477 posts, 24 pages, 243,986 views
Jone, 22.4.2006 12:18:
Ymmärsinkö mä nyt oikein vai toivottavasti aivan päin helvettiä? Olit yläasteella Fugu-, Hillnigger- ja Abduction-hoppari, joka maksatti vanhemmillaan kalliit ghettovaatteet päälleen ja nyt sua naurattaa tää nykyinen hoppiskene? Look in the mirror, homeboy.
Mun hiphop-pippeli on isompi kuin sun!
DJ TESTO, 24.4.2006 14:14:
12 v diggailin jarrea mut semmonen säväytys tuli ku...
15-16 w ja olin hi as fak ja sain pläjäyksen shri haria siitä se lähti!
Dana, 24.4.2006 15:38:
taisin olla kaverini kihlajaisjuhlissa -04, kun Elisha valitteli ettei hänen kaverinsa pääsekään seuraavana iltana Hallmarkin bileisiin. No minähänen edes tiennyt mistä tyttö puhui vaan uteliaana kysyin.. Niinpä elisa pyysi mua mukaansa ja koska uskon että (melkein) kaikkea täytyy kokeilla ainakin kerran suostuin lähtemään seuraksi..
Menin, näin, rakastuin yksinkertaista..
konemusiikki avasi aivan uuden maailman minulle.. tutustuin tyttöön joka oli ollut kaveri jo kauan niiiiiiiin paljon paremmin tämän skenen myötä ja nyt hän onkin yksi niistä harvoista jolle uskoudun täysin. Olen tavannut pari aivan helmeä poikaa joita en ikinä varmaan muuten olisi löytänyt.. Nyt kämpässäni soi vain house, rannalle ei voi mennä ilman sitä eikä illasta tule mitään ellei edes pari klassikkoa pääse huudattamaan
..prodigyn firestarter on eka jonka muistan ihan nappulana diggaileeni, mutta se jäi kun ya meni nrg:a kuunnellen, ja lukio Pink Floydia , kiitos Peken..