Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 389,595 views

[zuho]

Posts: 238

#321 • • [zuho] Team Jorma
Hei ! Miten ois... Sinä, minä ja iskender *näyttää samalla stadinkebabin vippiä* *iloinen*

--
-Juho

noena

Posts: 3,138

#322 • • noena first breath after coma

[zuho], 29.4.2005 01:44:
Hei ! Miten ois... Sinä, minä ja iskender *näyttää samalla stadinkebabin vippiä* *iloinen*


*lmao* *repeilee huolel* *lmao*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Unik

Posts: 4,117

#323 • • Unik
"Haluatko hyvää seksiä?"
"EN!"
"Ok, lähde sit mun mukaan"

*plur*
boldy

Posts: 98

#324 • • Edited boldy Ectoplasmic Byproduct
En onneksi itte sanonu, mutta vierestä seurasin....

"Saanksmä vetää itteni sun kölin ali, ni mä voin räpyttää silmäripsiä?"

Tais olla vika virallinen networkki. En jostain syystä muista minkälaisen vastaanoton tämä sai (nauratti jonkin verran) *pelle* *känni*
Kriss G

Posts: 1,492

#325 • • Kriss G Wir brauchen bass
Vappuna heitin jollekkin pissikselle: "Jos sä et lähe mun kanssa sänkyyn ni mä paskaan housuun!" Eikä silläkään herunu. Ihme porukkaa kun ei noin tahdikkaat replat toimi.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Nectarine

Posts: 475

#326 • • Nectarine Rouva T
"saanko tuppaantua sun seuraan kun mun tyttökaverit alkaa oleen niin kännis, ettei niitä jaksa katsella"

tällä lauseella iskin (ääniväristen) nykyisen mieheni *blush* eli se loppupeleis niin huono ollutkaan...

--
Prinsessa Ruusunen

iam

Posts: 3,085

#327 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
en oikeen tiedä onko tämä nyt huonoin vai paras..

minä: "tarjoon ihan minkä vaan drinkin jos kerrot nimes ja sitten lähden pois sua kiusaamasta. on vaan pakko tietää.."

hän: sanoo nimensä pikkusen ihmetellen

minä: ostan drinkin, sanon morjes ja poistun.

sitten seuraavaksi tärkeintä on jäädä johonkin lähettyville, eli ei siis saa häipyä paikasta kokonaan pois. suurella todennäköisyydellä ko. henkilö tulee kysymään että no mikäs se sun nimi sitten on. siinä kohtaa voikin sanoa että "se maksaa sulle sun puhelinnumeron" :)

yksinkertainen on silti ehkä paras.. vaimoni lähti mukaan kun menin kertomaan että mulla olis pari ylimääräistä leffalippua. kyllähän se mulle nauroi, mutta hyvin kävi *sydän*
mikee

Posts: 24

#328 • • mikee
Yks hyvä tuli mieleen tossa jos muija/jätkä on istumassa, niin menee kysymään "Lähetkö tanssimaan" jos hän vastaa "kyllä", niin "ai no hyvä, tää paikka on sit vissiin vapaa".
AnssiV

Posts: 1,798

#329 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...on tainnu kaikki tyttöset tulla iskee mua, sillä en ainakaan itse muista koskaan lausuneeni mitään iskurepliikkejä....*ding**hymy*
deena

Posts: 276

#331 • • deena tenukeppi
Onkos kukaan nähny Pimeyden armeijaa?
"Anna suuta, tyttö."
Toimi tämäkin *nauru*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Apo

Posts: 1,574

#332 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

deena, 15.6.2005 13:42:
Pimeyden armeijaa?



Evil Dead 1 & 2 ja Pimeyden Armeija *sydän*

Niissä leffoissa on kyl ihan tarpeeks onelinereita vaikka minkälaiseen tarpeeseen :)
Hupsu

Posts: 1,005

#333 • • Hupsu
Duuniristelyllä tapahtunutta: Duunikaveri yritti tuoppi kädessä hurmata kaiken maailman iskurepliikeillä jotain kaunokaista, jolloin toinen duunikaveri läpsäytti kannustavasti selkään. Fysiikan lakien mukaisesti tuopin sisältö naikkosen rintojen väliin. Ei tainnu hyvää seuraa ei. *nauru*

--
Päivän mietelause?

MADDS

Posts: 294

#334 • • Edited MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB

deena, 15.6.2005 13:42:
Onkos kukaan nähny Pimeyden armeijaa?
"Anna suuta, tyttö."



Evil Dead eka ja toka Pimeyden Armeija ihan vitun hyvä!! *repee* Loistavii repliikkei löytyy alust loppuun! ("Gimme sam suga, baby")

Moon vetäny hyvät pohjat lahen Divassa noin kourallisen vuosia sitte. Pilkun jälkee huojuin tiskillä joittenki jamppojen keskel karrseesa kännihumalaördäysnaamareis ja sanoin ääneen (jotenki näin) "Mä-taidan-lähte-tähssht-kotio-runkkaamaa". Hävettää vieläki. Ei noin mautonta voi sanoo ees vahingos.*igor*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

Caro²

Posts: 5,301

#335 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
"Hetero-dj on satuolento, mutta siun vuokses voisin yrittää.."
"Noi vaatteet näyttäs tosi hyvältä miun sängyn vieressä.."
"Miun sänkyyn mahtuuki kaks nukkumaan.. tosin vaan päällekkäin.."

EDIT: vanha viesti pois, ja yks uus lisää.
RainChild

Posts: 909

#336 • • Edited RainChild
Hym höm...ei oo hirveesti tullu noita iskureploi harrastettuu,

mut ainaki yks tapaus muistu mieleen:
Olin lähteny baariin yksin chillailee, kun kaikilla kamuilla oli töitä seuraavana päivänä. Tylsistyin aika rankasti, mutta huomasin söpön pojan ja sen kaverin. Ne siirtykin hetken päästä syystä tai kolmannesta istuu viereisille penkeille. Siinä hetken mietin ja kysyin sitten et "lähteeks pojat tanssii?"

*eiei**poks*huono idea.

ensinnäkään söpö poika ei lähteny, vaan sen kaveri, joka yrittii mun kanssa valssii (tai jotain sinne päin, en ole varma mitä se oikeen oli *nauru*) siellä baarin tanssilattialla. Ei ollut se touhu oikein mun mieleen,
mutta pojan puolustukseksi, hän oli kyllä melko mukava siihen asti, kun oli vielä suht selvinpäin.
Söpö poika tuli myöhemmin tanssilattialle kyllä *hymy*, helpotti tilannetta.

Seuraavalla kerralla harkitsen kuitenkin hieman tarkemmin, jos kysyn tuollaista joltain :)

*************

Toinen tapaus tuli mieleen, kun olimme kaverini kanssa baarissa käymässä. Siellä ei ollut paljoakaan porukkaa, mutta se ei meidän menoa haitannut, tanssittiin hyvillä mielin. Oli peliä sellaisen blondin jätkän kanssa ja se tuli jossain vaiheessa sanomaan kaverilleni jotain...jonkun ajan päästä samainen jätkä tulikin minun luokseni ja sanoi "Voiks sä kääntyy vähän tonnepäin, niin et me nähdään sun perse, kun se on niin hyvä"...

Todella viehättävää *grr*
se nyt ehkä yksinään niin paha, mutta kuulin myöhemmin et jätkä oli sillon hetkee aikasemmin käyny heittää saman lainin kaverilleni *justjoo* fiksu jätkä.

**************

Offtopic: Ei valssissa, foxissa jne. mitään vikaa ole, niitä ei vaan juuri ole tullut tavaksi tanssia baarissa, täysin tuntemattoman kännisen kanssa...helpompi olisi luultavasti ensin sovittaa tanssityylinsä jossain muualla yhteen. *piis* (tämä sen vuoksi, ettei kukaan pääse inisemään, että onko mulla jotain kyseisiä tanssityylejä vastaan. joskus olen huomannut tennispallojennenäänvetämistä)

--
Rainchild is back home

Fez

Posts: 3

#337 • • Fez
Itse olen aivan liian ujo iskeäkjseni kauniimpaa sukupuolta tai tehdäkseni aloitetta , mutta kyllä meinasi hymyilyttämään, kun yksi tyttönen, joka nipin napin pysyi pystyssä, sano jutustelun lomassa, että mulla tekee mieli munaa.
Lin

Posts: 230

#338 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

[zuho], 29.4.2005 01:44:
Hei ! Miten ois... Sinä, minä ja iskender *näyttää samalla stadinkebabin vippiä* *iloinen*



Entäs sitten, jos on ite tällänen semi-kebbe, eikä iskender iske? *nauru*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

iriil

Posts: 371

#340 • • iriil
Kuulin tämän tänään rannalla kun otin kaverin kanssa kaikessa rauhassa aurinkoa. "ei sun tarvii käyttää pumpulia, sulla on kauniit rinnat muutenkin." Ja tämä kommentti johtui bikineistä, joissa oli jo ostovaiheessa epämääräiset laput sisällä osittain estämässä sitä ettei niistä näy kastuessa suoraan läpi. Toki ne saattaavat hieman lisätä rintavarustuksen kokoa.
Mutta tulla nyt ensimmäisenä kommentoimaan naisen rintoja! En osannut heti edes luokkaantua koska menin niin hämilleni kun yhtäkkiä joku tulee sanomaan jotain tuollaista.