plaque, 28.6.2005 11:21:
"Päivän :)"-topic on nyky klubbarin ainoa positiivinen ja iloinen topic?
Indeed.
Elämme surullisia aikoja ja PLUR
on kesälomalla.
410 posts, 21 pages, 286,689 views
Indeed.
Indeed.

mun suosikkikiksudjsoittaaTres, 28.6.2005 11:34:
Entäs noi kaikkimun suosikkikiksudjsoittaa
viidettäsataakertaasamassamestassa-topikit tuol tulevissa
tapahtumissa?
lohikarme, 28.6.2005 12:17:
[avautuminen] --clip-- [/avautuminen]
-clips-
sts, 28.6.2005 12:22:
---
-clips-
---
IMO tästä ei voi syyttää kuin itseään jos omaa henkilökohtaista rakkauselämä innoissaa klubituksessa hehkuttaa. Pitää muistaa että on monia ihmisiä jotka oikeasti eivät jaksa turhaa plurahtelua.
(ainakin luulen että viittaat nälvintään mitä olette elvin kanssa saaneet klubarissa)
Mä puhun hieman vakavemmista asioista kuin plurahteluista yms junou.... eikä tosiaan liity mitenkään allekirjottaneeseen
Enhän mä tääl klubbaris oo pitkään aikaan muutenkaan aikaani viettäny
lohikarme, 28.6.2005 12:25:
Eikös siinä lue että ei ole omakohtaista kokemustaMä puhun hieman vakavemmista asioista kuin plurahteluista yms junou.... eikä tosiaan liity mitenkään allekirjottaneeseen
Enhän mä tääl klubbaris oo pitkään aikaan muutenkaan aikaani viettäny
jatketaa tätä samaa linjaa ja koht joka nurkas on vittu oma skene jonka ylijumalana loistaa oma idoli. Eioo kellää nokankoputtamista ja kaikil o hyvä oma skene makkaris, ei tartte ees lähtee kuuntelee kixuteinien avautumista pousaamisesta ja vice versa klubeille
stana.

Mä rakastan teitä kaikkia!
typ0, 28.6.2005 15:05:
no heitän mäki sitten oman ärsytykseni tänne...
mua ärsyttää kun sen yhden ainoan kerran satun menemään kiksu bileisiin esim millenium tai unity tai mitä näit on nii eiköhä siel oo nää kaikki nokkapystyssä fiilistelijät ja ainoot oikeet "klubittajat" jotka käy kerran kuussa bileis ja sanoo et me ollaan ainoita oikeita klubittajia... juoskaa joukolla junan alle !!!!11111!!! *kivatsulle*
Ana-5000, 28.6.2005 11:08:
Mua pikkasen ärsyttää ku ihmiset olettaa et jokaselle klubilla kävijälle "klubimaailma" ja "optimaalinen klubielämys" on jotenki se illan ja koko elämän tavote.
dj darkness, 29.6.2005 15:34:
Bile maailma tuntuu aikas oudolta siinäsuhteessa että kaikki kauan bilessä pyörineet veteraani bilettäjät jaksavat aina hehkuttaa kaikkitietäväisyydellään.