1,450 posts, 73 pages, 536,441 views
climate:
---
Individual:
Jos tällainen kielto tulisi voimaan niin mitenköhän sitä valvottaisiin, varmaankin jossain muutaman neliön kulmakuppilassa hyvinkin helposti, mutta entäpä isoissa ravintoloissa joissa asiakkaita ja neliöitä piisaa.
---
varmaan yhtä tehokkaasti kuin nopeusrajoituksia liikenteessä tai punasia päin kävelemistä ...
mushi:
norjassa on kuulemma iltaisin ja öisin kadut täynnä tupakoivia ihmisiä ku jengi menee baareista kadulle röökille.
onkohan toikaan niin hyvä juttu sit..
ja kyl tupakoiminen kuuluu juomakulttuuriin. ja se on sitä paitsi hyvää! :)
climate:
---
Vois kuvitella että kiellon oltua voimassa jonkin aikaa, alkaa ravintoloihin ilmestymään sisäpihoja, parvekkeita tms ulkotiloja joihin pääsee röökille. Ja eiköhän jonkin ajan kuluttua ala myös käymään niin että ne tupakoitsijat oppivat että jos haluaa käydä röökillä, käyvät sitten yksin (tai röökaavan kaverin kanssa).
Steven Hoaks:
Vaikka itse olen tupakkamiehiä niin kannatan tupakoinnin kieltämistä...
Kun ajattelee niitä jotka ei polta, niin se on varmaan yhtä helvettiä pyöriä jatkuvasti savussa...
Ps: Dj kopissa sais kuitenkin polttaa
Individual:
Toi on muutes ihan hyvä pointti, eli ulotetaankohan tämä mahdollinen kielto sitten koskemaan myös bändejä, tiskijukkia ja muita esiintyviä taiteilijoita.
S-T:
---
Individual:
Toi on muutes ihan hyvä pointti, eli ulotetaankohan tämä mahdollinen kielto sitten koskemaan myös bändejä, tiskijukkia ja muita esiintyviä taiteilijoita.
---
Irlannissa näin ainakin on. Kaveri oli ollut Dublinissa HIMin keikalla ja kyllä Ville Valo poistui keikan aikana aina välillä röökille (ja kuulemma laukoi päissään muutamia vähemmän mairittelevia kommentteja Irlannin tupakkalaista) *hahjust* Sillä aikaa muu bändi sitten vaan soitteli jotain...
Supermusta:
Varmaan vuodessa parissa tupakointi muuttuisi todella paheksuttavaksi toiminnaksi.
climate:
---
S-T:
Baareissa käyminen oli kyllä erityisen miellyttävää, kun ei tarvinnut kärsiä savusta
---
Olen samaa mieltä, kyllä on ollut baareissa / ravintoloissa / bileissä kivempi käydä tuon takia
Joo, tupakoinnon vastustaminen taitaa olla nyt muodikasta fasismia :( Kielletään seuraavaksi humaltuminen baarissa.Jone:
No sepä oliskin hienoa. Tehdään suvaitsemattomuudesta yhdessä hyve! Tupakoitsijat (joihin siis itse edelleen lukeudun) saavat muutenkin kuulla tavastaan ihan kotitarpeiksi kimitystä milloin keneltäkin milloin missäkin muodossa ja voin vakuuttaa ettei se ainakaan rohkaise lopettamaan, vaan lähinnä lisää vitutusta.
Individual:Edit: Ja onhan se myös pientä jeesustelua valittaa tupakansavun itselle aiheuttamista terveyshaitoista kun samalla aikaa on itse illan aikana kumottu 15 tuoppia ja saman verran paukkuja päälle.
Innae:Ja yl. baarissa on se savuton alue (toisissa se on parempi ja toisissa huonompi) sielläkin voi ihan hyvin istuskella ja juopotella