Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?

410 posts, 21 pages, 254,194 views

lostgone

Posts: 2,493

#21 • • lostgone

Dives:
Olen havainnut että klubeille valuu koko ajan uutta porukkaa ja ne jotka ei mene autaummille metsästysmaille muutaman kerran jälkeen vaan jäävät hengailemaan ympäriinsä niinkuin muutkin jo vakiintuneet klubihörhöt ennen pitkään luulevat pystyvänsä tekemään jotain paremmin.


Tästä olkoon esimerkkinä muutamat WANNABE dj porukkaa..
sitten meillä on meidän WANNABE promoottorit
Olen seurannut muutaman ammattitaitoisen promoottorin työntekoa ja olen nähnyt kyllä
Ajatteleeko kukaan muuta kuin toisten dissausta ja omaa ego boostia?

Olisiko mitään jos kaikki tekisivät asioita YHDESSÄ elikkä PORUKALLA sen sijaan että jokainen hakkaa rintaansa kuin mikäkin apina ja huutaa kuinka itse tai oma porukka on aina oikeassa?
Absoluuttista totuutta ei ole OLEMASSA, eläkää sen kanssa, muutkin voivat olla oikeassa ja heidänkin mielipitetiä SAA kuunnella.
Olisko mitään jos uusia ihmisiä neuvottaisiin tavoille sen sijaan että dissataan ja bostailleen kuinka ELIITTI ja SKENE ite on?
JOKAINEN ON JOSKUS OLLUT N00B!!


On/off *dissaa*

Avautumista rehellisesti:
Jatkuva toisten ihmisten hyväksynnän tavoitteleminen nuoleskelemalla ja matkimalla häiritsee pahasti jos sen takia omien mielipiteiden, näkemysten tai persoonan ilmaiseminen kuihtuu ainoastaan raadon syömisen asteelle. Bilemaailmassa hauskinta on minusta niillä jotka ovat liikkeellä itsenään eikä kopiomassa kaikkea mikä kiiltää. esim. lavalla, mä voin mennä aeropicciin jos haluan toistaa edessä olevan liikkeitä.*hmph*

Kohteliaasti:
vittuuu, miksen mä oo niin kuin muutkin poijjaat juu..*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Mr.Pink

Posts: 307

#22 • • Mr.Pink
No jopas!

Mihinkäs rakkaus on hävinnyt????


Mulle hailee onks uus vai vanha...
Kunhan on oikeasti jtn itse.
Asia minkä allekirjoitan on et oikesti ei tarvitse tulla seisomaan tunniksi tanssilattialle!!!! (MURRRR!!!)


Ottaa vaan päähän jos siihen tulee jannui naaman eteen jauhaa paskaa!

Tykkään fiilistellä tanssiessa ja noi ei auta asiaa...

Muuten ei haittais,mut jos tulee naaman eteen lattialla jauhaa paskaa ni voi vahingossa(oikeasti vahingossa) sattua!

Plur vaa kaikille!

Tanssilattia on tanssimista varten!

JOOKOS!
*plur*

--
Lost in the silver box.

siveys

Posts: 2,492

#23 • • siveys lovely
Onneksi aina välillä löytyy ihmisiä, jotka kuvittelee olevansa niin paljon parempia kuin muut, että ne osaa keksiä ihan uuden aiheen, josta ihmisiä oikeasti kiinnostaa keskustella.
kap-pu

Posts: 1,167

#24 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Dives:
Ajatteleeko kukaan muuta kuin toisten dissausta ja omaa ego boostia?



Meitsi ainakin ajattelee pillua.

...

... eiku..

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

siveys

Posts: 2,492

#25 • • siveys lovely
Mutta jos nyt vaikka avautuisin henkilökohtaisesta näkökulmastani avoimesti ja rehellisesti:

Maailma on täynnä ihmisiä - jotkut niistä on tuntemisen arvoisia ja toiset on vähemmän tuntemisen arvoisia. Koska aikaa jakaa ystäville on hyvin rajatusti niin on vain äärimmäisen älykästä keskittää se aika niihin hyviin ystäviin, eikä vaan koko ajan etsiä uusia tuttavuuksia siitä sinun näkökulmastasi täysin luokattomasta ihmismassasta, joka päivittäin kävelee sun editsesi. Jos haluaa tutustua uusiin ihmisiin niin varmasti on paremmat todennäköisyydet löytää fiksua seuraa esimerkiksi tutustumalla tuntemisen arvoisten kavereidesi mielestä tuntemisen arvoisiin kavereihin kuin random ihmismassaan.

Jos joskus sattumalta löytää fiksulta vaikuttavan uuden ihmisen niin mikäs siinä on tutustuessa, mutta ei varmaan oo fiksua hirveen kauaa haaskata aikaansa ihmiseen joka ei herätä minkäänlaista kiinnostusta.

Jos tällainen älykäs ja toimiva sosiaalisen elämän hallintapolitiikka niistä, jotka luokattomaksi massaksi ajautuvat, tuntuu jossakin määrin epäoikeutetulta ylimielisyydeltä niin se on sitten voi voi. Voi esimerkiksi yrittää katsoa peiliin ja kysyä, että miksi minä olen luokatonta massaa? Etsinkö kenties seuraani väärästä paikasta? Onko asenteessani muita kohtaan kenties jotakin korjattavaa? Olenko vain yksinkertaisesti mitäänsanomaton tai ärsyttävä palikka? Auttaako klubbarissa iniseminen näihin ongelmiin piirun vertaa?

Ikävä kyllä vika ei aina ole muissa ihmisissä. Maailmakaan ei aina pyöri oman navan ympärillä. On se elämä sitten inhaa *nyyh*
Avatar
#26 • • greenie Guest
Ei avautumisessa ole mitään ideaa, jos se ei saa olla suoraa ja sensuroimatonta.

Sehän olisi kuin menisi lääkäriin murtuneen ranteen takia, mutta juttelisi vain kukkasista.

Toisaalta, ei mulla ole pahemmin ”bilemaailmasta” mitään avautumistakaan. Hyviä bileitä, huonoja bileitä - ihmisiä, joita haluaisin tuntea ja ihmisiä, joita en haluaisi tuntea. Ei mulle ole jäänyt mitään traumoja, joista pitäisi avautua :)

Aika monille näyttäisi jääneen traumoja pousailusta. Ehkä joillekin siinä kiteytyy hyvin koko ”suvaitsemattomuutta ei tarvitse suvaita” -paradoksi. Itselleni se ei ole ollut koskaan pahemmin ongelma. Miksi porukat haluaa toisten olevan jotain, mitä he eivät ole? Jos toinen haluaa seisoa seinänvierustalla katselemassa kauniita tyttöjä/poikia, sen sijaan, että tanssisi itsensä tärviölle tai plurauttelisi jokaiselle samalla tavalla pukeutuneelle tms - mitä vikaa siinä on? Asiaa voi ajatella tietysti myös päinvastoin, mikäli edellinen esimerkki tuottaa vaikeuksia tilanteen hahmoittamisessa.

Menkää ulos, pitäkää hauskaa, yksin tai yhdessä.

edit: hieman jatkoa

[muokattu 10.7.2004 06:59]
Hixxy

Posts: 522

#27 • • Hixxy HaroPup
Ärsyttää kun pieni osa bile porukasta omii ns. skenen, tai ovat omivinaan. se ärsyttää, ylimieleistä teeskentelyä, mutta hei älkää ottako tosissaan kaveria jolla on täytettävä kuumavesipullo hevosen muodossa sylissä ja kertoilee kivoja juttuja *hymy*
Unik

Posts: 4,117

#28 • • Unik
vittukun mä olen vaan niin viilee. *pelle*
Saara

Posts: 1,954

#29 • • Saara #2970

unik:
vittukun mä olen vaan niin viilee. *pelle*



Älä tuu viittä metrii lähemmäs etten jäädy :D

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Roger Roger

Posts: 3,372

#30 • • Roger Roger Kentti
Voisin vaikka katsoa kieroon.

Hyvä topic

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#31 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kyllä kylmä totuus on se että jokainen meistä ei joskus tiennyt asioista yhtään mitään ja on aloittanut niistä ensimäisistä bileistä...

Joten kunnioitetaan uusia tulokkaita kunhan ne on tarpeeksi nöyriä vanhoja ja kokeneita klubbaajia kohtaan...

Minullekkin on tullut muutamia pellejä avautumaan ”et sä tiedä kuka mä vittu oon? Mä oon sentään bilettänyt vuodesta 2001” Mutta tolle ei kannata edes lähtee nauramaan tai väittelemään vaan hiljaa kävellä pois *iloinen*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

La Petite

Posts: 1,160

#32 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
...nöyrästi ilmoitan, että oon käyny bileissä niistä ajoista lähtien kun olin ihan täysin \”pissis\”. En varmasti tajunnut silloin mistään mitään, mutta pääasia oli että sai tanssia, nauttia musiikista, fiiliksestä ja ihanista ihmisistä!

Vuosia on vierinyt (itseasiassa yli vuosikymmen), mutta edelleen haen bileistä edellämainitsemiani asioita, edelleenkään en varmaan ole tosi \”skenessä\” tai \”klubbarin suosituin nicki\”, mutta se ei haittaa, sillä mitä minä bileissä rakastan löytyy sieltä edelleen, pousaajista ja hienostelijoista huolimatta.
Ja nämä asiathan ovat
*jiihaa*
*sydän*
*plur*

peace and love, kaikille. <---piste

--
Rem tene, verba seqventur

Zwek

Posts: 1,701

#33 • • Zwek

unik:
vittukun mä olen vaan niin viilee. *pelle*



On muuten tonpan trademark ;)
Avatar
#34 • • Galadhan Guest

workunit:
Parhaiten nämä tyypit edustavat itseään keskellä tanssilattiaa tunkemalla perseensä tuopin ja tupakan kanssa nenän eteen kiinni ja ottamalla pari vielä tärkeämpää kaveria mukaan, joiden kanssa siinä voikin piknikillä ollessaan kerrata jonkun muun tapahtuman paremmuutta. *grr* Käsittääkseni siinä tanssilattialla ois tarkoitus t-a-n-s-s-i-a, ei ihmetellä maailman menoa joku roti tähän meininkiin.



Tämän voin allekirjoittaa. Yleisesti pousaajat bileissä eivät häritse, jokainen hakee bileistä itselleen mielihyvää omalla tavallaan. Mutta tanssilattian blokkaajat, tuopeilla ja röökeillä varustettuina, voisivat kyllä siirtyä aina suosiolla sivummalle kokoontumaan. Jokainen tykkää mistä tykkää, mun mielestä olis mukavampi jos lattialla olis enemmän tilaa tanssimiseen, eikä sitä käytettäisi vain siellä seisoskeluun. Mielestäni k.o. asia ei kyllä vaadi mitään satasivuisen klubietiketin opiskelemista tai ylemmyyden/alemmuudentunteen kokemista mistään suunnalta. Kai asioista voi keskustella ilman että heti leimataan überkusipääskeneilijäksi?
Dives

Posts: 536

#35 • • Dives I see the light
nyt alkaa tulemaan pikku hiljaa sitä vastausta mitä minä haluan..

elikkä sitä että ihmiset ymmärtävät mikä reivin idea on.. se että ollaan yhdessä jokainen omana itsenään.. sillä ei ole väliä minkälainen ihminen on.. ainostaan sillä on väliä miten ihminen käyttäytyy muita kohtaan..

Mitä olen tällä pyrkinyt saamaan aikaan on se että ihmiset oikeasti miettivät, monet ovat ruvenneet avoimesti arvostelemaan ja kritisoimaan minun toimia mutta se ei haittaa minua niin kauan kuin henkilöt eivät tee sitä sen takia että saisivat hyväksyntää... sanon suoraan sen että ne ihmiset jotka minut tuntevat niin tietävät mitä minä tällä ajoin takaa ne jotka eivät tunne niin miettikää ennen kun kommentoitte.. ne ihmiset jotka ymmärsivät yskän niin rispekt.
JustinSan

Posts: 822

#36 • • JustinSan Nullius in verba
Mun yleinen elämänkatsomus pätee myös aika pitkälti bilemaailmaankin, 99% ihmisistä ei kiinnosta mua juuri ollenkaan, eikä mua myöskään kiinnosta mitä ne kelaa musta. Jos jollakin on joku mielipide musta, se on hänen oma mielipiteensä ja hänen oma ongelmansa, ei minun.
Laumasieluisuus on vitusta.


Bottom line: mun mielestä on vaan pirun kiva pirun kiva pomppia hyvän musan tahtiin. Kaikki muu on toisarvoista *jiihaa*

[muokattu 10.7.2004 12:48]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Dives

Posts: 536

#37 • • Dives I see the light

JustinSane:
Mun yleinen elämänkatsomus pätee myös aika pitkälti bilemaailmaankin, 99% ihmisistä ei kiinnosta mua juuri ollenkaan, eikä mua myöskään kiinnosta mitä ne kelaa musta. Jos jollakin on joku mielipide musta, se on hänen oma mielipiteensä ja hänen oma ongelmansa, ei minun.
Laumasieluisuus on vitusta.


Bottom line: mun mielestä on vaan pirun kiva pirun kiva pomppia hyvän musan tahtiin. Kaikki muu on toisarvoista *jiihaa*

[muokattu 10.7.2004 12:48]



aitoa ja rehellistä.. pitkälti sama asenne mulla.. ainao ero on se että vaikka ei kiinnosta niin ei myöskään häiritse muita..
JustinSan

Posts: 822

#38 • • JustinSan Nullius in verba

Dives:



aitoa ja rehellistä.. pitkälti sama asenne mulla.. ainao ero on se että vaikka ei kiinnosta niin ei myöskään häiritse muita..



Käyttäydyn niin kuin toivoisin muiden käyttäytyvän, eli en tahallani myöskään häiritse muita. Tarkoitin tuolla lähinnä sitä, että mua ei kiinnosta paskan vertaa mitä muut ajattelee mun pukeutumisesta sun muista. Eri asia on sitten totaalinen idiotismi malliin röökin ja lasin kanssa ympäriinsä törmäily tai tää ”maailman ainoa ihminen” - ajattelumalli jonka manifestaatioita on esim. se, että kävellään tanssilattian poikki tyyliin ”suoraa linjaa pitkin” eli ei yhtään väistellä vaikkka muut tanssii vaan porskutetaan vaan suorassa linjassa eteenpäin ja pahimillaan suunnilleen tönitään muut pois tieltä, tuollaisen käyttäytymisen tuomitsen lähinnä totaalisena aivokuolleisuutena johon suosittelen lääkkeeksi 9mm buranaa.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

stimbeh

Posts: 400

#39 • • stimbeh Moriheimoreilee.

JustinSane:

Käyttäydyn niin kuin toivoisin muiden käyttäytyvän, eli en tahallani myöskään häiritse muita. Tarkoitin tuolla lähinnä sitä, että mua ei kiinnosta paskan vertaa mitä muut ajattelee mun pukeutumisesta sun muista. Eri asia on sitten totaalinen idiotismi malliin röökin ja lasin kanssa ympäriinsä törmäily tai tää ?maailman ainoa ihminen? - ajattelumalli jonka manifestaatioita on esim. se, että kävellään tanssilattian poikki tyyliin ?suoraa linjaa pitkin? eli ei yhtään väistellä vaikkka muut tanssii vaan porskutetaan vaan suorassa linjassa eteenpäin ja pahimillaan suunnilleen tönitään muut pois tieltä, tuollaisen käyttäytymisen tuomitsen lähinnä totaalisena aivokuolleisuutena johon suosittelen lääkkeeksi 9mm buranaa.



Aamen. Juuri näin. Samaa mieltä. *joo*

--
Flow with the go.

Dives

Posts: 536

#40 • • Dives I see the light
halleluja!! se meinaa on ärsyttävää kun joku tökkii sua tanssilattialla....