1,827 posts, 92 pages, 749,691 views
SikaihQ:
---
Tipsu:
Musta tuntuu että...itse taidan kokeilla kevätkilonlisäyksen!...niin tai yrittänyt koht vuoden mut...syö mitä tahansa, kui paljon hyvänsä niin ei!...Ei se näinkään ole kivaa...
---
Et vaan ole syönyt tarpeeksi... Tosta ei pääse yli eikä ympäri. Tarpeeksi kun syö niin paino nousee.
yusu:
---
W:
Kesätavoitekunto:
---
Pienet on tavotteet ;D ..hyvä kondis tolla tyypillä kyllä: lihaa, kireyttä ja muotoa löytyy
Kirsikka:
Ei se liikunnan lisääminen niin vaikeaa ole kuin syömisen vähentäminen, syöminen kun on niin kivaa...
Tipsu:
---
Ai en syö mukamas!*kivatsulle*..enemmän ku moni mies!...mut taitaa olla liikuntamääräkin aikasta suuri..*iihhih*..ei sillä etteikö ny olis hyvä,mut meinaa paikat ruveta hajoileen*ding*..eikä potkua riitä, vaik halua olis*uuh*. Niin ja tiedän kyllä; LEPOPÄIVÄT!
SikaihQ:
---
Tipsu:
---
Ai en syö mukamas!*kivatsulle*..enemmän ku moni mies!...mut taitaa olla liikuntamääräkin aikasta suuri..*iihhih*..ei sillä etteikö ny olis hyvä,mut meinaa paikat ruveta hajoileen*ding*..eikä potkua riitä, vaik halua olis*uuh*. Niin ja tiedän kyllä; LEPOPÄIVÄT!
---
Joo tiedän kyllä että syöminen voi käydä työstä, mutta kyllä jokainen lihoaa kun syö enemmän kuin kuluttaa... Reippaasti vaikka rypsiöljyä aina safkojen sekaan niin tulee helposti kaloreita lisää.
killabunny:
eihän liikunta voi tamppaamisen ystäville ongelma olla. nupit vaan kaakkoon himassa, strobo pyöriin ja jalat polkkaamaan, sitä kolmisen tuntia täysillä joka yö ja ah kyllä kunto kohoaa ja kilot tippuu.
UnityF:
Mä oon jostain lukenu vuosia sitten et terveellinen laihuttaminen on kai kun syö 1000-1200 kalorii päivässä mut onko toi 1800 sit se normaali määrä?
UnityF:
Mistä muuten näkee paljon kaloreita pitäis miehen tai naisen tai nuoren ym syödä päivässä? Mä oon jostain lukenu vuosia sitten et terveellinen laihuttaminen on kai kun syö 1000-1200 kalorii päivässä mut onko toi 1800 sit se normaali määrä?
Oon myös lukenu et jotkut on laihuttanu niin että ne on syöny 500 kalorii päivässä pelkästää.
Kirsikka:
Pidin yhdessä vaiheessa ruokapäiväkirjaa, ja ihan normaaleilla ruokatottumuksilla (pois enimmät karkit ja sipsit) päivittäinen kalorimäärä oli siinä 900-1300, mutta kyllä mä silti olen vähän pyöreä. Enkä nytkään sen enempää syö, ja olen alkanut enemmän harrastaa liikuntaa, mutta ei ainakaan vielä mitään tuloksia havaittavissa...hmh.
discopöllö:
Luulen että tässä on käynyt niin että ensiksihän kalorimäärä on aivan liian alhainen. (Elimistö menee säästöliekille). Laihduttava naisen pitäisi syödä sellaiset 1200-1500 kaloria päivässä. Ja toiseksi syötyjen kaloreiden määrä ei kerro vielä kovinkaa tarkasti sitä onko ravinto sisällöltään terveellistä. Voi syödä kalorimäärältään huomattavasti enemmän mikäli ravinto on oikein koostettu. Laihduttajankin täytyy saada tarpeeksi rasvoja ja syödä kohtuudella hiilareita ja suhteessa enemmän proteiineja kun normaaliruokavaliossa. Vai muutama ajatus
S-T:
Tässä vaiheessa täytyy taas suositella kaikille Kutrin sivuja (Siitä huolimatta, että ko. henkilön mediapersoona on imo aika ärsyttävä...)
Tuolta löytyy hyvin asiallista tietoa painon pudotukseen! Myös jonkinlainen kulutustaulukko. Kandee huomata, että tuo taulukko on toimistotyötä tekevälle ihmiselle, joka ei juurikaan liiku. Siis kaikki liikunta mukaan luettuna kalorimäärät kasvavat jonkin verran!