miks: rytmikäs/tanssittava musa vaan on aina ollu jotenki se mun juttu... oon varmaanki niin palikka et jos kuulen jonku biisin (tyylist ja genrest riippumat) ni en pysty muutamal ekal kerral keskittyy sanoihin lähes ollenkaa, vaan kuuntelen muutamal ekal kuuntelu kerral pelkästään sen ite musan mikä soi... ja siks kone musa sopii mulle ku nyrkki silmään
miten: oiskohan jo joskus ala-asteel kuuntelin euro trancee, mitä sillon ny sattu semmost olee... mm.hitti buumit ja erotic kasetil, ja kaakkee muut rytmikäst mitä radiost tuli.. joskus kuudennen aikoihin tais jäädä tanssi musa vähän vähemmälle koska kaikki kaverit kuunteli jtn ihan muuta...
ylä-asteen seiskal räppi rupes tekee kovasti tuloaan ja enköhän mä sillon ruvennu sitä kuuntelee koska niin teki kaikki muutki, mut jäi kyl räppi fanitus mun osalt hyvinki nopeesti vähäseks koska ei vaan jotenki iskeny...
kasin aikoihin satuin ostaa destination goa cd:n, koska halusin taas kuunnella jtn koneel tehtyy musaa ja kaverit oli suositellu goa trancee, ja rakastuin siihen samantien
rupesin sit sen jälkeen haalii kaikennäkösii psyke levyi hyllyyn.
et siitä se kone musan kuuntelu tais lähtee oikein kunnol... lähinnä pelkkää psykee aluks mut erilaisten ylä ja ala mäkien kaut oon nyt ihan in lööv lähestulkoon kaikken kone musaan
soittaminen alko joku 6kk sitte koska musa vaan on niin loistavaa et ei haluu pelkästään kuunnella sitä vaan jotenki vaikuttaa siihen et mitä soi ja miten.. ja kyllä, kivaa on
(vaik en mitään osaakkaa
)