiaa tunkemalla perseensä tuopin ja tupakan kanssa nenän eteen kiinni ja ottamalla pari vielä tärkeämpää kaveria mukaan, joiden kanssa siinä voikin piknikillä ollessaan kerrata jonkun muun tapahtuman paremmuutta. *grr* Käsittääkseni siinä tanssilattialla ois tarkoitus t-a-n-s-s-i-a, ei ihmetellä maailman menoa joku roti tähän meininkiin.

Sitten tää nykynen isojen bileiden dissailu. Se on kans jotain käsittämätöntä. Ihan sama mitä on ollut ja miten on järjestetty, niin järjestää kommentit on että kaikki oli päin persettä järjestetty. Onhan noita onnistuttu kämmäämään (ne muutamat joissa tullut viime aikoina käytyä), mutta eikös se hyvä fiilis lähde vain itsestä ja omasta päästä. Kuten eräänkin dj Herran sigissä on maininta ”parhaat bileet on omassa päässä”, (mistä lienee senkin kuullut) pitää valitettavasti paikkansa. Monesti on tullut oltua ns. todella pienissä ja kuppaisissa tapahtumissa katsomassa aidosti hymyileviä ja nauttivia ihmisiä ja todennut että nämä on _bileet_

Avautuminen auttaa itseä.



Rispekt.. joku ainkin tajusi mitä ajan takaa.. bileet on sitä mitä niistä tekee bileet tekee ihmiset jotka niihin tulee.. koolla ei ole väliä.

Voin jopa myöntää että olen tanssinut sellaista musaa mistä en oikeasti ees tykkää pätkääkään vain sen takia kun oli niin hyvä fiilis kaikista jotka oli ympärillä että tanssin puhtaasta hyvästä mielestä.

Ne jotka tulee pousaamaan ja bostailemaan ja aiheuttamaan muille pahaa mieltä ei sinne kuulu.. eikä minua haittaisi yhtään jos ne ihmiset väkipakolla potkittaisiin pois.. eteenkin ne jotka pousaa tanssilattialla ja juttelee joutavia kavereidensa kanssa jostain ihme jutuista ja viel loukkaantuu kun ilmoittaa että tuolla on kyllä istumapaikkojakin.
Apo

Posts: 1,574

#5 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Itse olen elämässä huomannut että kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Parhaiten nämä tyypit edustavat itseään keskellä tanssilattiaa tunkemalla perseensä tuopin ja tupakan kanssa nenän eteen kiinni ja ottamalla pari vielä tärkeämpää kaveria mukaan, joiden kanssa siinä voikin piknikillä ollessaan kerrata jonkun muun tapahtuman paremmuutta.



eiks noita oo enne sanottu ainakin kaljaturisteiksi?

Musta on ikävää, jos uusia bilettäjiä, uusia järkkäreitä jne. dissataan. Tuskinpa suurin osa ajattelee, että ”pousaanpas tässä”, tai että ”nostanpas itseni jalustalle järkkäämällä itse ekaa kertaa bileet”. Ne kuitenkin, jotka nyt tekevät uusia asioita, ovat tulevaisuuden kokeneita tekijöitä. Kaikille sattuu alussa *hymy*

ai niin ja loppuun vielä PLUR *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Fentae

Posts: 186

#7 • • Fentae
Tämä Über Noobi ei ainkaan yritä esittää Über coolia bileissä. *joo*
workunit

Posts: 261

#8 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi

Hyzenthlay:
---
Parhaiten nämä tyypit edustavat itseään keskellä tanssilattiaa tunkemalla perseensä tuopin ja tupakan kanssa nenän eteen kiinni ja ottamalla pari vielä tärkeämpää kaveria mukaan, joiden kanssa siinä voikin piknikillä ollessaan kerrata jonkun muun tapahtuman paremmuutta.
---


eiks noita oo enne sanottu ainakin kaljaturisteiksi?



Joo kaljaturisteja tai votevö. Kaljaturisteista en jaksa edes avautua, ei ne ole täällä näitä juttuja lukemassa *nauru* Miellän kaljaturisteiksi sellaiset ihmiset, jotka on paikan päällä jo sen näköisenäkin etteivät sinne kuulu.

Mutta itselläni on kokemusta ihan sellaisistakin ihmisistä, jotka selkeästi pukeutumisellaan ja muulla käytöksellään sekä olemuksellaan kertovat olevansa ”bilettäjiä”. Sitten tungetaan bileisiin kuin bileisiin ihan vain sen vuoksi, jotta voi kertoa olleensa paikalla. Parhaiten tämä paikalla olo sitten näkyy siellä keskellä lattiaa seisten paikallaan ja jauhaen paskaa.

*tähänsittenniitäplurhymyiihiloinennaurukivatsullejakaikkimuutkinhymiöt*
keisha

Posts: 1,394

#9 • • keisha bullet with butterfly wings

Dives:
Ne jotka tulee pousaamaan ja bostailemaan ja aiheuttamaan muille pahaa mieltä ei sinne kuulu.. eikä minua haittaisi yhtään jos ne ihmiset väkipakolla potkittaisiin pois.. eteenkin ne jotka pousaa tanssilattialla ja juttelee joutavia kavereidensa kanssa jostain ihme jutuista ja viel loukkaantuu kun ilmoittaa että tuolla on kyllä istumapaikkojakin.

Tässäpä onkin oiva osoitus sun suvaitsevuudesta ja hyvästä hengestä jonka perään kuulutat. Niin metsä vastaa kuin...

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#10 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja


Workunit
Miellän kaljaturisteiksi sellaiset ihmiset, jotka on paikan päällä jo sen näköisenäkin etteivät sinne kuulu



mutta kuka määrittelee sen, ketkä kuuluvat joukkoon ja ketkä eivät?

[muokattu 9.7.2004 14:20]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Riku

Posts: 3,187

#11 • • Riku The Little Prince
Vaikka en nyt hirveästi yleistä aiheetonta dissausta, boastailua sun muuta kannata, niin tämä threadin aloitus on jo niin asenteellinen, että se mielestäni ansaitsee kritisointia.

Dives:
Olen havainnut että klubeille valuu koko ajan uutta porukkaa ja ne jotka ei mene autaummille metsästysmaille muutaman kerran jälkeen vaan jäävät hengailemaan ympäriinsä niinkuin muutkin jo vakiintuneet klubihörhöt ennen pitkään luulevat pystyvänsä tekemään jotain paremmin.

Eivätkö kokeneemmat ja asioista enemmän tietävät ihmiset sitten pysty tekemään asiat yleensä paremmin?

sitten meillä on meidän WANNABE promoottorit jotka luulevat osaavansa järjestää paremmat bileet kuin muut, tyrivät koko homman, luultavasti tekevät aivan S**Tanasti tappiota ja lopettavat siihen, tai sitten niitä vielä älyvammaisempia jotka luulevat korjaavansa asian järkkäämällä seuraavat.

Ei kai kukaan lähde tekemään mitään siltä pohjalta, että pidänpäs nyt paskemmat bileet kuin kaikki muut? Jos mokaa asioita ensimmäisellä kertaa, niin eikö silloin ole ihan mahdollista ja oletettavaa että siitä oppii jotain, ja pystyy hoitamaan hommat seuraavalla kerralla paremmin? Epäilen vahvasti että täysin kokematon tyyppi ensimmäisellä kerralla saa kaikkea sujuvasti menemään.

Olen seurannut muutaman ammattitaitoisen promoottorin työntekoa ja olen nähnyt kyllä että kun tuntee tarpeeksi ihmisiä niin kyllä mikä tahansa saadaan hoitumaan, toiseksi harva menestyvä promoottori lähtee siitä että tehdäänpäs paljon rahaa.. aina pyritään siihen että jää omilleen.. jos jää jotain käteen niin se on vain plussaa, kunhan reivaajat reivaa ja deejiit soittaa kuin viimeistä päivää hirveissä viinahöyryissä huutaen promoottorin nimeä ainkin setin loppuun asti.

Ööh? Miten se vaikuttaa promoottorin ammattitaitoon pyrkiikö tämä tekemään voittoa vai pääsemään omilleen? Ja mihin tuo ihmisten tunteminen viittaa? Että saa jostain valot, PA:n jne, vai mitä muuta merkitystä sillä on?

Olisiko mitään jos kaikki tekisivät asioita YHDESSÄ elikkä PORUKALLA sen sijaan että jokainen hakkaa rintaansa kuin mikäkin apina ja huutaa kuinka itse tai oma porukka on aina oikeassa?

Ärh. Jos on omasta mielestään oikeassa jossain, niin pitää vain olla hiljaa tai on apina? Just.

Absoluuttista totuutta ei ole OLEMASSA, eläkää sen kanssa, muutkin voivat olla oikeassa ja heidänkin mielipitetiä SAA kuunnella.

Ja koska absoluuttista totuutta ei ole olemassa, niin kukaan ei koskaan ole oikeassa ja kaikkien pitäisi aina olla hiljaa? Muiden mielipiteitä pitää kuunnella, mutta omaansa ei saa sanoa eikä siitä pitää kiinni?

Olisko mitään jos uusia ihmisiä neuvottaisiin tavoille sen sijaan että dissataan ja bostailleen kuinka ELIITTI ja SKENE ite on?

JOKAINEN ON JOSKUS OLLUT N00B!!

menkää itseenne!

Kukas sun muroihin nyt on kussu? Eiköhän noobejakin kunnioiteta, jos nämä tajuavat olla nöyriä ja kunnioittaa sitä että muut tietävät enemmän. Se nöyryys vaatii paljon enemmän ja sitä myös kunnioitetaan paljon enemmän, kuin sitä että itkee täällä kuinka isot pahat skenemöröt kiusaavat ja ovat ilkeitä.

ne jotka ovat rehellisiä olivat sitten erimieltä tai samaa mieltä saavat aina arvostusta.

Jee, sainko mä pisteitä? o/

[muokattu 9.7.2004 14:24]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Apo

Posts: 1,574

#12 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Hyzenthlay:
mutta kuka määrittelee sen, ketkä kuuluvat joukkoon ja ketkä eivät?



Tietysti standardoidun prosessin kautta verifioitu ReivPolis[TM], joka varmistaa että tanssijalka nousee vain määritettyjen kulmien välillä ja että tanssilattialla on plur-henki aina oikealla tavalla esillä.
workunit

Posts: 261

#13 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi

Hyzenthlay:
---

Workunit
Miellän kaljaturisteiksi sellaiset ihmiset, jotka on paikan päällä jo sen näköisenäkin etteivät sinne kuulu
---


mutta kuka määrittelee sen, ketkä kuuluvat joukkoon ja ketkä eivät?

[muokattu 9.7.2004 14:20]



joo eipä varmaan kukaan määrittele kuka kuuluu joukkoon ja kuka ei. Oli vähän kärkevästi sanottu, tottakai siellä voi kuka tahansa käydä ja näin pitääkin olla. *miettii perusteluja* Ei irtoa perusteluja tällä erää.
Dives

Posts: 536

#14 • • Dives I see the light
phaze et saa yhtään pistettä.. mä en sua irl tunne mutta oot klubbarissa kuitenkin yksi niistä ihmisistä jonka mielipidettä arvostan.

Mikäli ette ole huomanneet niin alkupään teksti on hyvin 2 piippuista, ideanna on nimenomaan saada ihmiset sanomaan mitä mieltä ne on asioista..

kokeneemmat tietävät asioista paremmin vaikka eivät aina oikeassa olekkaan, mitä tarkoitin tuolla mikä ei oikein nyt tullut ulos niinkuin halusin kun olin vähän adrenaliinissa tuota kirjoittaessani tota on se että ennen pitkään kaikki jotka ovat mukana musiikkiin liittyvässä yleensä haluavat myöskin tuoda jotain omaa soppaan, haluan vain että ne ihmiset tajuavat pyytää apua ja kaiken lisäksi vielä oikeilta ihmisiltä enne kuin menevät räveltämään ominpäin.

”ei saatu” jotain järjestettyä tapahtuu aika harvoin sellaisilla ihmisillä joilla on kokemusta ja asiantuntemusta, se tosin tapahtuu monille uusille paljonkin, sen seurauksena voi sitten mennä jokin isompikin juttu pieleen.

kokemattomien pitäisi yrittää oppia ja pyytää apua kokeneemmilta ensimmäisillä kerroilla niin ei mene tuulettimeen homma.

ei vaikuta ammattitaitoon mutta vaikuttaa yleensä siihen että tekeekö voittoa vai tappiota, jos lähtee pohjalta että tehdään hyvät bileet eikä pohjalta että tehdään myyvät bileet niin ihmisetkin huomaa sen ja bileet paljon todennäköisemin menestyy..

absoluuttiseen totuuteen sen verran että tarkoitin sillä että siinä on aina joku jonka mielestä et ole oikeassa ja se voi olla ihan oikein vaikkapa sen takia että ihmisellä on eri arvot, haluan tuolla painottaa sitä että ottaa huomioon muutkin vaikka se ei aina sinua mielytä.

Esimerkkinä, varmaan jo useampaan kertaam, arvosta enemmän sellasita joka ei tykkää musta ja kertoo sen rehellisesti kuin sellaisesta joka teeskentelee tykkäävänsä musta, perseennulijoiden kanssa ei voi tehdä töitä..

noobeja kunnioitetaan jos käyttäytyvät kunnolla, bostaileminen ja yritykset päteä ei aiheuta muuta kuin dissausta.

keisha

kyllähän minä suvaitsen jos ihminen tajuaa käyttäytyä ja jos uskoo sanaa.. ”tanssi”lattia ei puhutaan paskaa kavereiden kanssa keskellä mestaa lattia.
sitä varten ne istumapaikat ja muu alue kun tanssilattia on.
Grizzley

Posts: 2,893

#15 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Skeneily rules! *dissaa* Nyt ei sit muuta kun kirjottamaan klubbailun ohjesääntökirjaa jotta kaikki osaa olla *justjoo*

--
Signature summarily executed for treason

itis

Posts: 2,518

#16 • • itis Morning Star
Dives> En ajattele kuin sinä, mutten myöskään jaksa avautua.

phazella oli hyviä ajatuksia.

Hyvää kesää *plur*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Dives

Posts: 536

#17 • • Dives I see the light
grizzley: kaikkien pitäis vain olla kunnolla.. kukaan ei ole ohjaamassa ainoastaan puhumassa..

Itis

älä pousaa.. sä jaksat kirjoittaa että et ajattele samoin mutta et perustele asiaa.. niin no kait sekin on jotain..

*plur*
Grizzley

Posts: 2,893

#18 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti


kaikkien pitäis vain olla kunnolla.. kukaan ei ole ohjaamassa ainoastaan puhumassa..


Kaikkien pitäis vaan olla kiitollisia siitä että klubiskenessä käyttäydytään keskimäärin suorastaan enkelimäisen hyvin ja *plur* hengessä verrattuna niihin paljon parjattuihin tavisbaareihin. Se, että joku jaksaa kirjotella näitä yyberpoliisiklubbariohjeita on musta kaikkein pahin osoitus juuri sen *plur*hengen pahasta puuttesta.

Siis ei muuta kun julkaisemaan sitä ohjesääntöä. Lähetä mulle tuore kopsu että osaan olla tästä eteenpäin *eiei*

Edit: Itseasiassa olet kovin tervetullut julkaisemaan sen kirjasen ihan kasvotusten, mua on pitkään häirinnyt se että bilepoliisit jaksaa pilata uusien ihmisten fiilareita skeneilyllään...

[muokattu 9.7.2004 21:51]

--
Signature summarily executed for treason

itis

Posts: 2,518

#19 • • itis Morning Star



Itis

älä pousaa.. sä jaksat kirjoittaa että et ajattele samoin mutta et perustele asiaa.. niin no kait sekin on jotain..

*plur*



P O U S !

Hrm... sulla on ihmeellinen taipumus kaivaa merkityksiä mitä ei ole olemassakaan. Jos mä pousaan, katso peiliin. Miten toi sun läppä tuolla yläpäässä ei ole pousausta?
Jos muiden käyttäytymnisen tuomitseminen ei ole itsensä ylentämistä niin mikä sitten.

Pousaan muuten mielelläni myös pimeessä itselleni peilin edessä...

*nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Jazmine

Posts: 1,009

#20 • • Jazmine Pösilö
Yep! Bileissä bailataan ja on HYVÄ fiilis *jiihaa*

Kaikkitietävät hienohelmat ym.. herrasmiesklubeja taitaa edelleen olla.. ja golfkerhoja *joo*

Eipä mulla muuta... Keep on dancing! *jiihaa* *iloinen*

--
Polcca on parasta *sydän*