Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 389,588 views

Lin

Posts: 230

#341 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Tää on vähän OT... mutta,

joku äijä tuli tossa jokin aika sitten baarissa vastaan ja kysyi: "hei, eiks meillä ollu jotain juttua joku pari vuotta sitten?" Katoin sitä silmät auki ja sanoin että ei. Johon mies sitten vastasi: "eikä varmaan tuukaan mitään juttua?!"

Siis voi naama. *taputapu*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

madma

Posts: 283

#342 • • Edited madma Painajainen, Stuttgart Kickers
Olin vuosia sitten drinksulla kaverin kanssa kun joku kundi tuli kysymään meiltä "Ootteks te jotain naisjääkiekkoilijoita?" Me tottakai et "Mitä H***iä?" Pitkien kekustelujen ja "Mutsis oli kiekkoilija ku..." tilitysten jälkeen meidän ystävyys on jatkunut jo 8 vuotta.
Hups, huomasin et ihan väärä aihe. Okei, mun huonoin iskurepliikki on ehdottomasti "Mul on isommat tissit ku sulla!".
nyyti

Posts: 169

#343 • • nyyti
ööö... kerran bongasin erittäin puoleensavetävän tapauksen,ja menin luokse, käsipäivää... miä oon "nyyti", ota tai jätä. Hymy päälle, ja jatkoin matkaa. Kyllähän se sitten otti.*vink* Yleensä en kyllä mitään "järkevää" saa sanottua... pyydän vaan kohteliaasti mukaan.
Mieleenpainuvin tapa jolla mua on yritetty iskeä on just 18v:n suusta että:" oon aina pitänyt vanhemmista naisista" Ei irronnut *nauraa* En kyllä sillä hepulla ketään naikkosta ikuna ole nähnytkään... lienee oma syynsä iskutavassa.

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Jutu

Posts: 3,054

#344 • • Jutu Blondi
Tää ei ollut mikään iskurepliikki, mutta olisi voinut olla. Kerran kun olin väsynyt niin heitin yhdelle jantterille, että lähdetkö katsomaan mun lelulaatikkoa *nauru* Että näin.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mar6

Posts: 2,178

#345 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Tuutko meille syömään muroi ja harrastaan hyvää seksii???

"No EN"

Etkö tykkää muroista??

Saletisti tää oli jo jossain mutta laitetaan silti :P
Edit, ei en ole käyttänyt enkä käytä :D

--
-Where there is house there is a home-

Jocular

Posts: 1,359

#346 • • Jocular Janni
Yöllä kolmen aikaan Laturissa.

Joku hyypiö; Eikös ois aika tanssia?!
-Eiköhän sitä oo tanssittu jo niin paljon et jalkoihin särkee
Jh: Mä voin hieroa!
-Niin varmaan.
Jh: Eiku oikeesti! Saanko?!
-Et?!
...
Jh: Näytät niin surulliselta
- Tiiätkö, en oo yhtään surullinen, mut oisin silti paljon onnellisempi jos sä et ois siinä.
Jh: Ok, mut oot silti ihan varma ettet lähe tanssii?!
..
Lähti menee onneks mokoma. Tosin metrin päähän eteen tanssimaan jotain sambaa. Huoh. Miehet. Epätoivoset. *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

ChainsawIsGod

Posts: 19

#347 • • ChainsawIsGod Plastik christ
Kerran mulle tuli joku about kolmekymppinen, suhteellisen kuvo äijä sanomaan jotain tyyliin: "Sä oot ihan varmasti joku urheilija." Siis what? *igor*

Ja vuosia sitten Kreikassa luokkaretkellä kaverilleni sanoi joku vierasmaalainen (ei kuitenkaan kreikkalainen) mies _hyvin_ pimeällä rannalla että "Your eyes look like cats eyes."
Kaveripa siihen fiksuna totesi että "Oh, fuck, you can't even see my eyes." *aplodit*

--
One death every 40 seconds.

clupipeipe

Posts: 323

#348 • • clupipeipe

Jocular, 20.8.2005 18:28:
Yöllä kolmen aikaan Laturissa.

Joku hyypiö; Eikös ois aika tanssia?!
-Eiköhän sitä oo tanssittu jo niin paljon et jalkoihin särkee



Mistä tunnistaa turistin? Se tulee pileissä, jossa 90% porukasta on jatkuvassa liikkeessä, pyytämään tanssimaan *nauru*
Avatar
#349 • • astaroth Guest
paras on ehdottomasti, minkä kaverini kertoi toisena päivänä (ei siis käytännössä)...

menet hirveessä limajurrissa naisen luo, annat sille kauheen avarin naamaan ja sitten huudat sille:

[iso]"VITTU SÄ OOT AKKA KUJALLA!"[/iso]

...ja sitten lähdet pois.
ninni

Posts: 489

#350 • • ninni sydän
sull on kivat tissit voinko viiä ne kahville *släp**senkin*

ei näin *eiei*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

anco

Posts: 201

#351 • • anco
"Mä oon helppo, mutta varma."

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

kinderi

Posts: 1,783

#352 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

astaroth, 23.10.2005 12:53:
paras on ehdottomasti, minkä kaverini kertoi toisena päivänä (ei siis käytännössä)...

menet hirveessä limajurrissa naisen luo, annat sille kauheen avarin naamaan ja sitten huudat sille:

[iso]"VITTU SÄ OOT AKKA KUJALLA!"[/iso]

...ja sitten lähdet pois.



Ihana ajatus.. Kyllä varmaan saa ainakin jollain tasolla kiinnostuksen heräämään kun rupee kelaa et mitähän v*ttua just tapahtu..*nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Mar6

Posts: 2,178

#353 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Eräs naishenkilö saattaa täällä tunnistaa tämän erään keskiviikkojatkojen legendaarisen kommentin joka oli kyllä hyvin mietitty iskurepliikki eräältä bileihmiseltä..

"Vittu sulla on kauniit tissit, ootko sinkku, mul on muuten tosi iso muna"
*hymy* :D

Ei pojat, ei näin!

--
-Where there is house there is a home-

Avatar
#354 • • aaaaaaaaaa Guest
Mul on ehkä kaikista paras.. Pitää vaan kattoa naista illan aikana (+sen seuruetta jos nainen sattuisi olemaan normaalia lähempi jonkun toisen miehen kanssa).. Sit vaan pokkana viereen ja sanomaan "Moi mitä kuuluu?"

:)
Avatar
#355 • • aaaaaaaaaa Guest
MUT KAIKISTA PARAS!! "MOI ONX SUL MESEE!?!?"
Dana

Posts: 647

#356 • • Edited Dana
viime kesänä tuli baarissa vastaan niin upea kundi, että oli pakko saada sen huomio.. taktisesti sitten kaahasin sen eteen, kun huomasin sen kulkevan baaritiskin ohitse, hidastin vauhtia jolloin poika tietenkin käveli suoraan mua päin.. hän pyyteli anteeksi ja itse esitin hölmistynyttä tyttöä joka oli täysin yllätetty *nauru* hih, poika pyys kahville kun oli niin törkeästi kävellyt mua päin *nauru*

hmmm.. sorry, kun uudenkerran miettii niin teko oli jo hieman epätoivoinen, mutta tulos toivottu, joten ei tää tainnut olla mun huonoin iskuyritykseni..
0-scar

Posts: 760

#357 • • 0-scar Team Teknolipat :)
En tosin ite käyttäny tätä mutta kaveri...

Kaveri kattoo et joku Kissa juttelee äijän kanssa baarissa, no tää Herra menee siihen ja toteaa: "Jätä tyttö tuo aasi liekaan ja lähe rahamiehen remmiin..." *uros*

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

deena

Posts: 276

#358 • • deena tenukeppi
Sedu Koskinen: "Kyl mä sut voisin mukaan ottaa. Ihan oikeesti."

Aijaha. *justjoo* *nauru*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Comia

Posts: 27

#359 • • Comia
"Käytätsä stay-uppeja?"

?

*nauru*

--
Hardcore vibes

aste

Posts: 102

#360 • • aste Nu-who?
Kaveri kävi kuluneena kesänä vonkaamassa:

"Ootsä se lihatiski-Jaana?" *tirsk*

.. koska muisteli nähneen samaisen naisen myyjänä S-marketin lihatiskillä aikaisemmin. Eipä tuo ottanut edes nokkiinsa.. en tosin muista miten yritys päättyi loppujen lopuks. *hymy*

--
Aito on just se real thing.