189 posts, 10 pages, 28,083 views
alien:
Oka, en mä voinut mokata, koska mä en missään vaiheessa esittänytkään
Timce:
Katos kaikki ei välttämättä ota näitä päihinveto-juttuja vitseinä, miksi siis edes alentua moisiin.
oka:
nyt sä mokasit aivan totaalisesti, eli nyt sä loppujenlopuks näytit sun kasvot meille muille ja eikä jätä enää mitään arvailujen varaan mitä sä ajattelen tässä asiassa *taputapu*
ei nyt tää loppu
alien:
Ja ainoa, joka ei välttämättä ottaisi tätä vitsinä on semmoinen joka harrastaa kyseistä toimintaa itse. Kas kummaa, kun sä otit tän niin henkilökohtaisesti ;)
Timce:
Nyrkillä uhkailua olen harrastanut viimeksi ala-asteella, kun yks luokkakaveri vei mun Pokemon-kortin.
Uhuu:
---
Timce:
Nyrkillä uhkailua olen harrastanut viimeksi ala-asteella, kun yks luokkakaveri vei mun Pokemon-kortin.
---
Kyl sä nyt taidat muistaa väärin ja oot harrastanut uhkailua vähän vanhemmalla iällä kuin ala-asteella?? Vai kuinkas nuoria sitä oikein ollaan, kun Pokemon-ilmiö on syntynyt vasta 1996??? =)
Et vaan myönnä harrastanees poke-touhuja puberteetti-iässä!!! =) =)
-offtopicrääväilijäuhuu
kuilu:
---
Oonki ite sitä mieltä et liput myyntii samallalailla ku Beastie Boysien (olivat nii pienel klubil) liput tääl Damis (vaikken siis ite saanukaa), eli arpomalla. Jokainen halukas pääs mukaa arvontaa, ja osumalla sai 2 lippua. Vai olikse yks? No joka tapauksessa. Ja ne oli 10 ekii kpl.
T0mbstone:
PLUR vaan ja turpaan!!!
.... ei kai suuntana ole turpiinmättö suomijunttikulttuuri sentään
Howdy:
---
Se että ”tekis mieli” ei välttämättä tarkota että rupeisin moista idioottia läpsimään .. sen verran rauhallinen kaveri olen kuitenkin että saa olla todella painava syy ennenkuin kiinni käyn .. tiedox .. mut kuspäitä anyway tollaset ..
T0mbstone:
---
Howdy:
---
Se että tekis mieli ei välttämättä tarkota että rupeisin moista idioottia läpsimään .. sen verran rauhallinen kaveri olen kuitenkin että saa olla todella painava syy ennenkuin kiinni käyn .. tiedox .. mut kuspäitä anyway tollaset ..
---
Se että edes tekee mieli on aina askeleen lähempänä
väkivaltaa....
T0mbstone:
---
Howdy:
---
Se että tekis mieli ei välttämättä tarkota että rupeisin moista idioottia läpsimään .. sen verran rauhallinen kaveri olen kuitenkin että saa olla todella painava syy ennenkuin kiinni käyn .. tiedox .. mut kuspäitä anyway tollaset ..
---
Se että edes tekee mieli on aina askeleen lähempänä
väkivaltaa....
alien:
---
Ja porukka ottaa aika _dorkamaisen_ vakavasti pienet mielipide ilmaisut, mitkä ei todellakaan tulisi käytännössä toteen ilman kunnon syytä
T0mbstone:
Vakavasti tässä tuskin on kukaan ottanut mitään. Dorkamaista on lähinnä heti ensimmäisenä reaktiona tarjota väkivaltaa ja tunnereaktiota ajattelematta asiaa sen enempää.