Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 752,275 views

India

#341 • • India
no itse en kyllä yhdy tohon että kun tarpeeks syöt niin lihoot!

Mä olen aina ollut hoikka vaikka olen syönyt kuin hevonen! Se nyt vaan taitaa meillä olla geeneissä. Olen 174cm ja mun paino on pysyny 55kg viimeset kymmenen vuotta. Kilon saattaa heittää suuntaan tai toiseen mutta tossa pysytään. Sama on mun serkuilla, sedillä sekä mun faijalla. Yksinkertaisesti meistä ei vaan kukaan liho vaikka kuinka ahdettas ruokaa suuhun.

paitsi nyt poikkeuksena olen lihonut 20kg, mutta olenkin raskaana joten niin kuuluukin. Viime raskautena lihosin yli 20 kiloa ja ne kaikki katosi vuoden sisällä.. Ja sitten taas palasin tuohon normaali painooni.
Liityn siis kohta pudottamaan tänne vauhdilla kiloja pois, kunnes tämä suurin paino tulee täältä ensiksi ulos.

Ajattelin jos muutamassa kuukaudessa saisi pudotettua painon tonne 60 niin olisin tyytyväinen. viimeksi yritin pitää painoni tossa, mutta silti se vaan tippu sinne 55 vaikka kuinka mässäilin.
cheat

#342 • • cheat
Tohon ihonkiinteytykseen niin pakko tunnustaa: olin mainoksen uhri ja ostin sitä Dove firming lotionia, ja se on kyllä tosi hyvä.pari viikkoa kun käyttää säännöllisesti niin huomaa todellakin eron!

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

S-T

#343 • • S-T Pieni

cheat:
Tohon ihonkiinteytykseen niin pakko tunnustaa: olin mainoksen uhri ja ostin sitä Dove firming lotionia, ja se on kyllä tosi hyvä.pari viikkoa kun käyttää säännöllisesti niin huomaa todellakin eron!

Sitä kutsutaan plasebo-vaikutukseksi *vink*

--
Pieni on kaunista.

Hyzenthlay

#344 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

BlueWind:
---
cheat:

---

Sitä kutsutaan plasebo-vaikutukseksi *vink*

hmm... ei ole välttämättä plaseboa. Muistelen joskus kuulleeni jotain sellaista, että voide aiheuttaa lievän tulehduksen iholle, jonka seurauksena iho turpoaa ja siten näyttää kiinteämmältä. No ei siinä mitään, käytän joskus itsekin *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ella_

#345 • • ella_
ihmettelen kyl noita kiinteyttäviä.. etenkin se uus firming shower gel :D miten se voi muka toimia jos sen heti pesee pois iholta :DD

jos tiedätte, niin valaiskaa toki muakin :D

--
Elementary, my dear.

S-T

#346 • • S-T Pieni
No ilmeisestihän ihon hierominen laittaa veren kiertämään ja ihon uudistumaan jne. jne. mikä varmaan vaikuttaa. Sittenkun ostat jonkun hienon voiteen tai pesuaineen, joka kiinteyttää, niin hierot ihoasi tavallista useammin ja antaumuksellisemmin sen toivossa, että se aine vaikuttaisi ja voila - ihosi tuntuu paremmalta jo hieromisenkin takia! Siispä tavallinen perusvoide kai vaikuttaisi yhtä hyvin yhtä intensiivisesti käytettynä. :]

arvailua tosin vaan *justjoo* voihan niitä muitakin mekanismeja olla, joilla noi ns. oikeesti toimii.

edit: ps. olen minäkin skeptismistäni huolimatta pari kertaa sortunut :]

[muokattu 2.5.2004 22:15]

--
Pieni on kaunista.

cheat

#347 • • cheat
mä olen kyllä aika skeptinen kaikkien ihmeaineiden suhteen, siitä suihkugeelistä en tiä, mutta noh, kokeilkoon se joka haluaa tietää...tuntuu iho paremmalle kyllä, voipi olla että perusvoiteella saa saman aikaan, emt.
En mä sitä mitenkään ihmeellisesti ole hieronut...mä en edes tiedä mikä on kiinteämpi iho, mutte eron mä tiedän ja sen on huomannut mieskin.

[muokattu 2.5.2004 22:25]

--

Keniro

#348 • • Keniro

katai:
---
Keniro:
Hmm, mä oon 176cm pitkä ja painan vaan 54 kiloo, mä syön ihan helvetisti eikä kiloja tu yhtään lisää, wtf? *täh* haluisin olla ainakin 10 kiloo painavampi enkä tällänen kukkakeppi *uros*

---

Mulla on jsokus ollut sama tilanne ettei ole ollut väliä mitä syö ja paljonko ja liikkuuko vai löhöileekö..mutta myös sun onni voi olla vanheneminen. Nytkun ei enää ole TP niin ei enää ole myöskään kukkakeppiongelmaa.

Hmmh, ok.. Joo must tuntuu et ei tu kiloj lisää sen takii että mä kasvan viel ja siihen menee niin paljon energiaa *ding*
India

#351 • • India

Avernian:

Antaisitko esimerkin syömästäsi ruokamäärästä päivässä, kun oikein ahdat? Mieluusti ei-raskausaikana (koska silloinhan sanoit painoa tulleen), siis. Mielenkiinnosta.

[muokattu 2.5.2004 21:21]

Mä lupaan listaa sulle tota mun syömistä tossa parin viikon päästä kun taas pääsen normaaliin olotilaani..
nyt kun tässä on jo menny se 9 kuukautta ...

Mutta niin kuin sanoin, me ollaan kaikki pitkiä ja hoikkia... ja on musta tossa viime syksyllä selvitetty että oisko se joku mahdollinen kilpirauhasen ylitoiminta tai muu kun en lihoa, mutta mitään ei löytynyt. Seitsemän putkea ne otti musta verta ja tutki niistä ties ja mitä...

tänään kävin muuten vaa\'alla ja painoa oli ruhtinaalliset 76,3 jahuu!! että on sitten mitä käyttää vaikken söisikään muutamaan viikkoon *possu*
kilobitti

#352 • • kilobitti 1-2-3 techno

India:

En kyllä minäkään. Tällä hetkellä syön käytännössä niin usein kun ehdin, eikä paino juuri nouse. Päivässä menee aamupuuro, 2 lämmintä ateriaa (yksi opiskelijaruoka ja yksi kunnon liharuoka), ja välipaloja väleihin niin paljon kun mukavasti uppoaa.

Uskoisin että laihuuteni johtuu lähinnä sitä että urheilen pari-kolme kertaa viikossa sekä sutjakasta aineenvaihdunnasta. Veikkaan että jonkun 10-20 vuoden kuluttua tuo aineenvaihtunta hidastuu, ja painoa tulee tahtomattakin (isoveljistä ja faijasta päätellen). Just nyt saan sitä vaan ylensyömällä tai siirtymällä rutosti epäterveellisempään ruokavalioon, mikä taas ei ole kovin fiksua.

Keniro: haluisin olla ainakin 10 kiloo painavampi enkä tällänen kukkakeppi *uros*

No 16-vuotiaana tosta on aika turha huolehtia...*vink*

[muokattu 3.5.2004 17:22]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

cheat

#353 • • cheat

India:

Mä olen aina ollut hoikka vaikka olen syönyt kuin hevonen! Se nyt vaan taitaa meillä olla geeneissä. Olen 174cm ja mun paino on pysyny 55kg viimeset kymmenen vuotta. Kilon saattaa heittää suuntaan tai toiseen mutta tossa pysytään. Sama on mun serkuilla, sedillä sekä mun faijalla. Yksinkertaisesti meistä ei vaan kukaan liho vaikka kuinka ahdettas ruokaa suuhun.

paitsi nyt poikkeuksena olen lihonut 20kg, mutta olenkin raskaana joten niin kuuluukin. Viime raskautena lihosin yli 20 kiloa ja ne kaikki katosi vuoden sisällä.. Ja sitten taas palasin tuohon normaali painooni.
Liityn siis kohta pudottamaan tänne vauhdilla kiloja pois, kunnes tämä suurin paino tulee täältä ensiksi ulos.

Ajattelin jos muutamassa kuukaudessa saisi pudotettua painon tonne 60 niin olisin tyytyväinen. viimeksi yritin pitää painoni tossa, mutta silti se vaan tippu sinne 55 vaikka kuinka mässäilin.

Mulla tippu paino raskauden jälkeen 25 kiloo (painoa tuli 13)
ei meinannu millään nousta normaalilukemaan, mutta nyt ropsahti kunnolla yli...oon paksuimmillani jos raskausaikaa ei lasketa.
Onnea muuten teille *hymy*

--

Dueno

#354 • • Dueno klubbarin rumin
Älkää niitä vaa`an lukemia katelko, kattokaa peiliin.

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Hyzenthlay

#355 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Dueno:
Älkää niitä vaa`an lukemia katelko, kattokaa peiliin.

I agree *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Howdy

#356 • • Howdy Oldie
Kilot senku lisääntyy *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

#357 • • ALIEN Guest

Howdy:
Kilot senku lisääntyy *nauru*

upeeta!! *joo*
vaavu

#358 • • vaavu vara-vana
Tein itselleni tänään liikuntakalenterin, johon tulee merkintä jokaisesta liikunnallisesta aktiviteetista (työmatkapyöräilyä ei lasketa, eikä muuta arkiliikuntaa). Tämä kalenteri kiinnitetään nyt sitten jääkaapin oveen näkyvälle paikalle. Tulee ihan eri tavalla motivaatiota asiaan, kun liikkumattomuus ammottaa tyhjinä ruutuina kalenterista. ;)

Lisäksi olen ruvennut kouluruokailussa noudattamaan periaatetta, että lämpimän ruoan lautaselle lastataan vihannes- ja salaattiosastoa reilu kasa. Tällöin jää vähemmän tilaa itse pääruoalle.

Toivottavasti näillä kahdella keinolla saataisiin vähän tulosta tiskiin.
#359 • • ALIEN Guest

Lene:
Pitäisi saada toi peppu pois, mutta se vaan kasvaa vaikkakin kiinteytyy myös. Mitenkäs sen saisi pienemmäksi? Älkääkä sanoko, että tee kyykkyjä, koska se tässä pahin aiheuttaja taitaa ollakin. *hmph*

rupea anorektikoksi niin varmasti lähtee! ...ainakin osittain *joo*

Kyykkyä tekemällähän sun perse vain kasvaa. Ne lihat siis - ei läski. Ja kelaa sit sitä, kun sul on isot peffalihakset siel läskien alla niin sähän joudutt ostaa koko Eurokankaan varaston, että saat itselles uimapuvun aikaiseks *plur*

tai sit vaan rupeat käymään lenkillä. Sen pitäisi toimia *hymy*

[muokattu 11.5.2004 20:32]
ella_

#360 • • ella_

vaavu:

Lisäksi olen ruvennut kouluruokailussa noudattamaan periaatetta, että lämpimän ruoan lautaselle lastataan vihannes- ja salaattiosastoa reilu kasa. Tällöin jää vähemmän tilaa itse pääruoalle.

oon kyllä ihan kateellinen. mä en yksinkertaisesti voi nipistää ruuasta :|

--
Elementary, my dear.