Teen tällä kertaa poikkeuksen ja ilmaisen mielipiteeni heti alkuun jotta kenellekkään ei jää mitään epäselvyyttä mitä minä haen tällä topikilla.
Olen havainnut että klubeille valuu koko ajan uutta porukkaa ja ne jotka ei mene autaummille metsästysmaille muutaman kerran jälkeen vaan jäävät hengailemaan ympäriinsä niinkuin muutkin jo vakiintuneet klubihörhöt ennen pitkään luulevat pystyvänsä tekemään jotain paremmin.
Tästä olkoon esimerkkinä muutamat WANNABE dj porukkaa.. Itseään wannabe dj lukuunottamatta :D, rupeanpas pyörittää levyjä kun osaa soittaa biisejä paremmassa järjestyksessä hörhöt, eivät varmaan ole edes kuulleet sanasta miksaus, tästä hyvänä esimerkkinä herra joka loi rupean deejii.xi kun sillä saa vippejä ja pimppiä ja rakkautta kun äiti ei antanu.
sitten meillä on meidän WANNABE promoottorit jotka luulevat osaavansa järjestää paremmat bileet kuin muut, tyrivät koko homman, luultavasti tekevät aivan S**Tanasti tappiota ja lopettavat siihen, tai sitten niitä vielä älyvammaisempia jotka luulevat korjaavansa asian järkkäämällä seuraavat.
Olen seurannut muutaman ammattitaitoisen promoottorin työntekoa ja olen nähnyt kyllä että kun tuntee tarpeeksi ihmisiä niin kyllä mikä tahansa saadaan hoitumaan, toiseksi harva menestyvä promoottori lähtee siitä että tehdäänpäs paljon rahaa.. aina pyritään siihen että jää omilleen.. jos jää jotain käteen niin se on vain plussaa, kunhan reivaajat reivaa ja deejiit soittaa kuin viimeistä päivää hirveissä viinahöyryissä huutaen promoottorin nimeä ainkin setin loppuun asti.
Siis kysymys:
Ajatteleeko kukaan muuta kuin toisten dissausta ja omaa ego boostia?
Olisiko mitään jos kaikki tekisivät asioita YHDESSÄ elikkä PORUKALLA sen sijaan että jokainen hakkaa rintaansa kuin mikäkin apina ja huutaa kuinka itse tai oma porukka on aina oikeassa?
Absoluuttista totuutta ei ole OLEMASSA, eläkää sen kanssa, muutkin voivat olla oikeassa ja heidänkin mielipitetiä SAA kuunnella.
Olisko mitään jos uusia ihmisiä neuvottaisiin tavoille sen sijaan että dissataan ja bostailleen kuinka ELIITTI ja SKENE ite on?
JOKAINEN ON JOSKUS OLLUT N00B!!
menkää itseenne!
Avaudun lisää kunhan keksin mistä muusta haluan raivota.. omaa avautumista ja kommennttia saa pistää.
ne jotka ovat rehellisiä olivat sitten erimieltä tai samaa mieltä saavat aina arvostusta.