M: Unity lippuja 12.6.2004

189 posts, 10 pages, 26,155 views

Timce

Posts: 5,381

#61 • • Timce

alien:
---
Timce:
Sun kaltaisia pellejä pitäis leipoa pataan.

---


sopii yrittää *nauru*



”No enhän mä nyt tosissani, vitsi-mielessä vaan.”

Katos kaikki ei välttämättä ota näitä päihinveto-juttuja vitseinä, miksi siis edes alentua moisiin.

[muokattu 24.5.2004 15:10]

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#62 • • Dorka Guest

alien:
Oka, en mä voinut mokata, koska mä en missään vaiheessa esittänytkään *vink*


nyt sä mokasit aivan totaalisesti, eli nyt sä loppujenlopuks näytit sun kasvot meille muille ja eikä jätä enää mitään arvailujen varaan mitä sä ajattelen tässä asiassa *taputapu*

ei nyt tää loppu *nauru*
Avatar
#63 • • ALIEN Guest

Timce:
Katos kaikki ei välttämättä ota näitä päihinveto-juttuja vitseinä, miksi siis edes alentua moisiin.



No, jos se nyt sun rauhaasi häiritsee, että täällä nyt vähän uhkaillaan jotain kusipäätä, joka vie liput (ja myy kalliimmalla) silmien edestä niiltä, jotka eivät ehtineet paikan päälle ajoillaan niin voi kyynel. Eikä se ole alentumista, jos vähän tökkii...

Ja ainoa, joka ei välttämättä ottaisi tätä vitsinä on semmoinen joka harrastaa kyseistä toimintaa itse. Kas kummaa, kun sä otit tän niin henkilökohtaisesti ;)

[muokattu 24.5.2004 15:23]
Avatar
#64 • • ALIEN Guest

oka:
nyt sä mokasit aivan totaalisesti, eli nyt sä loppujenlopuks näytit sun kasvot meille muille ja eikä jätä enää mitään arvailujen varaan mitä sä ajattelen tässä asiassa *taputapu*

ei nyt tää loppu *nauru*



Sinä tätä, sinä tota, sinä silloin ja sit sä viel kerran sitä... *nauru* Joo, loppu *vink*
Individual

Posts: 10,942

#65 • • Individual HYPNO!
Näin ei-helsinkiläisenä voisin esittää toisen näkökannan asiaan. Ollaanpa myyjän motiiveista mitä mieltä tahansa niin nyt ainakin sellaisilla ihmisillä on jonkinlainen mahdollisuus päästä bileisiin, jotka eivät esimerkiksi Keski-Suomesta pysty tulemaan Helsinkiin jonkun kaupan eteen jonottamaan ilman varmuutta siitä että saako ylipäätään lippua.
Olen ennenkin kritisoinut sitä, että eräs nimeltämainitsematon levykauppa on ollut yhdessä sun toisessa tapahtumassa ainoa paikka mistä lippuja on voinut saada.
Nyt onneksi niitä saa esim. Tiketistä yms. mutta ei tietenkään kaikkiin tapahtumiin.
Onhan se tietysti niinkin, että jos myytävien lippujen määrä on rajoitettu esim. johonkin 400 henkilöön ( arvio ) ei niitä riitä kaikkialle myyntiin.
Timce

Posts: 5,381

#66 • • Timce

alien:


Ja ainoa, joka ei välttämättä ottaisi tätä vitsinä on semmoinen joka harrastaa kyseistä toimintaa itse. Kas kummaa, kun sä otit tän niin henkilökohtaisesti ;)



Nyrkillä uhkailua olen harrastanut viimeksi ala-asteella, kun yks luokkakaveri vei mun Pokemon-kortin.
Ja henkilökohtaisesti kyllä, kun erään tuttuni tapauksessa leikkimielinen nahistelu kärjistyi nyrkkitappeluksi.

Mut se siitä...Jatkakaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Uhuu

Posts: 844

#67 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

Timce:
Nyrkillä uhkailua olen harrastanut viimeksi ala-asteella, kun yks luokkakaveri vei mun Pokemon-kortin.



Kyl sä nyt taidat muistaa väärin ja oot harrastanut uhkailua vähän vanhemmalla iällä kuin ala-asteella?? Vai kuinkas nuoria sitä oikein ollaan, kun Pokemon-ilmiö on syntynyt vasta 1996??? =)
Et vaan myönnä harrastanees poke-touhuja puberteetti-iässä!!! =) =)

-offtopicrääväilijäuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Timce

Posts: 5,381

#68 • • Timce

Uhuu:
---
Timce:
Nyrkillä uhkailua olen harrastanut viimeksi ala-asteella, kun yks luokkakaveri vei mun Pokemon-kortin.

---


Kyl sä nyt taidat muistaa väärin ja oot harrastanut uhkailua vähän vanhemmalla iällä kuin ala-asteella?? Vai kuinkas nuoria sitä oikein ollaan, kun Pokemon-ilmiö on syntynyt vasta 1996??? =)
Et vaan myönnä harrastanees poke-touhuja puberteetti-iässä!!! =) =)

-offtopicrääväilijäuhuu



lisää offtopicrääväilyä
...

Pahus, kompastuin omaan nokkeluuteeni. No ylä-asteella sitte! !
*blush* *iloinen*

btw, onko joko jo ostanut kyseiseltä henkilöltä lipun/lippuja ja mihin hintaan, jos saa kysyä??

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

La Petite

Posts: 1,160

#69 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Kunnia ja kiitos mun uudelle ystävälle, joka osti myy mulle lipun ilman lisähintaa!!!!

*sydän*

--
Rem tene, verba seqventur

Howdy

Posts: 7,955

#70 • • Howdy Oldie
MÄ voisin ihan hyvällä omalla tunnolla vähän läpsästä tollasia tyyppejä .. ei mil pahal kaikille puolustelijoille *juonittel*

--
Käpy vailla vertaa

Viltsu

Posts: 2,010

#71 • • Viltsu noname

kuilu:
---
Oonki ite sitä mieltä et liput myyntii samallalailla ku Beastie Boysien (olivat nii pienel klubil) liput tääl Damis (vaikken siis ite saanukaa), eli arpomalla. Jokainen halukas pääs mukaa arvontaa, ja osumalla sai 2 lippua. Vai olikse yks? No joka tapauksessa. Ja ne oli 10 ekii kpl.


paras idea ever! =)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

T0mbstone

Posts: 728

#72 • • T0mbstone The Process.
PLUR vaan ja turpaan!!!

.... ei kai suuntana ole turpiinmättö suomijunttikulttuuri sentään *täh*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Howdy

Posts: 7,955

#73 • • Howdy Oldie

T0mbstone:
PLUR vaan ja turpaan!!!

.... ei kai suuntana ole turpiinmättö suomijunttikulttuuri sentään *täh*



Se että ”tekis mieli” ei välttämättä tarkota että rupeisin moista idioottia läpsimään .. sen verran rauhallinen kaveri olen kuitenkin että saa olla todella painava syy ennenkuin kiinni käyn .. tiedox .. mut kuspäitä anyway tollaset ..

--
Käpy vailla vertaa

T0mbstone

Posts: 728

#74 • • T0mbstone The Process.

Howdy:
---
Se että ”tekis mieli” ei välttämättä tarkota että rupeisin moista idioottia läpsimään .. sen verran rauhallinen kaveri olen kuitenkin että saa olla todella painava syy ennenkuin kiinni käyn .. tiedox .. mut kuspäitä anyway tollaset ..



Se että edes tekee mieli on aina askeleen lähempänä
väkivaltaa.... *iloinen*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Avatar
#75 • • ALIEN Guest

T0mbstone:
---
Howdy:
---
Se että ”tekis mieli” ei välttämättä tarkota että rupeisin moista idioottia läpsimään .. sen verran rauhallinen kaveri olen kuitenkin että saa olla todella painava syy ennenkuin kiinni käyn .. tiedox .. mut kuspäitä anyway tollaset ..

---


Se että edes tekee mieli on aina askeleen lähempänä
väkivaltaa.... *iloinen*



Ja porukka ottaa aika _dorkamaisen_ vakavasti pienet mielipide ilmaisut, mitkä ei todellakaan tulisi käytännössä toteen ilman kunnon syytä *nauru*

Vetäkääs nyt PLUR:t naamalle ja ilmiantakaa kyseinen henkilö UNITY:lle *iihhih*
Howdy

Posts: 7,955

#76 • • Howdy Oldie

T0mbstone:
---
Howdy:
---
Se että ”tekis mieli” ei välttämättä tarkota että rupeisin moista idioottia läpsimään .. sen verran rauhallinen kaveri olen kuitenkin että saa olla todella painava syy ennenkuin kiinni käyn .. tiedox .. mut kuspäitä anyway tollaset ..

---


Se että edes tekee mieli on aina askeleen lähempänä
väkivaltaa.... *iloinen*



Sou ? Kaikki sitä joskus kelailee .. tyhmät läpsii tyhjästä .. siit on vuosia kun on tullut viimex tapeltua ..itseasiassa varmaan sillon kun sinä olit vielä tarhassa *iloinen*

[muokattu 24.5.2004 20:22]

--
Käpy vailla vertaa

[Nuclear]

Posts: 5,855

#77 • • [Nuclear] el aprendiz
Seuraava pisnesmies varmaan laittaa kohta jo heinä- ja elokuunkin liput myyntiin, ottaa pikkasen etumatkaa kilpailijoihin!

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

T0mbstone

Posts: 728

#78 • • T0mbstone The Process.

alien:
---

Ja porukka ottaa aika _dorkamaisen_ vakavasti pienet mielipide ilmaisut, mitkä ei todellakaan tulisi käytännössä toteen ilman kunnon syytä *nauru*



Vakavasti tässä tuskin on kukaan ottanut mitään. Dorkamaista on lähinnä heti ensimmäisenä reaktiona tarjota väkivaltaa ja tunnereaktiota ajattelematta asiaa sen enempää.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Avatar
#79 • • ALIEN Guest

T0mbstone:
Vakavasti tässä tuskin on kukaan ottanut mitään. Dorkamaista on lähinnä heti ensimmäisenä reaktiona tarjota väkivaltaa ja tunnereaktiota ajattelematta asiaa sen enempää.



dorkamaisinta on tehdä kärpäsestä härkänen, mistä tässä todellakin oli kyse *hymy**vink* *piis*

[muokattu 24.5.2004 21:42]
Avatar
#80 • • Dorka Guest
hei nyt täällä viljellää dorkaa aivan liikaa, suomalaiset on juntteja -> pienet jaappanilaiset on dorkia... *nauru*