410 posts, 21 pages, 261,608 views
Juhgu:
Mutta miten niille oluttuopin ja röökin kanssa tanssilattialla seisoskeleville pitäisi sanoa että menkääs vähän sivummalle? Se on aika vaikeaa muotoilla niin ettei vaikuta kammottavalta egoilijakusipäältä.
Joku lappu seinälle että tanssilattia on vain tanssimista varten?
Dives:
varastaminen on päin V*ttua.. sellaset pitäis hakkaa ja ikuinen porttikielto.
Rocca:
Mua oikein harmittaa semmoset tyypit ketkä HELVETTI tuluu tanssii LIIAN kännissä ni sit ne vittu heiluu joka saatanan suuntaan ja töniii jokasta vieressä olijaa tai sit ne kaatuilee siel tanssilattialla
Lauruska:
...
climate:
Varmaan on muitakin perustavaa laatua olevia ajatuksia, mutta tää on todellakin yks cornerstone mun maailmassa
Rocca:
Mua oikein harmittaa semmoset tyypit ketkä HELVETTI tuluu tanssii LIIAN kännissä ni sit ne vittu heiluu joka saatanan suuntaan ja töniii jokasta vieressä olijaa tai sit ne kaatuilee siel tanssilattialla
mushi:
joku heistä pudotti kaksi tuntia jonottamansa lipun striitin lattialle ja tyttö innoissaan et jes joku pudotti lipun, ilmanen lippu jippii...
oisinpa ehtinyt siinä sanoa jotain. :|
John:
Entä jos se kovin tanssimisen into on mennyt ohi, ja nykyään haluaa vaan mennä kavereiden kanssa kuuntelemaan hyvää musaa, näkemään tuttuja ja juoda bisseä? Onko silloin pakostakin joko pousaaja tai kaljaturisti?
sapeli:
---
John:
Entä jos se kovin tanssimisen into on mennyt ohi, ja nykyään haluaa vaan mennä kavereiden kanssa kuuntelemaan hyvää musaa, näkemään tuttuja ja juoda bisseä? Onko silloin pakostakin joko pousaaja tai kaljaturisti?
---
Kyllä kaikkien ihmisten pitäis olla ihan kotonaan bileissä kun bileissä - vaikka tosin mulla on outo olo jos en oo ehtinyt tanssimaan paljoa yhtään muun sosialisoinnin vuoksi... Mut enemmänhän siellä on tilaa tanssia meille muille, eli jokaiselle jotakin
sts:
Pursimin on syntiä, multigenre on in. maailma on paska paikka. Jengi vois reivaa ilman viinaa ja huumeita.
Hyzenthlay:
hehe.. mä otan sivuaskelta useammin selvinpäin kuin kännissä (sellasessa pikkusessa). Kummaa...