Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?

410 posts, 21 pages, 254,466 views

Neophyte

Posts: 43

#141 • • Neophyte

1ncarnation, 3.7.2005 21:04:
henkilökohtaisesti mua ärsyttää se et Armin Van Buuren tasoisis bileis on hirveesti porukkaa joka ei tajuu mistään mitään eikä halua edes tajuta.
Siis jumaliste tajutka et ne ''isot'' bileet ei oo mikään paikka näyttää habaa ja persettä hengaa kohottamassa egoa.
muuten ihan ok..
enemmän staroja( i can wish ) ja VR makasiinien tilalle(ku ne nyt kerran puretaan kuulema) Amnesia tasoinen klubi kiitos :P



Niin s..tana, painukaa muualle heiluttaa persettänne.
*nauru*

--
And did they get you to trade? Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?And did you exchange,
Walk on part in the war,for lead role in a cage?

serotonot

Posts: 3,137

#142 • • Edited serotonot Paul Easy

Neophyte, 4.7.2005 13:45:
---
1ncarnation, 3.7.2005 21:04:
henkilökohtaisesti mua ärsyttää se et Armin Van Buuren tasoisis bileis on hirveesti porukkaa joka ei tajuu mistään mitään eikä halua edes tajuta.
Siis jumaliste tajutka et ne ''isot'' bileet ei oo mikään paikka näyttää habaa ja persettä hengaa kohottamassa egoa.



Joo totta. Ton iha VIT*N ÄRSYTTÄVÄÄ ku jotkut tanssii väärin :(

mul menee ainaki sellasest kaikki fiilikset. Luulis ettei oo vaikeet hetki seuraa sivus et miten se kuuluu tehdä ennen ku lähtee lattialle ite, sen sijaan et pilaa kaikkien fiilikset tanssimal väärään suuntaan tai vääräl tekniikal...
Elias

Posts: 434

#143 • • Elias Elias
Jopas pukkaa vakavaa tekstiä tänne, where is teh love? *täh*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Skenemursu

Posts: 1,568

#144 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
---


Joo totta. Ton iha VIT*N ÄRSYTTÄVÄÄ ku jotkut tanssii väärin :(

mul menee ainaki sellasest kaikki fiilikset. Luulis ettei oo vaikeet hetki seuraa sivus et miten se kuuluu tehdä ennen ku lähtee lattialle ite, sen sijaan et pilaa kaikkien fiilikset tanssimal väärään suuntaan tai vääräl tekniikal...
[/quote]


HAHAAAA!!!! näin juuri!

mutta siis se mikä oikeesti pistää vähän down on se että suomessa on hyvä skene, hyviä bileitä, loistavia flyereita ja visuaaleja siis ihan mailman huipputasolla, mutta suurin ongelma on bileitä on liikaa! jos noista karsittais 80% pois niin olis paljon paremmin asiat.

Eli kun monet haikailee vanhoja hyviä aikoja kun bileet oli aina täynnä vaikkei ollut kummonenkaan line-up ja vetää siitä johtopäätöksen että silloin oli enempi "techno porukkaa" niin tämä on väärin. Todellisuus on se, että silloin oli ne 2 isoa bilettä vuodessa ja kaikki meni niihin. Nyt "techno porukkaa" on enemmän mutta ne jakautuu n. 300 bileisiin vuodessa...

Ugh olen tilittänyt ja tietysti se ärsyttää ihan vitusti kun joku tanssii väärin... varsinkin jos joku mimmi pyörittää persettä... mikään ei ole niin ikävää :(
mekaanikko

Posts: 1,176

#145 • • mekaanikko don selecta

Skenemursu, 4.7.2005 16:56:
loistavia flyereita ja visuaaleja siis ihan mailman huipputasolla,



[offtopic] Tästä joutuu olemaan kyl rankasti eri mieltä, mut maybe it's just me. IMO suomalainen flaikkukulttuuri on 90-prosenttisesti mielikuvituksetonta kuraa eikä muukaan visuaalisen puolen kanssa oo kehumista. (Positiivisia poikkeuksia toki löytyy.)

Nimim. visualisti

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Skenemursu

Posts: 1,568

#146 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

mekaanikko, 4.7.2005 17:16:
---
Skenemursu, 4.7.2005 16:56:
loistavia flyereita ja visuaaleja siis ihan mailman huipputasolla,
---


[offtopic] Tästä joutuu olemaan kyl rankasti eri mieltä, mut maybe it's just me. IMO suomalainen flaikkukulttuuri on 90-prosenttisesti mielikuvituksetonta kuraa eikä muukaan visuaalisen puolen kanssa oo kehumista. (Positiivisia poikkeuksia toki löytyy.)

Nimim. visualisti



Mutta jos tutustutu englantilaisiin bilemainoksiin tai vaikka ibiza, espanja, etc etc... niin ne kilpailee kauheudessaan omassa luokassaan "megaclubi" meininkiä jotka vastaisivat suomessa ehkä lähinnä roskaklubin mainontaa :)
phear

Posts: 804

#147 • • phear <X>

Skenemursu, 4.7.2005 16:56:
loistavia flyereita ja visuaaleja siis ihan mailman huipputasolla, mutta suurin ongelma on bileitä on liikaa! jos noista karsittais 80% pois niin olis paljon paremmin asiat.



Vaikka Helsingin biletarjonta onkin aika laaja nykyään, en sanoisi, että Suomessa on liikaa bileitä. *hymy* Ei niitä täällä Lahdessa ainakaan liikaa ole.
-P

Posts: 4,972

#148 • • -P

phear, 5.7.2005 10:20:

Vaikka Helsingin biletarjonta onkin aika laaja nykyään, en sanoisi, että Suomessa on liikaa bileitä. *hymy* Ei niitä täällä Lahdessa ainakaan liikaa ole.



Juu, tästä joutuu kyllä olemaan samaa mieltä. ylitarjontaa havaittavissa, jonka viime lauantai jo todisti. olisiko ollut 10-12 tapahtumaa helsingin alueella :|

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Skenemursu

Posts: 1,568

#149 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

phear, 5.7.2005 10:20:
---
Skenemursu, 4.7.2005 16:56:
loistavia flyereita ja visuaaleja siis ihan mailman huipputasolla, mutta suurin ongelma on bileitä on liikaa! jos noista karsittais 80% pois niin olis paljon paremmin asiat.

---


Vaikka Helsingin biletarjonta onkin aika laaja nykyään, en sanoisi, että Suomessa on liikaa bileitä. *hymy* Ei niitä täällä Lahdessa ainakaan liikaa ole.



Tuota tämä on tietysti makuasia, mutta mun mielestä lahdessakin niitä tuntuu olevan aika paljon mitä klubbaria seuraan.... muistelen nyt aikoja 10 vuoden takaa jolloinka asuin tampereella ja siellä oli ehkä 2-3 isot kemut vuodessa ja sitten ehkä 10 kemut tuli lähdettyä johonkin muihin kaupunkeihin lähinnä tietysti helsinkiin.

mutta siis oletettaen että kävisin vuodessa 30 kertaa ulkona "klubittamassa" kyllä mulle riittäis jos niistä vaikka 4-5 osuis helsinkiin.

ja vielä kun täällä avaudutaan niin 2 juttua joita kaipaa on: 1. UG-Kemut (toiseaalta voi olla että on käynyt niin, että olen vain tipahtanut tästä ulos jos en ole tarpeeksi skenessä :)

2. ja tärkein. Venueiden sanoisinko värittömyys ja mielikuvituksettomuus (huh mikä sana, korjatkaa kirjoitushäröt). Eli nyt jälleen vetoan Tampereeseen joka on parhaiten tiedossa/muistissa. Bileitä löytyi: Näsinneulasta, Lenin Museosta, Pommisuojasta, Teatterista jne...

nykyään liian vähän on kemuja missään eksoottisessa paikassa lukuun ottamatta Pacifiquee (props), Unitya ja tietenkin KONEMETSÄÄ (mega-älytön props). Josta odotankin vähintään tämän vuoden parhaita bileitä, mutta ehkä jopa parhaivat "ever in Finland".

no nyt tämä ei ollut ihan pelkkää avautumista meni vähän kehuiksi ja offtopiciksi
-juntti-

Posts: 25

#150 • • -juntti- Dancer, Everteen, Neversleep
Huiiiii! Ei polvi nousis, jos tajuis jotenki kesken kaiken, et onks tää mitä jengi kelaa kun ne tanssii??? Siis ketkä ne puristi/hipit on jotka jaksaakin???

Okei. Mä oon niinku old-school ja V.I.P sitten kai... Unityn lautta käänty pari metrii rannasta ja haki mut kyytiin vielä, se on kai sitä elitismii... Ja riippuu vähän eväistä, mutta toi pousailukin sujuu. Kun meen bilettää -se ikävä kyllä sisältää myös alkoholia ja savukkeita, joita totta kai saa roudata tanssilattialle! Mun idoli on sliver, joka on mestari jammailee stoben läikkymättä. Jopa kahden stoben manööveri todistettu. Bileissä voi pyörtyä nestehukkaan ja kuumuuteen, joten juominen ei vain sallittua, vaan jopa toivottavaa. Ja savukone hakkaa marlboron niin pystyyn, että kiellettäiskö nekin?

Sitten toi etiketti. Kun ite pysyn seinustalla ja pois strobosokeudesta, niin hetken päästä siinä pyörii kymmenen tytsyä iholla. Ihan KAMALAA! Osa läimii perseelle ja osa koputtelee koko ajan. Meen siitä aika sekasin, mutta positiivisesti. Ja tekno ei oo mikään squaredance tai menuetti, joten oikee taktiikka on olla kuin 'kala vedessä'. Etsiä positiivisia possevirtauksia ja ankkuroida niiden tyveen. Harjoteltaa sulava feetwork, niin väistätte ettekä törmää! Ja sopii katsoa millasaet sen eessä horjuvan sumuvalot on, että ajaako päin?

Ja kukaan ei oo teini ikuisesti, että kerran kuussakin on tarpeeks. Kerran kuussa vuodesta 93, tekee 156 biletystä. Jos lasketaan jatkot, yöbileet, tallibaarit, mestan vaihot ennen valomerkkii, niin onks se liian vähän? Ja nuorena se oli sitte 4pv viikossa.

Ja sitten anonyymin suomen ihquimman poikabändin pojat vaikka. Aika harvoin revittelee lavan edessä, mutta ne ei sais siellä salissa hengata. Menkää urheilutalolle jos ei kestä stabiilia diggailua. Ja entäs nää turistit sitten? Flaneelli-paita, farkut ja purkkarit ei sovi joukkoon, mutta joskus hameeseen sonnustautuneet tikkutukat tilitti, et oli hyvät bileet -liikaa vaan niitä turisteja kännissä! Ei parat tajunnu, että ne just me järkkärit ja kun takana tarjotaan pirtuboolia, niin voiks olla olematta kännissä? Syntyi siis Tourist-ryhmä, spin-uppi. Jos oikeesti haluut tylyy kohteluu, niin tuuppa kiskoo hihasta tuntemattomana, että mistäköhän löytyis ..., ..., ..., tai ees vähän ... Ja tyypiltä joka on töissä sielä, mutta liikkuu kuin pantteri ja hymyilee. Jos stobe lentää jonkun niskaan, ni kannattaa lepytellä ja vaik ostaa sillekin paukku tms. Caring is Sharing! Muistakaa tytöt tää, kun meno on kuuma ja tekis mieli vähä päästellä ylimääräsii höyryjä :))) Ite olin tossa vuoritalol punk keikalla jonnin aikaa jo sitten. Päällä pinkki LaCosten paita ja vaaleet 'don johnsson' kesäbyysat. Muilla oli vaan mustaa. Ei tullu kukaan aukomaan jos tuli, niin sai huomata, että todellinen anarkia on sisälläsi -ei kuoressa.

Ja muistakaa, että rafloissa on sitä henkilökuntaa just siks, ettei ite tarvii ampua jokaista kyylää joka tunkee gimmafrendin sektorille koko ajan läikyttämään juomia ja örisemään.

SEE YOU IN NEXT LIFE :D !!!"!!!!

Facial v.i.p

--
'Sometimes all thoughts are misleading'

kinderi

Posts: 1,783

#151 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mua ottaa päähän täällä jo mainitut röökin ja tuopin kanssa hosuvat.. Ite oon kuitenki niin vähän aikaa käyny missään bileissä joten en oikein osaa vielä asiantuntevasti mistään mitään puhua..Tän ku jengi huomaa ni suurin osa on tähän mennes alkanu leveilemään omalla bilehistoriallaan ja kovaan ääneen huutelemaan kaikille asiasta.. Ilmeisesti oon aika kummaan porukkaan törmänny kun en muilta oo tälläsestä kuullu..?

Mut miten kukaan voi mitään oppia jos ei saa yrittää?

Samalla pyydän anteeksi pukeutumistani bileissä. On kuulemma ollut vääränlaista. *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

¡ Previous post about a year ago !
Mellu-

Posts: 4,006

#152 • • Mellu-
en tiiä oonko mä tänne jo vastannut mutta ainaki tällänen tuli ny vasta mieleen:

mua on jäänyt vähän vaivaamaan se että jos tulee bileisiin ja siel on ehkä 1 ketä haluaa mennä kuuntelemaan,ok,kuuntelee sen mut sit jos loppuajan seisot jossain porukassa hölisemässä tai pöydässä dokaamassa se on samantien pousailua *ding* vai oonks MÄ ymmärtäny väärin?

Kyllä joo musiikin takia bileisiin,mutta harvemmin on sellasta line-uppia että viihtyisi tanssilattialla koko bileiden ajan.Ja nykyään ku harvemmin käy bileissä niin haluaa myös turista niiden kamujen kanssa ketä on nähny kuukausia sitten viimeksi.

Ja kyllä, minustakin on vissiin tulemassa vanha ja valikoiva.. ennen sitä jaksoi tanssia ja riehua ja rellestää musiikin kun musiikin tahdissa.Nyt sitä fiilistelee biisin sieltä biisin täältä tai ehkä jopa koko setin jos niin hyvin pääsee käymään.Muistan kyllä kuinka itsekkin joskus parisen vuotta sitten ihmettelin ihmisiä ketkä tulee bileisiin vaa dokamaan ja istuskelemaan,nyt ei tarvitse enään ihmetellä..koska olen välillä itsekin semmoinen *hymy*

Toisaalta,en oo aikoihin "kunnon" bileissä käynytkään.. niin ku isommissa kun tuonelat (*sydän*) joten vähän paha alkaa sen kummemmin avautumaan koska oma käsitys ja olemus je on vähän muuttunut kesän aikana :) Olen rauhottunut (ZOMG!)

-tää oli vaa tällästä löpinää.. en oikee tiiä kuuluuks tää ees tähän topikkiin mutta meni jo.ampukaa jos siltä tuntuu *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

-Kerttu-

Posts: 4,542

#153 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mellu-, 11.8.2006 14:55:
en tiiä oonko mä tänne jo vastannut mutta ainaki tällänen tuli ny vasta mieleen:

mua on jäänyt vähän vaivaamaan se että jos tulee bileisiin ja siel on ehkä 1 ketä haluaa mennä kuuntelemaan,ok,kuuntelee sen mut sit jos loppuajan seisot jossain porukassa hölisemässä tai pöydässä dokaamassa se on samantien pousailua *ding* vai oonks MÄ ymmärtäny väärin?

Kyllä joo musiikin takia bileisiin,mutta harvemmin on sellasta line-uppia että viihtyisi tanssilattialla koko bileiden ajan.Ja nykyään ku harvemmin käy bileissä niin haluaa myös turista niiden kamujen kanssa ketä on nähny kuukausia sitten viimeksi.

Ja kyllä, minustakin on vissiin tulemassa vanha ja valikoiva.. ennen sitä jaksoi tanssia ja riehua ja rellestää musiikin kun musiikin tahdissa.Nyt sitä fiilistelee biisin sieltä biisin täältä tai ehkä jopa koko setin jos niin hyvin pääsee käymään.Muistan kyllä kuinka itsekkin joskus parisen vuotta sitten ihmettelin ihmisiä ketkä tulee bileisiin vaa dokamaan ja istuskelemaan,nyt ei tarvitse enään ihmetellä..koska olen välillä itsekin semmoinen *hymy*



WORD *piis*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

kanuuna

Posts: 224

#154 • • kanuuna

kindertin, 13.7.2005 16:17:
Samalla pyydän anteeksi pukeutumistani bileissä. On kuulemma ollut vääränlaista. *ding*



lol *lmao*
En ole kyllä nähnyt noita "vääränlaisia" kuteita enkä koko ihmistäkään, mutta noin niinku heittona toi on kyllä aika huvittava!

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...

Mellu-

Posts: 4,006

#155 • • Edited Mellu-

kindertin, 13.7.2005 16:17:


Samalla pyydän anteeksi pukeutumistani bileissä. On kuulemma ollut vääränlaista. *ding*



onks tollasta "vääränlaista" pukeutmista ees olemassa? imo ei, koska jokainen tablaa tyylillään ja kaikki ei haluu kuolla nestehukkaan pvc-puvussa, NII *tirsk* (paitsi mä,mut mä oonki tälläi)

edit. http://klubitus.org/kuva.php?id=19522 <-- väärin pukeutmista? NOT

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jago

Posts: 4,039

#156 • • Edited Jago un-trained monkee

Skenemursu, 5.7.2005 10:47:
---
phear, 5.7.2005 10:20:
---
Skenemursu, 4.7.2005 16:56:
--snip--
---
--snip--
---
--snip--

en mä sanois että bileitä on liikaa, sanoisin että reivejä on liian vähän.

en mä kehtaa saanoo meneväni reiveihin, mennessäni bilettämään, koska mä oon viimeks ollu reiveissä housenationissa, jolloin en viellä käynyt ahkerammin bilettämässä(ne oli tokat[ekat oli pasifiquet joita ei mitkään tuu koskaan voittamaan]).

nää bileet ei oo enään reivejä(silleen millen mä käsitän termin). ne on vaan vähän erikoisempia(vaan sillä että siellä on eri dj ja porukka klubbarista) kun normibaari-illat ja niissä ärsyttääkin usein se kun baarin vakioasiakaskunta tulee sinne ihmettelemään miksi siellä ei soiteta yhtään britnii(esim studiossa kuultua jackmaster iltana ja joku oli kuullut samaa tekstii pussyissa).

on vaan positiivista että bileitä löytyy joka baari-illalle, jotta konemusiikista tykkäävät voivat suuntaa omiin bileisiinsä eikä vaan odotella paria kuukatta että vihdoin pääsee bilettää(ja vaihtoehtoisesti sitä ennen käynyt kallion rokkikuppiloissa tai seduloissa, vaikkei ne oliskaan yhtään sen scene)



[ps.miten v***ssä noihin og bileisiin pääsee mukaan ja onko niitä ees suomessa jossain tehdashalleissa, vai vaan noissa joissain pusikoissa,, ja onko niitä muissa genreissä kun psykessä]

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Tapi

Posts: 1,437

#157 • • Tapi Dreamstate

Jago, 13.8.2006 01:49:
---
[ps.miten v***ssä noihin og bileisiin pääsee mukaan ja onko niitä ees suomessa jossain tehdashalleissa, vai vaan noissa joissain pusikoissa,, ja onko niitä muissa genreissä kun psykessä]


Tarkoitat tässä varmaan ug-(=laittomia)bileitä? Vai onks toi og joku uus juttu, jonka mä oon (taas) onnistunu missaamaan? *hmph*

Anyways, nykyisin tehdashalleissa pidettävät ug-bileet tai ug-bileet ylipäänsä ovat valitettavan harvassa. Suurin syy tähän on kai se, että ihmisistä on tullut liian mukavuudenhaluisia; miksi bilettää jossain pölyisessä hallissa, kun voi bilettää ravintolatiloissa, jossa on lämmin ja kylmää juotavaa piisaa. Lisäksi ainakin pääkaupunkiseudulla on pulaa järjestäjistä, sillä täällä vähänkin suurempien ug-bileiden järkkäys on jo muutamia vuosia ollut about ainoastaan Entropyn ja Hytkyn harteilla.

En oo kovin perillä psykejengin pusikkotempauksista, mutta viime vuosina tahti on ollu näin kesäisin kai pari bilettä per kuukausi.

Paras tapa törmätä ug-bileisiin on kuunnella puskaradiota, sillä aina joku tietää missä bileet ovat ja kuinka tapahtumaan voi osallistua. Lisäksi kutsuja jaetaan usein myös normaaleissakin bileissä, joten kannattaa olla tarkkana ja tuntea eri organisaatioiden takana olevat ihmiset ainakin ulkonäöltä.
Progress

Posts: 955

#158 • • Progress
mua vituttaa nykysin ihan yyberisti nykyajan uudet bilenaamat. Tiedetään olevinaan kaikesta kaikki..teoriassa EHKÄ joo, mut käytäntö eri asia sit...joku teini joka oli syntyny 90-luvulla väitti nähneensä jo kaiken bileistä...heh!!! Salli mun nauraa!!! *repeil* Ja muutenki, porukka luulee olevansa jotai NIIN isoo staraa ETTÄ! Kai se johtuu joillaki siitä ,että isä ja äiti ei nyky-lapsille anna ku rahaa...rakkautta ei sit saakaa. Noitten "heebojen" takia en viihdy nykysin bileis. Tykkään käydä enemmän pienis intiimeis klubeis ja joissa on takuuvarmasti ihania ihmisiä, suurin osa vanhoja bilenaamoja (30v-60v). Siel on kivaa. Ja ei noille klubeille päästetäkää niitä "teinejä"(tarkotan alle 20v-tyyppejä), koska ikärajat on 23-25.

No niin...tulihan tossa...toiv. en suututa ketää... *pepsodent*

Ai nii, asun siis tukholmassa, eli en puhunu tossa ny Hesan elämästä........

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

UzU

Posts: 2,361

#159 • • UzU [33100]

Tapi, 13.8.2006 03:45:
---
Jago, 13.8.2006 01:49:
---
[ps.miten v***ssä noihin og bileisiin pääsee mukaan ja onko niitä ees suomessa jossain tehdashalleissa, vai vaan noissa joissain pusikoissa,, ja onko niitä muissa genreissä kun psykessä]

---

Paras tapa törmätä ug-bileisiin on kuunnella puskaradiota, sillä aina joku tietää missä bileet ovat ja kuinka tapahtumaan voi osallistua. Lisäksi kutsuja jaetaan usein myös normaaleissakin bileissä, joten kannattaa olla tarkkana ja tuntea eri organisaatioiden takana olevat ihmiset ainakin ulkonäöltä.



Ja aika usein myös netissä olevissa ug-bileilmoituksissa on email-osoite josta voi tiedustella kutsuja.
Kyllä bileitä on myös muissa genreissä, mutta psyksessä ehdottomasti eniten.
Jusna666

Posts: 1,447

#160 • • Jusna666 Diablo

Progress, 13.8.2006 03:59:
---klips---



Mua vituttaa ihmiset jotka ajattelevat, että he ovat iältään ja kokemukseltaan mukamas niin vanhoja, että heillä on kauheesti mukamas vara arvostella muiden ihmisten biletystä ihan niinku se miten joskus tyyliin 80-luvulla mentiin ois teh juttu vieläkin.. Mielummin käyn bileissä missä on asiasta innostuneita teinejä kuin bileissä missä on jotain paskamahasia ikäihmisiä löhöömässä perseellään tuoppi kädessä, arvostelemassa, skeneilemässä, "tietämässä", pätemässä, jotka ajattelee kaikista vaan "vitun teinit, ei teistä mihkää oo"

*vanhoillepapoillepiiskaa*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille