Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?

410 posts, 21 pages, 261,569 views

AnderS

#101 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

plaque, 28.6.2005 11:21:
"Päivän :)"-topic on nyky klubbarin ainoa positiivinen ja iloinen topic?

Indeed.

Elämme surullisia aikoja ja PLUR
on kesälomalla.
Karski

#102 • • Karski Pomon kätyri

plaque, 28.6.2005 11:21:
"Päivän :)"-topic on nyky klubbarin ainoa positiivinen ja iloinen topic?

Indeed.

Entäs noi kaikki *jiihaa**aplodit* mun suosikkikiksudjsoittaa
viidettäsataakertaasamassamestassa-topikit tuol tulevissa
tapahtumissa?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Plaque

#103 • • Plaque

Tres, 28.6.2005 11:34:
Entäs noi kaikki *jiihaa**aplodit* mun suosikkikiksudjsoittaa
viidettäsataakertaasamassamestassa-topikit tuol tulevissa
tapahtumissa?

Ne on vaan silmänlumetta.
lohikarme

#104 • • lohikarme RitariVittupää
[avautuminen] Tämä topicci avautui silmieni eteen enemmän kuin sopivasti. Olen tässä muutamien pileissäkäymisvuosien jälkeen huomannut erittäin valitettavan, mutta kuitenkin vahvasti pilekulttuuriin kuuluvan(?) seikan. Ihmisten tavan puhua toisistaan selän takana pahaa ja arvostelemaan toisten elämää hyvinkin julkisesti asianomaisten sitä kuitenkaan kuulematta. Etenkin viimeisen puolen vuoden aikana on monen kanssa aihe tullut puheeksi ja näköjään se monen muunkin mieltä askarruttaa (ja monet ovat jopa vähentäneet siitä syystä pileissäkäyntiä rajusti) . Ja tietenkin tällaiset asiat tuppaavat sitten kolmannen osapuolen kautta kantautumaan asianomaisen korviin. Omakohtaista kokemusta minulla ei asiasta ole, mutta hyvin monta tapausta tulee heti mieleen. Onko tämä teidän mielestänne lisääntynyt viimeaikoina? Kyllähän tällaista tietenkin tapahtuu muissakin piireissä, mutta mielestäni juuri tässä nimenomaisessa huolestuttavan paljon. [/avautuminen]

--
Qualis artifex pereo

Aziz Combat Fighter

#105 • • Aziz Combat Fighter

lohikarme, 28.6.2005 12:17:
[avautuminen] --clip-- [/avautuminen]

Tää on kato lieveilmiö sille et iso osa elämästä pyörii klubbaamisen ympärillä; siihen kuuluu myös kaikki klubbaajat :P
sts

#106 • • sts Sama pyynti aitta!

-clips-

IMO tästä ei voi syyttää kuin itseään jos omaa henkilökohtaista rakkauselämä innoissaa klubituksessa hehkuttaa. Pitää muistaa että on monia ihmisiä jotka oikeasti eivät jaksa turhaa plurahtelua.

(ainakin luulen että viittaat nälvintään mitä olette elvin kanssa saaneet klubarissa)
lohikarme

#108 • • lohikarme RitariVittupää

sts, 28.6.2005 12:22:
---
-clips-

---

IMO tästä ei voi syyttää kuin itseään jos omaa henkilökohtaista rakkauselämä innoissaa klubituksessa hehkuttaa. Pitää muistaa että on monia ihmisiä jotka oikeasti eivät jaksa turhaa plurahtelua.

(ainakin luulen että viittaat nälvintään mitä olette elvin kanssa saaneet klubarissa)

Eikös siinä lue että ei ole omakohtaista kokemusta *hymy* Mä puhun hieman vakavemmista asioista kuin plurahteluista yms junou.... eikä tosiaan liity mitenkään allekirjottaneeseen *hymy* Enhän mä tääl klubbaris oo pitkään aikaan muutenkaan aikaani viettäny *joo*

--
Qualis artifex pereo

sts

#109 • • sts Sama pyynti aitta!

lohikarme, 28.6.2005 12:25:
Eikös siinä lue että ei ole omakohtaista kokemusta *hymy* Mä puhun hieman vakavemmista asioista kuin plurahteluista yms junou.... eikä tosiaan liity mitenkään allekirjottaneeseen *hymy* Enhän mä tääl klubbaris oo pitkään aikaan muutenkaan aikaani viettäny *joo*

Ah ok.
Howdy

#110 • • Edited Howdy Oldie
Ylimieliset kaikkitietävät teiniskenet on ********** ..... ihan kuin koko skeneskeida olisi joku ravintoketjun huippu ... kaiken olevaisuuden tavoite ..

Mitään muuta kun huvittelumuoto siinä missä muutkin ..

Terv. Muinais Skene

--
Käpy vailla vertaa

Mark

#112 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
miks vitussa muka pitäis avata klubi"skenee" tai avautua tuntemattomille? *ding* jatketaa tätä samaa linjaa ja koht joka nurkas on vittu oma skene jonka ylijumalana loistaa oma idoli. Eioo kellää nokankoputtamista ja kaikil o hyvä oma skene makkaris, ei tartte ees lähtee kuuntelee kixuteinien avautumista pousaamisesta ja vice versa klubeille *igor* stana.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

typ0

#113 • • typ0 syntax error
no heitän mäki sitten oman ärsytykseni tänne...
mua ärsyttää kun sen yhden ainoan kerran satun menemään kiksu bileisiin esim millenium tai unity tai mitä näit on nii eiköhä siel oo nää kaikki nokkapystyssä fiilistelijät ja ainoot oikeet "klubittajat" jotka käy kerran kuussa bileis ja sanoo et me ollaan ainoita oikeita klubittajia... juoskaa joukolla junan alle !!!!11111!!! *kivatsulle*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

ella_

#115 • • ella_

typ0, 28.6.2005 15:05:
no heitän mäki sitten oman ärsytykseni tänne...
mua ärsyttää kun sen yhden ainoan kerran satun menemään kiksu bileisiin esim millenium tai unity tai mitä näit on nii eiköhä siel oo nää kaikki nokkapystyssä fiilistelijät ja ainoot oikeet "klubittajat" jotka käy kerran kuussa bileis ja sanoo et me ollaan ainoita oikeita klubittajia... juoskaa joukolla junan alle !!!!11111!!! *kivatsulle*

no eikö se ole aika normaali piirre ihmisissä, että kokee oman toimintatapansa (ainoaksi)oikeaksi. en sano että hyvä piirre, mutta yleinen..

--
Elementary, my dear.

ella_

#116 • • ella_

Ana-5000, 28.6.2005 11:08:
Mua pikkasen ärsyttää ku ihmiset olettaa et jokaselle klubilla kävijälle "klubimaailma" ja "optimaalinen klubielämys" on jotenki se illan ja koko elämän tavote.

mä en ole koskaan tajunnut tätä enkä tule tajuamaan. mulle bileet ja musiikki on ainoastaan ja vain viihdettä ja ajanvietettä, ei mitään sen syvällisempää. tosin bileissä on usein ihmisiä, jotka ovat tietysti enemmän :)

--
Elementary, my dear.

Neophyte

#117 • • Neophyte
Kiitti Divesille hyvistä nauruista ja koko topicille kiitos "skene" sanan o.d.stä. Rehellistä on sanoa, että aika monella on illusions of grandeur.

*end*

--
And did they get you to trade? Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?And did you exchange,
Walk on part in the war,for lead role in a cage?

Darkness

#118 • • Darkness Spank~monkey
Bile maailma tuntuu aikas oudolta siinäsuhteessa että kaikki kauan bilessä pyörineet veteraani bilettäjät jaksavat aina hehkuttaa kaikkitietäväisyydellään.
Miten joku voi mukamas olla niin kaikesta tietävä että pysyy päivittäin muuttuvien juttujen mukana.
Kerran jokainen tuo jotain uutta aina bile maailmaan miten ketään voisi olla jokin guru näissä hommissa.
Harmittaa lähinnä itseä tuo noobien esim: minun dissaaminen koska en tee kaikkea samalla tavalla kuin veteraani bilettäjät.
No pakko on myöskin myöntää että noobeissa on ihan yhtälailla vikaa esim: mennään bileisiin heittämään jotain täysin pölöä läppää jollekkin vanhalle parralle tai muuta sellaista.
Bileissä harvemmin tulee enään käytyä sen jälkeen kun rupesi tulemaan vastaan juuri kaikenlaista dissaamista niin että meinasi mennä turpaanveto kilpailuksi.
Siinä kaikki vuodatukset.*heiii*

--
There aint no party like an alcoholic party!

toma

#119 • • toma Tototoototo
Jaahas.

En kyllä oikein tajua mistä täällä purnataan. Suhtauduttekohan
vähän liian vakavasti koko hommaan? Itse olen käynyt bileissä
reippaan 4 vuotta, joten olen varmaan siitä keskivanhasta sarjasta.
Eikä minua ole pahemmin haitanneet "skenepartojen pousailut"
tai "n00bieiden dissaus". Totta kai monta vuotta bileissä käyneet
eivät jaksa innostua enää niin helposti, ja totta kai ne, joille kaikki
on vielä uutta ja ihmeellistä, ja jotka eivät välttämättä tiedä miten
on tapana tehdä tiettyjä asioita, tekevät välillä jotain joka saattaa
itsestä tuntua varsin hölmöltä.

Mitä sitten?

Molemmat ovat varsin luonnollisia asioita. Itse tulen yleensä
varsin hyvin toimeen molempien kanssa. Mutta toki hengaan
bileissä lähinnä omien ystävieni (ajoittain lisääntyvän joukon)
kanssa, eikä siinäkään ole mitään ihmeellistä. Ei kai kukaan
missään muuallakaan tuntemattomien kanssa vietä aikaa?
Ongelmia noista asioista muodostuu vasta oman, ja muiden,
asenteen kautta. Ja muidenkin asenteeseen pystyy aika paljon
vaikuttamaan omalla asennoitumisellaan.

Eivät nämä asiat ole niin vakavia.

Ja mitä tulee dissaukseen, niin useimmiten siihen on syynä
vain ja ainoastaan typerä, piittaamaton ja välinpitämätön
asenne, ei mikään ennakkoasenne jotain n00biutta tai
vanhapartaisuutta kohtaan. Jos ei tiedä jotain, voi kysyä.
Jos kysytään, voi vastata. Muu on suvaitsemattomuutta.
Sikailua, vittuilua tai muuta perseilyä sen sijaan EI tarvitse
suvaita keneltäkään.

Tai ehkä mä oon vaan niin ylivoimaisen kiva jäbä ja kaikki
mun kaverit on parhaita?

Ei, tuskinpa se on siitä kiinni. :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Aziz Combat Fighter

#120 • • Aziz Combat Fighter

dj darkness, 29.6.2005 15:34:
Bile maailma tuntuu aikas oudolta siinäsuhteessa että kaikki kauan bilessä pyörineet veteraani bilettäjät jaksavat aina hehkuttaa kaikkitietäväisyydellään.

Technics > Stanton.