M: Unity lippuja 12.6.2004

189 posts, 10 pages, 26,159 views

Avatar
#101 • • oj-joj Guest
No niin, luettuani kaikki nämä viestit päätin, etten myy kenellekään yhtään lippua. Kyllä menee oj-joj neljine sivupersoonineen Unityyn ja pidetään siellä hauskaa! Propsit okalle ja serotonotille sekä muutamalle muullekin objektiivisuudesta. Laitanko tänne pari privaa? No en sentään, vaikka yksi sivupersoona sitä kovasti haluaa. Hei hei.
Avatar
#102 • • yana Guest

oj-joj:
No niin, luettuani kaikki nämä viestit päätin, etten myy kenellekään yhtään lippua. Kyllä menee oj-joj neljine sivupersoonineen Unityyn ja pidetään siellä hauskaa! Propsit okalle ja serotonotille sekä muutamalle muullekin objektiivisuudesta. Laitanko tänne pari privaa? No en sentään, vaikka yksi sivupersoona sitä kovasti haluaa. Hei hei.


ja kaikki uskoo tan

joooo-o
florx

Posts: 532

#103 • • florx
Niinpä, nopeat syövät hitaat. Itse en ainakaan tuomitse moista toimintaa, sitten ois eri asia, jos yksi henkilö myisi kymmeniä lippuja.
blender

Posts: 2,552

#104 • • blender Arcade | KAIKU

oj-joj:
No niin, luettuani kaikki nämä viestit päätin, etten myy kenellekään yhtään lippua. Kyllä menee oj-joj neljine sivupersoonineen Unityyn ja pidetään siellä hauskaa! Propsit okalle ja serotonotille sekä muutamalle muullekin objektiivisuudesta. Laitanko tänne pari privaa? No en sentään, vaikka yksi sivupersoona sitä kovasti haluaa. Hei hei.



ihan vi*un huono postaus.

Eiks ois parempi ollu esim et myyt sit ne liput 10e/kpl siin unityn ovella *nauru*

[muokattu 25.5.2004 12:11]
serotonot

Posts: 3,137

#105 • • serotonot Paul Easy

blender:
---
oj-joj:
No niin, luettuani kaikki nämä viestit päätin, etten myy kenellekään yhtään lippua. Kyllä menee oj-joj neljine sivupersoonineen Unityyn ja pidetään siellä hauskaa! Propsit okalle ja serotonotille sekä muutamalle muullekin objektiivisuudesta. Laitanko tänne pari privaa? No en sentään, vaikka yksi sivupersoona sitä kovasti haluaa. Hei hei.

---


ihan vi*un huono postaus.

Eiks ois parempi ollu esim et myyt sit ne liput 10e/kpl siin unityn ovella *nauru*

[muokattu 25.5.2004 12:11]


Ja palkitsee sillä ihmiset jotka uhkasivat pahoinpidellä hänet sen takia että hän osti sinne lippuja?
-P

Posts: 4,972

#106 • • -P

serotonot:
---
blender:
---
oj-joj:
No niin, luettuani kaikki nämä viestit päätin, etten myy kenellekään yhtään lippua. Kyllä menee oj-joj neljine sivupersoonineen Unityyn ja pidetään siellä hauskaa! Propsit okalle ja serotonotille sekä muutamalle muullekin objektiivisuudesta. Laitanko tänne pari privaa? No en sentään, vaikka yksi sivupersoona sitä kovasti haluaa. Hei hei.

---


ihan vi*un huono postaus.

Eiks ois parempi ollu esim et myyt sit ne liput 10e/kpl siin unityn ovella *nauru*

[muokattu 25.5.2004 12:11]

---

Ja palkitsee sillä ihmiset jotka uhkasivat pahoinpidellä hänet sen takia että hän osti sinne lippuja?



Oletat nyt, että kaikki suomen klubbaajat olisivat klubituksesta ja juuri ne, jotka haluaisivat vetästä häntä turpaan ovat ne jotka saavat ne liput? Onhan se toki mahdollista, mutta samalla epätodennäköistä. 50% - 50%

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

serotonot

Posts: 3,137

#107 • • serotonot Paul Easy

Angelus:
---
serotonot:
---
blender:

Eiks ois parempi ollu esim et myyt sit ne liput 10e/kpl siin unityn ovella *nauru*

[muokattu 25.5.2004 12:11]

---

Ja palkitsee sillä ihmiset jotka uhkasivat pahoinpidellä hänet sen takia että hän osti sinne lippuja?

---


Oletat nyt, että kaikki suomen klubbaajat olisivat klubituksesta ja juuri ne, jotka haluaisivat vetästä häntä turpaan ovat ne jotka saavat ne liput? Onhan se toki mahdollista, mutta samalla epätodennäköistä. 50% - 50%


en mä väittänytkään että kaikki, mutta kyllähän ihminen tuomitsee alitajuisesti erilaiset yhteisöt muutamien heidän edustajien perusteella

vrt. rasismi, mustalaisviha jne.

[muokattu 25.5.2004 12:25]
-P

Posts: 4,972

#108 • • -P

serotonot:
en mä väittänytkään että kaikki, mutta kyllähän ihminen tuomitsee alitajuisesti erilaiset yhteisöt muutamien heidän edustajien perusteella

vrt. rasismi, mustalaisviha jne.

[muokattu 25.5.2004 12:25]



Siinä olet kyllä helkkarin oikeassa. alitajuisesti erilaiset yhteisöt jotka poikkeavat valtavirrasta saavat hyvin paljon loskaa niskaansa yhden henkilön perusteella tekemiin yleistyksiin :/

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#109 • • oj-joj Guest

J-Tone:



nythän lippuja saa kiireisemmätkin maksuhalukkaat.


Voitko selittää mitä tämä tarkoitti?
liikkuva muna

Posts: 2,652

#110 • • liikkuva muna an egg on the move
Noni, eiköhän tätä asiaa oo käsitelty tarpeeks, ammutaan toi jätkä ja poltetaan liput.
-P

Posts: 4,972

#111 • • -P

alek száhala:
Noni, eiköhän tätä asiaa oo käsitelty tarpeeks, ammutaan toi jätkä ja poltetaan liput.



Ymmärrän, että tuo nyt oli ajattelamattomasti läpällä heitetty juttu, mutta tuollaisilla heitoilla ei saa kyllä mitään järkevää aikaisiksi.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

serotonot

Posts: 3,137

#112 • • serotonot Paul Easy

alek száhala:
Noni, eiköhän tätä asiaa oo käsitelty tarpeeks, ammutaan toi jätkä ja poltetaan liput.


ei saa olla kateellinen toisen bisnesvainulle. Muuten pitäis ampua kaikki jotka tekee kannattavaa bisnestä. Ja pahoittelut jos et ite saanu lippua.

edit: sitä paitsi jos noi liput polttais, ni silloinhan sitä vasta tyhmästi tekis. Silloin ei kukaan ainakaan pääsis niillä juhlimaan (ei, älä ota tätä liian tosissas)

[muokattu 25.5.2004 12:33]
blender

Posts: 2,552

#113 • • blender Arcade | KAIKU

serotonot:
Ja palkitsee sillä ihmiset jotka uhkasivat pahoinpidellä hänet sen takia että hän osti sinne lippuja?



*ding*

No mitä pahaa ostaa lippuja varalta jos niistä ei itse voita? Ja eikös nää uhkaukset EDELLEEN ollu ”heittoja” ?
serotonot

Posts: 3,137

#114 • • serotonot Paul Easy

blender:
---
serotonot:
Ja palkitsee sillä ihmiset jotka uhkasivat pahoinpidellä hänet sen takia että hän osti sinne lippuja?

---


*ding*

No mitä pahaa ostaa lippuja varalta jos niistä ei itse voita? Ja eikös nää uhkaukset EDELLEEN ollu ”heittoja” ?



tota ekaa lausetta mä en täysin ymmärtänyt joten jätän siihen vastaamatta.
Toisesta taas: Mä en missään tilanteessa ymmärrä väkivallalla uhkailua, tapahtui se sitten tosissaan tai vain leikkimielisenä ”heittona”.
Toki sen ymmärtää jos joku hyvä kaveri sanoo nauraen et ”vedän sua kohta turpaan” jos tietää ettei niin käy, mutta maailma on täynnä väkivaltaisia ihmisiä, jotka tosin olen itse onnistunut toistaiseksi välttämään, joten en osaa suhtautua noin ääliömäiseen ”heittoon” aina vain huumorilla.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#115 • • [Nuclear] el aprendiz
”Lievää lynkkaus-mielialaa havaittavissa”...sori mut eihän tälle voi tehä enää muuta ku nauraa =D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

blender

Posts: 2,552

#116 • • blender Arcade | KAIKU

serotonot:
tota ekaa lausetta mä en täysin ymmärtänyt joten jätän siihen vastaamatta.
Toisesta taas: Mä en missään tilanteessa ymmärrä väkivallalla uhkailua, tapahtui se sitten tosissaan tai vain leikkimielisenä ”heittona”.
Toki sen ymmärtää jos joku hyvä kaveri sanoo nauraen et ”vedän sua kohta turpaan” jos tietää ettei niin käy, mutta maailma on täynnä väkivaltaisia ihmisiä, jotka tosin olen itse onnistunut toistaiseksi välttämään, joten en osaa suhtautua noin ääliömäiseen ”heittoon” aina vain huumorilla.



jep... mutta kun en missää vaiheessa kannustanut lauseissa tota väkivaltaa kun puhuin vaan että jos kerta sen verta vajaat unityt on ni vois myydä ne liput samaan hintaan pois (mukamas olevinaan heittämässä niitä pois *nauru* )
serotonot

Posts: 3,137

#117 • • serotonot Paul Easy

blender:
---
serotonot:
tota ekaa lausetta mä en täysin ymmärtänyt joten jätän siihen vastaamatta.
Toisesta taas: Mä en missään tilanteessa ymmärrä väkivallalla uhkailua, tapahtui se sitten tosissaan tai vain leikkimielisenä ”heittona”.
Toki sen ymmärtää jos joku hyvä kaveri sanoo nauraen et ”vedän sua kohta turpaan” jos tietää ettei niin käy, mutta maailma on täynnä väkivaltaisia ihmisiä, jotka tosin olen itse onnistunut toistaiseksi välttämään, joten en osaa suhtautua noin ääliömäiseen ”heittoon” aina vain huumorilla.

---


jep... mutta kun en missää vaiheessa kannustanut lauseissa tota väkivaltaa kun puhuin vaan että jos kerta sen verta vajaat unityt on ni vois myydä ne liput samaan hintaan pois (mukamas olevinaan heittämässä niitä pois *nauru* )


Missä vaiheessa mä sanoin että sä oot kannustanut väkivaltaan. Vastasin vain tuohon sun hypoteesiin siitä että ne oli vaan ”heittoja”

Ja kyllä mä luulen että ne liput jonkun omistajan löytää, tuskin vain täältä
Avatar
#118 • • ALIEN Guest

[Nuclear]:
”Lievää lynkkaus-mielialaa havaittavissa”...sori mut eihän tälle voi tehä enää muuta ku nauraa =D



niinpä! maailma on epäreilu ja kusipäitä löytyy joka junaan ja niitäkin, jotka niitä puolustelevat *justjoo*
blender

Posts: 2,552

#119 • • blender Arcade | KAIKU

serotonot:
Ja palkitsee sillä ihmiset jotka uhkasivat pahoinpidellä hänet sen takia että hän osti sinne lippuja?



luin tai tajusin tän ilmeisesti väärin... eli et siis olekaan sanonut minun kannustavan *aplodit*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#120 • • [Nuclear] el aprendiz

alien:
niinpä! maailma on epäreilu ja kusipäitä löytyy joka junaan ja niitäkin, jotka niitä puolustelevat *justjoo*


Eli siis oletitko nyt mun puolustelevan trokaria kun sanoin, että homma näytti menevän aika överiks?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku