[Nuclear]:
Eli siis oletitko nyt mun puolustelevan trokaria kun sanoin, että homma näytti menevän aika överiks?
noup! ei liittynyt suhun mitenkään ;)
189 posts, 10 pages, 27,980 views
[Nuclear]:
Eli siis oletitko nyt mun puolustelevan trokaria kun sanoin, että homma näytti menevän aika överiks?
serotonot:
---
ei saa olla kateellinen toisen bisnesvainulle. Muuten pitäis ampua kaikki jotka tekee kannattavaa bisnestä. Ja pahoittelut jos et ite saanu lippua.
alien:
noup! ei liittynyt suhun mitenkään ;)
[Nuclear]:
Se, että joku on tehnyt pikkuisen väärin ja jengi tuomitsee tääl vittu tollasii junttei pitäis vetää turpaan-argumenteilla niin omasta mielestäni homma menee jo pikkasen yli. Sit eräät näköjään ajattelee jos et ole meijän puolella, olet meitä vastaan-ajatuksella...
Ja ne ketkä sanoo se oli vaan läppää, niin uskoisin et omassa mielessään heidän todellakin tekis mieli vetää näitä juntteja kuonoon. Ton läppä-jutun taakse on vaan _niin_ helppo piiloutua ja yrittää loppupeleis olla väkivallatonta porukkaa. Alkaa kyl hivenen mennä taas ohi aiheen, mut...
serotonot:
ei saa olla kateellinen toisen bisnesvainulle.
siveys:
---
siveys:
Mä ymmärrän hyvin, että joidenkin mielestä on tosi hauskaa, että me valittajat jaksetaan vaahdota näistä asioista, mutta samalla tavoin musta on todella koomista, että nämä ihmiset jaksaa aina tällaisissa tilanteissa tulla kertomaan, että maailmassa on pahempiakin asioita ja että no mut noinhan muuallakin tehdään. Kyllä me valittajat nyt oikeasti nämä asiat tiedetään, mutta ei ne silti ole hyviä syitä vaan seurata hiljaa vierestä kun ihmiset toimii meidän mielestämme selkeästi väärin.
Demokraattisessa yhteiskunnassa meillä ei ole pelkästään oikeus vaan ennemminkin vastuu ilmaista mielipiteemme ja ajaa oikeaksi näkemiämme arvoja julkisessa keskustelussa - oli se sitten eduskunnassa, klubituksessa tai kahvipöydässä.
siveys:
---
serotonot:
ei saa olla kateellinen toisen bisnesvainulle.
---
Oot selkeesti paikallistanut kaikkien valittajien herkän kohdan.
Olispa mullakin sellanen bisnesvainu, että tajuaisin joka käänteessä käyttää häikäilemättä hyväkseni ihmisten hyvää tahtoa saavuttaakseni omaa taloudellista etua, mut en vaan osaa..
Mut mulla on loistava idea! Mennään hei kaikki valittajat porukalla keräämään ovelta ovelle varoja sotainvalidien ja nälkälapsien hyväksi, mutta laitetaankin sitten 90% rahasta omaan taskuun! Toi oj-joj ei mitenkään voi kerkee kaikille oville ennen meitä (ja jotkuthan voi antaa rahaa useaankin kertaan!), vaikka se epäilemättä pettämättömällä bisnesvainullaan on jo löytänyt tämänkin markkinaraon.
Toinen vois olla se, että uhataan raiskata henkilön X sisko sekä tarjotaan hänelle mahdollisuutta ihan hyvää hyvyyttään sisarusrakkauden nimissä lahjoa meitä pankkitilinsä sisällöllä jättämään kyseinen toimenpide tekemättä!
siveys:
Tilanne on sama - joku haluaa tehdä hyvää ja me vain tulkitsemme, että meillä on oikeus yksityishenkilönä hyötyä tästä hyvästä tahdosta rahallisesti pienellä työmäärällä.
siveys:
Mutta itse asiaan, eli vähän sanomaa niille, joita huvittaa, että jotkut jaksaa vaahdota tällaisista asioista:
Mä ymmärrän hyvin, että joidenkin mielestä on tosi hauskaa, että me valittajat jaksetaan vaahdota näistä asioista, mutta samalla tavoin musta on todella koomista, että nämä ihmiset jaksaa aina tällaisissa tilanteissa tulla kertomaan, että maailmassa on pahempiakin asioita ja että no mut noinhan muuallakin tehdään. Kyllä me valittajat nyt oikeasti nämä asiat tiedetään, mutta ei ne silti ole hyviä syitä vaan seurata hiljaa vierestä kun ihmiset toimii meidän mielestämme selkeästi väärin.
siveys:
Demokraattisessa yhteiskunnassa meillä ei ole pelkästään oikeus vaan ennemminkin vastuu ilmaista mielipiteemme ja ajaa oikeaksi näkemiämme arvoja julkisessa keskustelussa - oli se sitten eduskunnassa, klubituksessa tai kahvipöydässä.
siveys:
Mun mielestäni elämänsä kyllä voi käyttää huomattavasti turhempaakin asiaan kuin yhteiskunnan epäkohtien esille nostamiseen - esimerkiksi vaikka siihen, että osoittaa ymmärryksensä puutetta siten, että jaksaa tulla näillä irrelevanteilla argumenteilla valittamaan niille, jotka haluaa mielipiteensä hyvällä syyllä ilmaista.
Ja ei - se hyvä syy ei ole se, että olisi itse jäänyt ilman lippua.
alien:
---
[Nuclear]:
Se, että joku on tehnyt pikkuisen väärin ja jengi tuomitsee tääl vittu tollasii junttei pitäis vetää turpaan-argumenteilla niin omasta mielestäni homma menee jo pikkasen yli. Sit eräät näköjään ajattelee jos et ole meijän puolella, olet meitä vastaan-ajatuksella...
Ja ne ketkä sanoo se oli vaan läppää, niin uskoisin et omassa mielessään heidän todellakin tekis mieli vetää näitä juntteja kuonoon. Ton läppä-jutun taakse on vaan _niin_ helppo piiloutua ja yrittää loppupeleis olla väkivallatonta porukkaa. Alkaa kyl hivenen mennä taas ohi aiheen, mut...
---
ymmärrän pointtisi. Sovitaan (tai siis selvennetään asiaa) sit näin, et mielestäni tälle kyseiselle tyypille _pitäisi_ antaa vähintään pientä pennalismia - vähän, kuin Irakilaisia vankeja kiduttaneille jenkeille :D
-en vaadi, mut helpottaishan se...
[muokattu 25.5.2004 22:14]
serotonot: jäkäti jäkäti
alien:
---
serotonot: jäkäti jäkäti
---
hei, sä teet koko ajan kärpäsestä härkäsen, mut kiksinsä kaikilla
alien:
hei, sä teet koko ajan kärpäsestä härkäsen, mut kiksinsä kaikilla
phanatic:
Jos lippuja saa ostaa rajattoman määrän, virhettä ei tehnyt tämä trokari vaan tapahtuman järjestäjä.
phanatic:
Eikö tässä maassa ole oikeus tehdä ostamillaan hyödykkeillä mitä ikinä lystää kunhan se ei riko lakia?
phanatic:
Eikö tässä maassa ole oikeus tehdä ostamillaan hyödykkeillä mitä ikinä lystää kunhan se ei riko lakia?
Jone:
Selitätkö mulle miten Unity on tässä nyt tehnyt virheen kun en hahmota?
Jos ainoa sun toimintaasi säätelevä normisto on laki, niin pahoitteluni sinulle ja niille ihmisille, jotka joutuvat päivittäisellä tasolla olemaan kanssasi kanssakäymisessä, koska sen täytyy olla helvetillistä.
yana:
PLUU vaan sullekin sinne
a:
Sähän voit perustaa ihan oman foorumin jossa saat pistää giljotiiniin ihan kaikki joiden kirjotukset ei miellytä sun habitusta :)
a:
---
phanatic:
Jos on eri mieltä, voi myös kertoa miksi. Pelkkä ?sun mielipiteet on perseestä?-huutelut ei varmaan auta mua löytämään ajattelutapojeni vajavaisuuksia. Jos taas tarkoituksenasi on vain ilkkua, voit jättää koko viestin kirjoittamatta.
---
Sähän voit perustaa ihan oman foorumin jossa saat pistää giljotiiniin ihan kaikki joiden kirjotukset ei miellytä sun habitusta :)