Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 389,085 views

Amnesia

Posts: 888

#301 • • Amnesia

Arc:
---
Dementation:

"Mennäänkö meille ja integroidutaan?" *muhaha* (Minäkö nörtti?)

On se nyt ihme, jollei tommosella natsaa.. *ding*
Ihan samaa sarjaa takuuvarmojen "Mulla on beibi paljon mp3:a" ja "sä kuumennat mun kovalevyn.." iskurepliikkien kanssa. *iihhih*



Joku on kuulemma joskus tosissaan kokeillut "wee wee wee piste terve piste com" *muhaha*
Essi

Posts: 1,246

#302 • • Essi Kukkupää!
Mulle tuli Ranskas kerran yks äijä istuu baaris samaan pöytään ja sano ensimmäiseks: Je suis riche.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

Germitbiili

Posts: 1,070

#303 • • Germitbiili Ihmepoika
hei tyttö vähänkö sulla on hyvä pää......*nauru*
ei lämmenny ja itekki tajus myöhemmin mitä tuli sanottuu!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

Illustrator

Posts: 3,171

#304 • • Edited Illustrator

Essi:
Mulle tuli Ranskas kerran yks äijä istuu baaris samaan pöytään ja sano ensimmäiseks: Je suis riche.

Just sitä...*hihu*

Edit: Eli siis.."minä rikas sveitsiläinen"..*nauru* Mä oon kohtis hyvä täs ranskas.
Avatar
#305 • • Ketku Guest
mä rakastan sua!!!!!!!!! (ja onnistu)*muhaha*
Rivakka

Posts: 593

#306 • • Rivakka T2xikerien

spanig:
hei tyttö vähänkö sulla on hyvä pää......*nauru*
ei lämmenny ja itekki tajus myöhemmin mitä tuli sanottuu!!!



Iha helmi*nauru*
nipsukiksu

Posts: 159

#307 • • nipsukiksu

Wegez, 29.9.2004 09:58:

..tai sit toissa vaahtobileis joku lähihoitaja yritti iskeä frendiäni... "Kiinnostaisko hoitsun taidot omaava tytteli?" ..frendi käänti pään pois ja repes.. *nauru*


Eih... mä olin jo unohtanu...
Hyhhuh... Vähänkö repesin...
*släp* sun vika et muistan taas *hmph*
anton fine

Posts: 1,359

#308 • • anton fine myspace.com/finethedj
moi, mä oon dj
e-will

Posts: 372

#309 • • e-will joor worst naitmeir
kaveria iskettiin kerran:
"moi... mä harrastan motocrossia..." *hiljaisuus ja poistuminen*

--
vailla täyttä ymmärrystä

kirsch

Posts: 267

#310 • • kirsch kyny hippi

Christinah, 6.2.2005 15:34:
Ravintoloista en etsi mitään koska niistä ei löydy mitään
Mutta siis.. onhan sitä tullut ihan perinteisillä lauseilla ihmisiä lähestyttyä. Mutta ei siis ravintoloissa.



Mikäs ravintoloissa on vikana? Miten niin niistä ei löydy mitään?
Kirjakaupastako sä meet miehiä ettimään? Vai ootat että ne tulee ite kysymään sulta esim. kirjavinkkejä?
Käytkö sä yleensäkään ravintoloissa? Mitä jos joku kiinnostavan oloinen mies tulee tekemään tuttavuutta? "tota.. tutustutaanko vasta huomenna, niin ei tarvii sanoo et ollaan tavattu baarissa?"

Kukin tyylillään tietysti, mutta kuitenkin nykyään on melkeinpä helpointa tutustua ihmisiin baareissa.
Lue vaikka "mista ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi" -topikista vinkkejä sitten jos ei vuoden päästä ole muualla tärpännyt.
Mai

Posts: 374

#311 • • Edited Mai Villikisu
Huonoin mitä mulle on sanottu on "SUllahan on silmät kuin enkelillä...Ootsä enkeli??" *eiei*
Toi on niin huono ja ei mene todellakaan läpi varsinkaan känniseltä jätkältä joka katselee minne sattuu...*justjoo*
tavan

Posts: 39

#312 • • tavan right.
"Sun mutsis ja faijas on varmaan simpukoita" " Ai kui!?" "Noku sä oot noin helmi helmii ;)" *heiii*

Täs oli frendin perus iskurepliikki. *nauru* Oon täs pistäny merkille et turkkilaisilta miehiltä kuulee yleisesti huonoimmat iskurepliikit *ding*
Tripla-T

Posts: 373

#314 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
"Mitä kello on ? "

Sit ei edes kuunnella mitä kello on, vaan kysytään heti jotain muuta putkena perään *nauru*

Näin siis eräältä tytteliltä.

--
Crom ! - Conan Barbaari

Tebi

Posts: 131

#315 • • Tebi normisetti
hmm, ehkä paras o ku menin kysäseen parilt tytölt joskus et "saanko mä ajaa rallia teidän montuissa" *iloinen* soli kyl läpäl ja herätti hilpeitä ilmeitä myös niiden tyttöjen keskuudessa

--
koi syö ja ruoste raiskaa

kilobitti

Posts: 2,419

#316 • • kilobitti 1-2-3 techno
varmaan paras flirtti ikinä lähti lauseesta "käytsä täällä usein?"*nauru* => ei sillä taida olla väliä mitä sanoo, vaan miten sen sanoo...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

ee102

Posts: 775

#317 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
No en oo varsinaisesti yrittäny iskeä ketää, mutta jos oon ollu ihastunu ja ollu muka flirttailemaisillani, oon päästäny vaan suustani jotain tosi typerää, jota olen sitten katunut seuraavat pari viikkoa. Muistini onneksi suojelee mua noilta lukuisilta itseni nolaamisilta sen verran, että muutamaa viikkoa pitempään en yleensä muista nolaamisiani. *iihhih**justjoo*
Karvinen

Posts: 699

#318 • • Karvinen SekaiSin MariSta
tää tapahtu joskus aikaa sit jossai baaris, olin tanssimassa ja huomasin hyvännäkösen pojan joka vaan seiso siin tanssilattial mu ees, vissii näperteli kännykkäänsä tai jotain, menin sanoo sille sit et "sä oisit paljon paremmannäkönen jos sä tanssisit" *blush* siin me sit tanssittii vähä aikaa, ku tuli pilkku ja piti lähtee jatkoille, niin sinne se jäi . . .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

-Haltija-

Posts: 54

#319 • • -Haltija- HARDCORE!
Jätkä: "Sun äiti on varmasti simpukka!"

Minä : " Täh?"

Jätkä: "Ku sä oot noin helmi!"


*nauru*
mr. knee

Posts: 279

#320 • • mr. knee
"älä nyt viitti olla noin nuuka,en mäkään oo"