Dives:
Olen havainnut että klubeille valuu koko ajan uutta porukkaa ja ne jotka ei mene autaummille metsästysmaille muutaman kerran jälkeen vaan jäävät hengailemaan ympäriinsä niinkuin muutkin jo vakiintuneet klubihörhöt ennen pitkään luulevat pystyvänsä tekemään jotain paremmin.
Tästä olkoon esimerkkinä muutamat WANNABE dj porukkaa..
sitten meillä on meidän WANNABE promoottorit
Olen seurannut muutaman ammattitaitoisen promoottorin työntekoa ja olen nähnyt kyllä
Ajatteleeko kukaan muuta kuin toisten dissausta ja omaa ego boostia?
Olisiko mitään jos kaikki tekisivät asioita YHDESSÄ elikkä PORUKALLA sen sijaan että jokainen hakkaa rintaansa kuin mikäkin apina ja huutaa kuinka itse tai oma porukka on aina oikeassa?
Absoluuttista totuutta ei ole OLEMASSA, eläkää sen kanssa, muutkin voivat olla oikeassa ja heidänkin mielipitetiä SAA kuunnella.
Olisko mitään jos uusia ihmisiä neuvottaisiin tavoille sen sijaan että dissataan ja bostailleen kuinka ELIITTI ja SKENE ite on?
JOKAINEN ON JOSKUS OLLUT N00B!!
On/off
Avautumista rehellisesti:
Jatkuva toisten ihmisten hyväksynnän tavoitteleminen nuoleskelemalla ja matkimalla häiritsee pahasti jos sen takia omien mielipiteiden, näkemysten tai persoonan ilmaiseminen kuihtuu ainoastaan raadon syömisen asteelle. Bilemaailmassa hauskinta on minusta niillä jotka ovat liikkeellä itsenään eikä kopiomassa kaikkea mikä kiiltää. esim. lavalla, mä voin mennä aeropicciin jos haluan toistaa edessä olevan liikkeitä.
Kohteliaasti:
vittuuu, miksen mä oo niin kuin muutkin poijjaat juu..