Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?

410 posts, 21 pages, 254,509 views

mushi

Posts: 714

#61 • • mushi laura

oNki:


Jos törmäät tyttöseen Unityissä niin menepäs
huomauttamaan asiasta. Toi on jotain niin saatanallista,
että pistää kyllä vihaksi.



tekis kyl joo mieli :/
Dives

Posts: 536

#62 • • Dives I see the light

Juhgu:
Mutta miten niille oluttuopin ja röökin kanssa tanssilattialla seisoskeleville pitäisi sanoa että menkääs vähän sivummalle? Se on aika vaikeaa muotoilla niin ettei vaikuta kammottavalta egoilijakusipäältä.

Joku lappu seinälle että tanssilattia on vain tanssimista varten? *nauru*



no aina kun ne menee häiritsemään oikein kunnolla niin sanon suoraan että ”anteeksi tämä on TANSSILATTIA, se on tarkoitettu tanssimiseen.” baari on tuolla, tai muuta asiaan sopivaa.
Oliwer

Posts: 799

#63 • • Oliwer

Dives:
varastaminen on päin V*ttua.. sellaset pitäis hakkaa ja ikuinen porttikielto.



Toisaalta ymmärrettävä purkaus, toisaalta olen sitä mieltä että jos epärehellisyydestä
ruvetaan \”hakkaamaan\” ihmisiä, ei hakattavat heti lopu ja tulee tästä (maailmasta) vain entistä kurjempi ja synkempi mesta.

Eikö tuollaisesta epärehellisyydestä aiheutuva nolous, näinkin \”pienissä piireissä\”,
riittäne rangaistukseksi?

Muuten olen samoilla linjoilla *joo**piis*
Rocca

Posts: 3,064

#64 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Mua oikein harmittaa semmoset tyypit ketkä HELVETTI tuluu tanssii LIIAN kännissä ni sit ne vittu heiluu joka saatanan suuntaan ja töniii jokasta vieressä olijaa *grr* tai sit ne kaatuilee siel tanssilattialla *eiei*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Dives

Posts: 536

#65 • • Dives I see the light

Rocca:
Mua oikein harmittaa semmoset tyypit ketkä HELVETTI tuluu tanssii LIIAN kännissä ni sit ne vittu heiluu joka saatanan suuntaan ja töniii jokasta vieressä olijaa *grr* tai sit ne kaatuilee siel tanssilattialla *eiei*



onneksi tota ei paljoa tapahtu niissä bileissä missä mä käyn.. viimeeksi hesarilla tapahtu tollasta.

ja tosta hakkaamisesta niin eiköhän ne opi olemaan varastamatta kun vähän hakkaa päähän.. ja toiset ei vaan häpeä varastamista.
Dementation

Posts: 2,892

#66 • • Dementation wednesday?
Pakko todeta, että itseäni häiritsee monikin asia, mutta kerrottakoon nyt muutama:

1) Turha nillittäminen kaikesta, aina voi keksiä aiheen mistä valittaa, mutta onko se aina ihan pakollista? Ei se oo kivaa kuulla ainaista valitusta varmaan niistäkään ihmisistä jotka yrittää tehdä asioita toisten eteen.

2) Se ettei anneta toisten olla mitä toiset haluavat. Mielestäni, niin kauan kuin toiset eivät häiritse käytöksellään yleistä järjestystä tai hyvinvointia, niin heidän pitäisi antaa olla mitä ja miten haluavat.

Että tollaiset tällä kertaa harmitti mua *kiitoskiitos*

*piis**plur**piis*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Howdy

Posts: 7,955

#67 • • Howdy Oldie
Mua harmittaa se kun täälä nykyään kaikkia harmittaa kaikki, ja siitä saa vaan lisää harmistusta ja kohta ei enään jaksa edes harmistuneena lukea näitä harmistus juttuja kun ei täälä tunnu olevan iloa kellään..

--
Käpy vailla vertaa

Lauruska

Posts: 821

#68 • • Lauruska nihkee
Onpas nyt hassua kun ihmiset on heti väittämässä kurjaksi ja ilottomaksi ihmiseksi jos haluaa avautua asioista jotka bileissä ärsyttää...Kukaan ei ole vielä sanonut että olisi bileet mennyt pilalle näiden juttujen takia, vaan ehkä laskenut vain väliaikaisesti/hetkellisesti fiiliksiä.

Eikö negatiivista palautetta saa antaa sulkematta pois sitä että bileet ovat silti olleet hyvät...?

Minä itse kuulun myös näihin joita häiritsee tanssilattialla seiskoskelijat ja keskustelevat tyypit,otka vetää röökiä ja viinaa samalla. Tanssilattia on nimenomaan tanssimista varten. En ymmärrä miksei asiasta saa julkisesti mainita ilman että tulee lokeroitua heti pikku inisijäksi ja negatiiviseksi bileskeneilypelleksi. BLAAH.
Niin, minä muuten näissä tapauksissa siirryn ylensä toisaalle tanssimaan =)
Avatar
#69 • • Galadhan Guest

Lauruska:
...



*joo*
Dementation

Posts: 2,892

#70 • • Dementation wednesday?

climate:
Varmaan on muitakin perustavaa laatua olevia ajatuksia, mutta tää on todellakin yks cornerstone mun maailmassa





\?Sallikaa minun olla elossa,
Sallikaa minun olla ihmisten keskellä,
Sallikaa minun olla mitä tahdon,
Niin minä sallin teille kaiken mikä on minun käsissäni\?

- Jan Porema


Kuten voit huomata, se on sitä myös minun elämässäni ollut jo kauan...
Vielä kun kaikki muut sisäistäisivät sen...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#71 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Rocca:
Mua oikein harmittaa semmoset tyypit ketkä HELVETTI tuluu tanssii LIIAN kännissä ni sit ne vittu heiluu joka saatanan suuntaan ja töniii jokasta vieressä olijaa *grr* tai sit ne kaatuilee siel tanssilattialla *eiei*



hehe.. mä otan sivuaskelta useammin selvinpäin kuin ”kännissä” (sellasessa pikkusessa). Kummaa...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

pupuankka

Posts: 869

#72 • • pupuankka poly-wtf?!
Hyvä topicci! *aplodit*

Mutta oikeesti... en jaksa ärsyyntyä muista kuin niistä ihmisistä, jotka luulevat tyttösten tanssivan bileissä vain esitelläkseen persettään miessukupuolelle.. ja että siihen perseeseen voi sitten käydä kiinni takaapäin ihan noin vain *piru**dissaa**kivatsulle**grr**eiei**hmph**pahis**nauru*

Sitten joskus ärsyttää tämä klubituksen meininki. Mutta onneksi on muutakin elämää

*vink*

ja

*plur*!!11!!1
kap-pu

Posts: 1,167

#73 • • kap-pu the amazing suction cup boy

mushi:
joku heistä pudotti kaksi tuntia jonottamansa lipun striitin lattialle ja tyttö innoissaan et jes joku pudotti lipun, ilmanen lippu jippii...
oisinpa ehtinyt siinä sanoa jotain. :|



huh, luulis et paikalla ois ollut enemmän henkilöitä jotka ois huomannut tilanteen ja ottanut lipun vaik väkisin ja kiikuttanut tiskille noudettavaksi kunhan alkup. omistaja olisi huomannut tilanteen.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

John

Posts: 1,384

#74 • • John Lauma
Tässä topicissa näyttää pahasti siltä että monien mielestä kaikissa bileissä on pakko tanssia tai olet huonompi reivaaja... *ding*

Entä jos se kovin tanssimisen into on mennyt ohi, ja nykyään haluaa vaan mennä kavereiden kanssa kuuntelemaan hyvää musaa, näkemään tuttuja ja juoda bisseä? Onko silloin pakostakin joko pousaaja tai kaljaturisti?*uuh*

--
Fancy some cheese, Gromit?

sapeli

Posts: 11,768

#75 • • sapeli jokukukamikä?

John:
Entä jos se kovin tanssimisen into on mennyt ohi, ja nykyään haluaa vaan mennä kavereiden kanssa kuuntelemaan hyvää musaa, näkemään tuttuja ja juoda bisseä? Onko silloin pakostakin joko pousaaja tai kaljaturisti?*uuh*



Kyllä kaikkien ihmisten pitäis olla ihan kotonaan bileissä kun bileissä - vaikka tosin mulla on outo olo jos en oo ehtinyt tanssimaan paljoa yhtään muun sosialisoinnin vuoksi... *ding* Mut enemmänhän siellä on tilaa tanssia meille muille, eli jokaiselle jotakin *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Individual

Posts: 10,942

#76 • • Individual HYPNO!

sapeli:
---
John:
Entä jos se kovin tanssimisen into on mennyt ohi, ja nykyään haluaa vaan mennä kavereiden kanssa kuuntelemaan hyvää musaa, näkemään tuttuja ja juoda bisseä? Onko silloin pakostakin joko pousaaja tai kaljaturisti?*uuh*

---


Kyllä kaikkien ihmisten pitäis olla ihan kotonaan bileissä kun bileissä - vaikka tosin mulla on outo olo jos en oo ehtinyt tanssimaan paljoa yhtään muun sosialisoinnin vuoksi... *ding* Mut enemmänhän siellä on tilaa tanssia meille muille, eli jokaiselle jotakin *joo*



En usko että henkeen ja vereen housetyyppi tuntisi välttämättä oloaan kovin kotoisaksi jossain polkkabileissä.
sts

Posts: 7,969

#77 • • sts Sama pyynti aitta!
Pursimin on syntiä, multigenre on in. maailma on paska paikka. Jengi vois reivaa ilman viinaa ja huumeita. *nauru*
Roger Roger

Posts: 3,372

#78 • • Roger Roger Kentti

sts:
Pursimin on syntiä, multigenre on in. maailma on paska paikka. Jengi vois reivaa ilman viinaa ja huumeita. *nauru*


joillekkin se maailma voi olla parempi paikka juuri toisinpäin, mutta se onkin jokaisen oma valinta miten reivaa. itse aattelin reivaa juuri niin kuin yksi ihminen haluaa. kumpa se vaan uskoisi sen *haaveilee*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Rocca

Posts: 3,064

#79 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Hyzenthlay:

hehe.. mä otan sivuaskelta useammin selvinpäin kuin ”kännissä” (sellasessa pikkusessa). Kummaa...



Joo siis kyl mäki otan välillä tasapainoo mut siis ku ne tarvii sellasen 2mx2m alueen ekan ku ne pysyy pystyssä ni miettikää sitten ku ne alkaa tanssii ni sit ollaan hukassa ku paikan kapasiteetti ei riitäkkään *vink*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Dives

Posts: 536

#80 • • Dives I see the light
älkää valittako siitä että ihmiset valittaa prkl :D ei se oo niin vakavaa.. toivon mukaan kaikki sitä tekee hyvällä mielellä eikä oo hajoamassa siihen.