189 posts, 10 pages, 28,025 views
oka:
En nyt mitenkään yritä tässä kannustaa muita tähän samaan juttuun, mutta realisti tässä vois kummiskin olla. Se et näkee vaivaa et ensin hakee ne liput ja sen jälkeen kilpailuttaa tarjouksilla johon varmasti menee aikaa ja jos se vaikka on ostanu 6 lippua jotka myy eteenpäin ja saa jokaisesta vaikka 50e niin 6x50e = 300e. Summa joka normaalille työssäkävijälle kolmen viikon duunista ei nyt oo minusta sellainen mikä ainakaan minua houkuttelis tekemään tätä business mielessä.
Jone:
Oka, tää taas näitä perspektiivikysymyksiä mitä tulee tohon raha-asiaan. 300e on mm. enemmän kuin mitä mulla on rahaa kuukaudessa.
Mark:
näkee vaivaa? jos on ite menossa kemuihin, ei siit oo sen enempää vaivaa ostaa niit lippui sit enemmän samalla ku ostaa itelle. Ja realismi kunniaan joo, mut IMO on toi silti sikamaista ja pistää vihaks et joku patapää keksii lunastaa vaik tuon 300e itelleen, ku UNITY ei kuitenkaan kerää noista lipuista voittoa yhtään tai hyvin hyvin marginaalisesti. Joten ei paljoo sympatioita heru tollasille apinoille.
-M
oka:
---
Mark:
näkee vaivaa? jos on ite menossa kemuihin, ei siit oo sen enempää vaivaa ostaa niit lippui sit enemmän samalla ku ostaa itelle. Ja realismi kunniaan joo, mut IMO on toi silti sikamaista ja pistää vihaks et joku patapää keksii lunastaa vaik tuon 300e itelleen, ku UNITY ei kuitenkaan kerää noista lipuista voittoa yhtään tai hyvin hyvin marginaalisesti. Joten ei paljoo sympatioita heru tollasille apinoille.
-M
---
Ei minulta sympatiaakaan heru yhtään, mutta yleensä tai melkein aina jotka tekee tätä mustanpörssin touhua ihan liikemielessä ei kyl yleensä itse osallistu tapahtumiin... mut kyllä sille duunia tulee noista lipuista jos se haluaa kunnon voitot noista jolloin se joutuu venyttää tota tarjousjuttuansa melkein itse tapahtuman aikoihin asti.
alien:
Ja silti se on vitun väärin, koska toiset eivät pääse bileisiin, kun joku kusipää ensiksi ostaa isompia määriä lippuja ja alkaa myymään niitä kalliimmalla. Eikä varmasti uskalla näyttää kasvojansa edes... Ehkä vaan parempi oman terveytensä kannalta.
oj-joj:
Myydään muutama lippu kyseiseen tapahtumaan, laittakaa privaa ja tehkää tarjous.
Zorlim:
Ai, mun mielestä on ihan reilua kyllä maksaa pieni vaivanpalkkakin. Tarjoo sit kaverille kaljan tai maksaa suosiolla vaikka 15 egee. (Palkkio on sinänsä kyllä naurettava) en mä ainakaan lähtis mitään lippuja kahdella eurolla hakemaan. Noista järjestelyistä saa aina kuitenkin hässäkän aikaiseksi. Parhaassa tapauksessa joku idiootti ei edes lunasta lippua jonka pyysi hakemaan.
alien:
Tarjoon sulle tilaisuuden myydä itseäsi ennen, kuin tulee noutaja. Näytä vain kasvosi ;)
oka:
Sun kaltasista tyypeistä tässä maailmassa on enemmän harmia ja tuhoa, kun jostain mustanpörssinmyyjistä.
alien:
---
oka:
Sun kaltasista tyypeistä tässä maailmassa on enemmän harmia ja tuhoa, kun jostain mustanpörssinmyyjistä.
---
Ai mun kaltaisista, jotka vitsi-mielessä uhkailee näitä pellejä
alien:
Ai mun kaltaisista, jotka vitsi-mielessä uhkailee näitä pellejä
Timce:
Sun kaltaisia pellejä pitäis leipoa pataan.
Mark:
nonii, jätetääks kaikki hakkaamatta ja tyydytään vaan olemaan skenessä missä nää trokarit ei selkeestikkään oo muah.
-M