M: Unity lippuja 12.6.2004

189 posts, 10 pages, 26,146 views

Jone

Posts: 8,258

#41 • • Jone Archibald Haddock
Oka, tää taas näitä perspektiivikysymyksiä mitä tulee tohon raha-asiaan. 300e on mm. enemmän kuin mitä mulla on rahaa kuukaudessa.
Mark

Posts: 7,311

#42 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

oka:
En nyt mitenkään yritä tässä kannustaa muita tähän samaan juttuun, mutta realisti tässä vois kummiskin olla. Se et näkee vaivaa et ensin hakee ne liput ja sen jälkeen ”kilpailuttaa” tarjouksilla johon varmasti menee aikaa ja jos se vaikka on ostanu 6 lippua jotka myy eteenpäin ja saa jokaisesta vaikka 50e niin 6x50e = 300e. Summa joka normaalille työssäkävijälle kolmen viikon duunista ei nyt oo minusta sellainen mikä ainakaan minua houkuttelis tekemään tätä business mielessä.



näkee vaivaa? jos on ite menossa kemuihin, ei siit oo sen enempää vaivaa ostaa niit lippui sit enemmän samalla ku ostaa itelle. Ja realismi kunniaan joo, mut IMO on toi silti sikamaista ja pistää vihaks et joku patapää keksii lunastaa vaik tuon 300e itelleen, ku UNITY ei kuitenkaan kerää noista lipuista voittoa yhtään tai hyvin hyvin marginaalisesti. Joten ei paljoo sympatioita heru tollasille apinoille. *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#43 • • Dorka Guest

Jone:
Oka, tää taas näitä perspektiivikysymyksiä mitä tulee tohon raha-asiaan. 300e on mm. enemmän kuin mitä mulla on rahaa kuukaudessa.



Mä ymmärrän ja sen takia mä sanoinkin et ”normaalit työssäkävijä” *hymy* En nyt mitenkään yritä olla porvari vaan ihan ajatella näin suht ”keskiverto” suomalaisen silmin tosin sekään nyt ei ihan ole vertailukohteena aivan reilu, kun monet 22+ eivät vielä ole säännöllisessä duunissa jne.
Avatar
#44 • • Dorka Guest

Mark:
näkee vaivaa? jos on ite menossa kemuihin, ei siit oo sen enempää vaivaa ostaa niit lippui sit enemmän samalla ku ostaa itelle. Ja realismi kunniaan joo, mut IMO on toi silti sikamaista ja pistää vihaks et joku patapää keksii lunastaa vaik tuon 300e itelleen, ku UNITY ei kuitenkaan kerää noista lipuista voittoa yhtään tai hyvin hyvin marginaalisesti. Joten ei paljoo sympatioita heru tollasille apinoille. *igor*

-M



Ei minulta sympatiaakaan heru yhtään, mutta yleensä tai melkein aina jotka tekee tätä mustanpörssin touhua ihan liikemielessä ei kyl yleensä itse osallistu tapahtumiin... mut kyllä sille duunia tulee noista lipuista jos se haluaa kunnon voitot noista jolloin se joutuu venyttää tota tarjousjuttuansa melkein itse tapahtuman aikoihin asti.
Avatar
#45 • • ALIEN Guest

oka:
---
Mark:
näkee vaivaa? jos on ite menossa kemuihin, ei siit oo sen enempää vaivaa ostaa niit lippui sit enemmän samalla ku ostaa itelle. Ja realismi kunniaan joo, mut IMO on toi silti sikamaista ja pistää vihaks et joku patapää keksii lunastaa vaik tuon 300e itelleen, ku UNITY ei kuitenkaan kerää noista lipuista voittoa yhtään tai hyvin hyvin marginaalisesti. Joten ei paljoo sympatioita heru tollasille apinoille. *igor*

-M

---


Ei minulta sympatiaakaan heru yhtään, mutta yleensä tai melkein aina jotka tekee tätä mustanpörssin touhua ihan liikemielessä ei kyl yleensä itse osallistu tapahtumiin... mut kyllä sille duunia tulee noista lipuista jos se haluaa kunnon voitot noista jolloin se joutuu venyttää tota tarjousjuttuansa melkein itse tapahtuman aikoihin asti.



Ja silti se on vitun väärin, koska toiset eivät pääse bileisiin, kun joku kusipää ensiksi ostaa isompia määriä lippuja ja alkaa myymään niitä kalliimmalla. Eikä varmasti uskalla näyttää kasvojansa edes... Ehkä vaan parempi oman terveytensä kannalta.
Avatar
#46 • • Dorka Guest

alien:
Ja silti se on vitun väärin, koska toiset eivät pääse bileisiin, kun joku kusipää ensiksi ostaa isompia määriä lippuja ja alkaa myymään niitä kalliimmalla. Eikä varmasti uskalla näyttää kasvojansa edes... Ehkä vaan parempi oman terveytensä kannalta.


”väärinhän” se moraalisesti on, mutta edelleen kyllä mä tiedän ja kaikki muutkin mitkä tässä maailmassa on paljon enemmän väärin, kun unity liput ja sen mustanpörssin kauppa.
Avatar
#47 • • ALIEN Guest

oj-joj:
Myydään muutama lippu kyseiseen tapahtumaan, laittakaa privaa ja tehkää tarjous.



Tarjoon sulle tilaisuuden myydä itseäsi ennen, kuin tulee noutaja. Näytä vain kasvosi ;)
vaavu

Posts: 1,324

#48 • • vaavu vara-vana

Zorlim:
Ai, mun mielestä on ihan reilua kyllä maksaa pieni vaivanpalkkakin. Tarjoo sit kaverille kaljan tai maksaa suosiolla vaikka 15 egee. (Palkkio on sinänsä kyllä naurettava) en mä ainakaan lähtis mitään lippuja kahdella eurolla hakemaan. Noista järjestelyistä saa aina kuitenkin hässäkän aikaiseksi. Parhaassa tapauksessa joku idiootti ei edes lunasta lippua jonka pyysi hakemaan.



Jaa, no mä olen joka kerta ostanut myös kavereille, ja joka kerta myynyt ne myös samaan hintaan ilman vaivanpalkkioita. Onhan siinä ollut hässäkkää, mutta toisaalta palkkiona on hyvä mieli ja kaverit mukana bileissä.
Avatar
#49 • • Dorka Guest

alien:
Tarjoon sulle tilaisuuden myydä itseäsi ennen, kuin tulee noutaja. Näytä vain kasvosi ;)


Sun kaltasista tyypeistä tässä maailmassa on enemmän harmia ja tuhoa, kun jostain mustanpörssinmyyjistä. *lmao*
patis

Posts: 1,158

#50 • • patis 10
Vaikka tätä trokauspaskaa olikin odotettavissa, niin vituttaa silti nähdä tämmöstä häikäilemättömyyttä.
vanhus

Posts: 889

#51 • • vanhus

oj-joj:
Myydään muutama lippu kyseiseen tapahtumaan, laittakaa privaa ja tehkää tarjous.



tarjoon 5 euroo kahesta lipusta*joo**pahis**nauru**pahis**pahis*
Claquesous

Posts: 3,206

#52 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Aika vitun perseestä ostaa lippuja ihan vain rahstusmielessä ja jonottajia jää vielä ilman hamstraajien toiminnan vuoksi. Viime vuonna oj-joj itki jostain tekopyhyydestä ja puolusteli toimintaansa. No tietysti myös tänä vuonna taisi kaverit tulla taas kipeiks... Oikeasti olet vain joku vitun trokari, joka rahastaa jengiä, jotka todella haluavat mennä hyviin bileisiin. Sitä paitsi, jos rahasta on puutetta, mene oj-joj vaikka duuniin.

Toivottavasti saat oj-joj herpeksen niistä rahoista, jotka saat myytyäsi liput törkeään ylihintaan.

*dissaa*

--
32. of December

Avatar
#53 • • ALIEN Guest

oka:
Sun kaltasista tyypeistä tässä maailmassa on enemmän harmia ja tuhoa, kun jostain mustanpörssinmyyjistä. *lmao*



Ai mun kaltaisista, jotka vitsi-mielessä uhkailee näitä pellejä *justjoo*
Timce

Posts: 5,381

#54 • • Timce

alien:
---
oka:
Sun kaltasista tyypeistä tässä maailmassa on enemmän harmia ja tuhoa, kun jostain mustanpörssinmyyjistä. *lmao*

---


Ai mun kaltaisista, jotka vitsi-mielessä uhkailee näitä pellejä *justjoo*



Sun kaltaisia pellejä pitäis leipoa pataan.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Töölön Prinsessa

Posts: 425

#55 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s

alien:
---
oka:
Sun kaltasista tyypeistä tässä maailmassa on enemmän harmia ja tuhoa, kun jostain mustanpörssinmyyjistä. *lmao*

---


Ai mun kaltaisista, jotka vitsi-mielessä uhkailee näitä pellejä *justjoo*



Varokaa vaan... Eki saattaa räjäyttää koko uunisaaren, on se sen verran vaarallinen veka *nauru*

--
Palaillaan*piis**iloinen*

Avatar
#56 • • Dorka Guest

alien:
Ai mun kaltaisista, jotka vitsi-mielessä uhkailee näitä pellejä *justjoo*


nyt sä mokasit, esitit kovaa poikaa ja heti ensinmäisessä läpässä sä tiputat naamarin pois. nyt ton myyjän ei tarvii pelätä sinuakaan *nauru*
Mark

Posts: 7,311

#57 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
nonii, jätetääks kaikki hakkaamatta ja tyydytään vaan olemaan skenessä missä nää trokarit ei selkeestikkään oo *nauru* muah.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#58 • • ALIEN Guest

Timce:
Sun kaltaisia pellejä pitäis leipoa pataan.



sopii yrittää *nauru*

Oka, en mä voinut mokata, koska mä en missään vaiheessa esittänytkään *vink*
Avatar
#59 • • ALIEN Guest

Mark:
nonii, jätetääks kaikki hakkaamatta ja tyydytään vaan olemaan skenessä missä nää trokarit ei selkeestikkään oo *nauru* muah.

-M



*joo*
ezzy

Posts: 8,060

#60 • • ezzy Droid-pappa

alien:
vois ihan huvikseen tarjoo kovan hinnan ja hankittaessa laittaa myyjän _huonoksi_ *pahis*



toi oiskin taas just sitä mitä unity-posse haluais julkisuuteen, vaikka läppä onkin...