410 posts, 21 pages, 261,531 views
cheat:
Jengi hakee toisiltaan rispektiä ja selkään taputusta.Hirveetä mölyä pidetään itestään. Ainakin klubbari pursuaa näitä hörhöilijöitä yli äyräiden.
sapeli:
Kunhan teet niin rehellisesti ja kohteliaasti
Jone:
---
sapeli:
---
Kuinka kohteliaasti on mahdollista avautua avoimesti itseään vituttavista asioista, jos meinaa samalla pitää rehellisyydestä kiinni? Jos mä olen itseäni ja muita kohtaan rehellinen asioista, jotka mua vituttaa, niin siitä ei kyllä tule kohtelias vaan aika karstainen pläjäys.
Jone:
---
sapeli:
---
Kuinka kohteliaasti on mahdollista avautua avoimesti itseään vituttavista asioista, jos meinaa samalla pitää rehellisyydestä kiinni? Jos mä olen itseäni ja muita kohtaan rehellinen asioista, jotka mua vituttaa, niin siitä ei kyllä tule kohtelias vaan aika karstainen pläjäys.
cheat:
Hmmm..... no eniten ehkä ärsyttää just ihku plur meiniki. Joillekkin ihmisille se sopii kun nyrkki silmään, mutta nykyään tuntuu siltä että biletys ei muuta olekaan.Jengi hakee toisiltaan rispektiä ja selkään taputusta.Hirveetä mölyä pidetään itestään. Ainakin klubbari pursuaa näitä hörhöilijöitä yli äyräiden. Vaikka eihän tämäkään forumi ole enää klubittajien kohtauspaikka, vaan lähinnä city.fi :n rinnastettava herutuskanava.
Dj:t, tai ainakin osa heistä voisi mennä itseensä kaiken starastelun välissä ja katsoa että onkohan se omakuva kuitenkaan niin suuri ja mahtava että sillä kannattaa etuoikeuksia lähteä vaatimaan. Tämäkään ei tietysti koske kaikkia, ne jotka tästä herneen nenään vetivät, luultavasti tunnistavat itsensä ja syyn mielipiteeseeni.
Nöyryys on valttia, mutta ei matelu.
[muokattu 10.7.2004 20:26]
mushi:
olipas tänään aamulla tosi ihanaa pluria joltain tyttöseltä unity-jonossa.
olimme kasin jälkeen heti paikalla ja tätä tyttöä ennen pääsi lipun ostamaan n. 10 henkilöä.
joku heistä pudotti kaksi tuntia jonottamansa lipun striitin lattialle ja tyttö innoissaan et jes joku pudotti lipun, ilmanen lippu jippii...
oisinpa ehtinyt siinä sanoa jotain. :|
mushi:
olimme kasin jälkeen heti paikalla ja tätä tyttöä ennen pääsi lipun ostamaan n. 10 henkilöä.
joku heistä pudotti kaksi tuntia jonottamansa lipun striitin lattialle ja tyttö innoissaan et jes joku pudotti lipun, ilmanen lippu jippii...
mushi: