ja miks ei tupakkakopissa saa nauttia juomaa? ennustan, että yritn salakuljettaa sinne tuoppiani pienes hiprakassa
1,450 posts, 73 pages, 536,015 views
Hyzenthlay, 23.2.2007 11:45:
ja miks ei tupakkakopissa saa nauttia juomaa? ennustan, että yritn salakuljettaa sinne tuoppiani pienes hiprakassa
hallucinogen, 23.2.2007 11:59:
---
Hyzenthlay, 23.2.2007 11:45:
---
Koska tupakkakopeista yritetään tehdä(siis jos saavat edes niitä ohjeistuksia) mahdollisimman epämukavia, että jengi ei jäis sinne notkumaan.
Annakins, 23.2.2007 13:32:
Eli siis, ymmärrän ettei haluat altistaa työntekijöitä savulle ja siksi koppeihin ei saa viedä juomia, mutta luulis et joku olis keksiny siihenki jonku innovatiivisen ratkaisun...
hallucinogen, 23.2.2007 13:44:
Musta tuntuu, että kyseessä on enemmän halu pitää ihmiset poissa kopeista ja näin polttaa vähemmän. Kansanterveyttä nääs :D. Tuskin siihen mitään oikeaa painavaa syytä on, että ei sais viedä omaa juomaa mukaan.
Syce, 20.3.2007 10:40:
Ilman muuta kielto päälle!! Röökinpoltto on yks turhimpia asioita maailmassa niin miksi altistaa sellaisetkin ketkä eivät halua haista pa****** aamulla. En tiedä johtuuko kaamee kapulakin siitä savu määrästä...mut muutamassa baarissa missä ei saa polttaa niin seuraavana aamuna on ollu todella loistava olo, eikä silmätkää ole rähminy itseään pihalle kuopistaan. Kielto KYLLÄ! =)
Hyzenthlay, 23.2.2007 12:03:
Ei se tuoppien poishakukaan voi ongelma olla, voihan asiakkaat vaikka itse kiikuttaa sieltä oman tuoppinsa pois.
KooKie, 20.3.2007 12:20:
---
Hyzenthlay, 23.2.2007 12:03:
Ei se tuoppien poishakukaan voi ongelma olla, voihan asiakkaat vaikka itse kiikuttaa sieltä oman tuoppinsa pois.
---
AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHHHAHAHAH! Ai että känniset asiakkaat liikuttaisivat tuoppiaan senttiäkään siitä paikasta, missä se sattuu tyhjenemään? :DDDDDD
Tuliko mun pointti tarpeeksi selvästi esille?
miksi altistaa sellaisetkin ketkä eivät halua haista pa****** aamulla.
Cloud, 20.3.2007 12:24:
Toikin on ihan ihmisestä itsestään kiinni. Ihmiset overall on idiootteja mutta miksei toi toimisikin jossain hienosto raflas
Cloud, 20.3.2007 12:27:
Jos tykkää jorata ja hikoilee siin samal ni en menis sanoo että sitä tuoksuis yhtään sen paremmalta sen illan jälkeen kuin ilman tupakkia.
Cloud, 20.3.2007 12:27:
---
miksi altistaa sellaisetkin ketkä eivät halua haista pa****** aamulla.
---
Tossa on vaan se, että hikiset baarit ja hajusteiden määrä ei luo sulle kyllä mitenkään hyvää tuoksua baari illan jälkeen. Jos tykkää jorata ja hikoilee siin samal ni en menis sanoo että sitä tuoksuis yhtään sen paremmalta sen illan jälkeen kuin ilman tupakkia. Suihkuun ja vaatteet pesuun menee ainakin mulla kyllä vaikkei tupakkaa vaatteisiin olis tarttunutkaan.
KooKie, 20.3.2007 12:30:
Puhu omasta puolestasi, mun eritteet tuoksuu ruusuilta!!1 :DDDD
KooKie, 20.3.2007 12:29:
Mä olen myös itse asiakaspalvelija ollut nyt 2½ vuotta ja kyllä se tuo käytökseen ihan uudenlaisia (positiivisia) elementtejä, mutta kukaan ei voi oikeasti väittää, että asiakkaiden yhteistyökykyyn nojaava systeemi toimisi. Ei se toimi meillä päivisin, tuskin se toimisi öisin känniääliöidenkään kohdalla. Varsinkaan hienostoraflassa, missä ne poroporvarit on tottuneet siihen, että ruoka pureskellaankin niiden puolesta ja perse pyyhitään kultakirjailluilla silkkiliinoilla.