kaikki loppuu aikanaan..??

178 posts, 9 pages, 91,214 views

yellowblaaer

Posts: 211

#161 • • yellowblaaer

Replying to kaikki loppuu aikanaan..??:

Nyt äänestin hautaan asti mut eihän tätä voi ennakoida... en oikein osaa sanoa muuta kuin että kai sen sisimmässä sitten tietää, mikä tuntuu hyvältä riippumatta ulkoisista tekijöistä.


Amnesia, 27.10.2008 15:55:


Sellainen, mikä varmaan omalla kohdalla pysyy maailman tappiin asti on "bileturismi", eli se että ulkomailla matkustellessa bongailee paikallisia bileitä. Näissä kuitenkin tulee niin uudenlaisia paikkoja, kokemuksia ja ihmisiä eteen *joo* Mielestäni yksi parhaista tavoista harrastaa turismia *nauru*



Tässä oon ehdottomasti samoilla linjoilla! Mun haaveena on aina ollut päästä tanssimaan ympäri maailmaa eri klubeille, ja nimenomaan katsomaan paikallista menoa ja ihmisiä, ihan tavallisena iltana. Sitä aion toteuttaa tulevina vuosina aina matkustelun yhteydessä. *hymy*
m1kk3

Posts: 5,560

#162 • • m1kk3 no-life
Jotenkin tuntuu että aika loppusuoralla ollaan...

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Cloud

Posts: 2,162

#163 • • Cloud Game Freak

Replying to kaikki loppuu aikanaan..??:

mikke, 1.5.2010 20:42:
Jotenkin tuntuu että aika loppusuoralla ollaan...



oltu jo monta vuotta, Ei vaan nappaa käydä moninaisista syistä.
Samaan syssyyn voikin sanoa, että kerta vuoteen tm tulee käytyä kun se nappaa sen ainoan kerran oikein kunnolla. Muulloinkin voisi käydä jos vaan nappaisi.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jokke L

Posts: 1,203

#164 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to kaikki loppuu aikanaan..??:

mikke, 1.5.2010 20:42:
Jotenkin tuntuu että aika loppusuoralla ollaan...



*nyyh*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Jago

Posts: 4,039

#165 • • Jago un-trained monkee
Mä oon liian vanha ja lonkat paukkuu(okei oikeesti polvet), mutta kyl täällä mennään hautaan asti*nauru*
Viimeaikoina bileet ja koko bilettäminen on saanut uutta nostetta ja jopa musa on tuntunut parantuneen, joten en usko että tuun vähään aikaa lopettamaan

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tomii

Posts: 3,594

#166 • • tomii kallion herttua
On kyl vaihteeksi taas todettava, ettei ihan puhdas konemusa-biletys ole tällä hetkellä SE juttu. Tuli huomattua Berliinin reissullakin, että mielummin istuskelin kivoissa baareissa kuin tamppasin klubeilla (tuli silti parissa käytyä), kun viime kesän reissulla biletys-motivaatio oli puolestaan toisinpäin (ja täällä koto-Suomessakin tällä hetkellä baarit > klubit. Mutta, eiköhän toi taas jossakin vaiheessa elvy, toivottavasti.

--
reivaan kunnes kuolen

Daniel Braun

Posts: 1,626

#167 • • Daniel Braun wednesday?
Mun on pakko todeta että ei oo pitkään aikaan napannu bileet, ei musiikki tässä skenessä ei mikään.
Liian kulunutta, nähtyä ja koettua.
Ehkä sitä vaan on tullut vanhaksi, elämä on ajanut eri suuntaan tai jotakin.
Mut ei vaan napannut levyjen soitto 10 vuoden historian jälkeen, joten kamat ja levyt myyntiin...
Bileissä käynti, muutama kerta vuodessa.
Ennemmin näen itseni jossain muussa kuin konemusabileissä...
Tarsu

Posts: 2,449

#168 • • Tarsu
hipoissa tulee käytyä tosi harvoin.
sillon kun käyn on yleensä tosi kivaa.
hyvää musaa tulee ja paljon, mutta aina vaan ja enemmän
huomaan innostuvani silti vanhoista jutuista enemmän.
vinyyleistäni en luovu ja niitä tulee silloin tällöin kyllä osteltuakin.
jos duunijutut olis erilaiset niin varmaan tulis nauhaa jne tuupattua.

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Viltsu

Posts: 2,010

#169 • • Viltsu noname
If I can't dance, it's not my revolution...

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

tommib

Posts: 3,204

#170 • • tommib
On kyllä ulkona käyminen vähentynyt perheen myötä aika paljon ja sitä on tullut valikoivemmaksi iän myötä. Enää ei tule käytyä kaikkia mahdollisia bileitä, vaan tiettyihin tulee eksyttyä, jotka oikeasti kiinnostavat. Toinen rajoittava tekijä on kyllä nousseet lipunhinnat. Ei nyt ihan heti tule mieleen maksaa 30€ lipusta, kun muistelee mitä tuolla summalla aiemmin sai (Planet Of Lovet etc. olivat alle tuon).
SamHard

Posts: 2,098

#171 • • SamHard
Missannut varmaan 300 bileet masennuksen, ja paniikkihäiriönä takia, ja jos
olen ollut bileissä niin 2,5 promillea on se "suojakänni" ettei iske
paniikki.. No nyt se 30v mittarissa ja tekisi mieli käydä bileissä, ja
koitan tässä ottaa 30-40v ikävuoden välissä ottaa osan nuoruudesta
takaisin*pepsodent* Pääasia että saa tuottaa musiikkia, se on se
main thing!
tommib

Posts: 3,204

#172 • • tommib

Replying to kaikki loppuu aikanaan..??:

Missannut varmaan 300 bileet masennuksen, ja paniikkihäiriönä takia, ja jos
olen ollut bileissä niin 2,5 promillea on se "suojakänni" ettei iske
paniikki.. No nyt se 30v mittarissa ja tekisi mieli käydä bileissä, ja
koitan tässä ottaa 30-40v ikävuoden välissä ottaa osan nuoruudesta
takaisin*pepsodent* Pääasia että saa tuottaa musiikkia, se on se
main thing!



Kuulostaa liian tutulle tuo bileiden missaaminen noista syistä.
Jammailija

Posts: 3,224

#173 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Klubbaaminen on minulle kuin leikkiä ja mielikuvitusta. Tanssilattioille tulee unohdettua itsensä erilaisten biittien ja tunnetilojen värikkääseen maailmaan. Leikkisä fyysinen kikkailu, tutuille ja tuntemattomille sanailu ja ylipäätään kaikenlainen (toiset huomioonottava) hassuttelu pitää mieleni vireänä. Toki viikonlopun jälkeen saattaa henkisesti ja fyysisesti väsyttää, mutta pidemmällä aikavälillä saan puhtia ja vireyttä.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

tomii

Posts: 3,594

#175 • • Edited tomii kallion herttua
Tuntuisi, että ihan helvetin moni ns. tuttu ja puolituttu on lopettanut (trance/house/jne.) bileissä käymisen. Tuli tossa pitkästä aikaa plärättyä läpi noita Klubituksen kuvagallerioita ja toi vaan vahvisti tota tunnetta: kuvissa ei näkynyt about ketään mun tuntemaa tyyppiä, joita joku 3v. sitten näkyi ihan joka galleriassa. Harmillista...

Edit. tosin säännön vahvistavana poikkeuksena suurin osa psykebileissä käyvistä kavereista ja tutuista on vielä mukana pelissä. Tosin noista osa ei käykään missään muissa konemusabileissä (puristit ;).

--
reivaan kunnes kuolen

Jago

Posts: 4,039

#176 • • Edited Jago un-trained monkee

Replying to kaikki loppuu aikanaan..??:

Tuntuisi, että ihan helvetin moni ns. tuttu ja puolituttu on lopettanut (trance/house/jne.) bileissä käymisen. Tuli tossa pitkästä aikaa plärättyä läpi noita Klubituksen kuvagallerioita ja toi vaan vahvisti tota tunnetta: kuvissa ei näkynyt about ketään mun tuntemaa tyyppiä, joita joku 3v. sitten näkyi ihan joka galleriassa. Harmillista...


On tuon kyllä huomannu aika selkeesti. Joka vuos putoaa tietty määrä porukkaa vekka. Viimesen vuoden-kahen aikana toi kato on tuntunu kyllä aika järjettömältä. Aikasemmin oli ainakin mixxedit ja danceteriat joiden ties olevan täynnä tuttuja, mutta nykyään niistäkään ei välttämättä enää niitä löydy*ihmettel*

Toisaalta melkeen kaikki bilekuvaajat on myös pudonnut. Uusia on tullut muutama tilalle, mutta nämä uudet kuvaajat ottaa omista kavereistaan ja raikkaista kasvoista(haha) kuvia. Aikasemmin otettiin melkein jokaisissa pikkubileissä kuvia, mutta nykyään kuvaajat eksyy aika satunnaisiin bileisiin. Oikeestaan melkeen missään niistä house&tekno-bileistä missä oon viimeseen pariinvuoteen ollu ei oo kameroita juurikaan näkyny.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tomii

Posts: 3,594

#177 • • tomii kallion herttua

Replying to kaikki loppuu aikanaan..??:


---

On tuon kyllä huomannu aika selkeesti. Joka vuos putoaa tietty määrä porukkaa vekka. Viimesen vuoden-kahen aikana toi kato on tuntunu kyllä aika järjettömältä. Aikasemmin oli ainakin mixxedit ja danceteriat joiden ties olevan täynnä tuttuja, mutta nykyään niistäkään ei välttämättä enää niitä löydy*ihmettel*



Oon myös huomannut, että myös monet "Klubbari-tututkin" joko lopettaneet tänne kirjottelun kokonaan tai sitten ovat todella harvakseltaan enää heittämässä kommenttia. Toki aika luonnollista, jos ovat lopettaneet bileissäkin käymisen, vaikka onhan täällä kaikenlaista keskustelua, mutta silti.

--
reivaan kunnes kuolen

Axu-T

Posts: 427

#178 • • Axu-T

Replying to kaikki loppuu aikanaan..??:


---

---

On tuon kyllä huomannu aika selkeesti. Joka vuos putoaa tietty määrä porukkaa vekka. Viimesen vuoden-kahen aikana toi kato on tuntunu kyllä aika järjettömältä. Aikasemmin oli ainakin mixxedit ja danceteriat joiden ties olevan täynnä tuttuja, mutta nykyään niistäkään ei välttämättä enää niitä löydy*ihmettel*


---


Oon myös huomannut, että myös monet "Klubbari-tututkin" joko lopettaneet tänne kirjottelun kokonaan tai sitten ovat todella harvakseltaan enää heittämässä kommenttia. Toki aika luonnollista, jos ovat lopettaneet bileissäkin käymisen, vaikka onhan täällä kaikenlaista keskustelua, mutta silti.




Facebook ? *arvaus*