1,827 posts, 92 pages, 748,049 views
Hyzenthlay:
anteeksi, että loukkasin herkkiä tunteitasi. Taidanpa siirtyä tästä muualle perseilemään :)
Lansetti:
---
NextAce:
Mulla on vähän päinvastainen tavoite. Haluaisin lihoa 65 kilosta 75 kiloon. Oon niin ruipelo muuten.
---
Otetaas samanlainen tavote.. eli kun pituus on 177cm ja paino 64kg ni tähdätään siihen 70kg vaikka aluks.. Vaikea tehtävä tämäkin nimittäin viimeseen 7 vuoteen ei ole painoa tullut lisää kun ehkä kilon verran. (Vaikka ruokavalio koostuu lähinnä roskaruuasta)
[Nuclear]:
Kaikki kun sanoo, et hiilarit alas niin kertokaapas nyt mullekin millä ilveellä meinaatte sen tehdä?
BlueWind:
Hieman harjoittelemalla mikä vaan pääruoka maistuu ihan hyvältä pelkän salaatin kanssa :] Paremmalta even. Myös hiilihydraattien laadussa on iso ero kts. jostain glykeeminen indeksi.
Jna:
Tähän vois yleistää että kaikki ruoka mikä on hyvää on pahasta kilojen kannalta ja sitten tietenkin toisinpäin..
[Nuclear]:
Kaikki kun sanoo, et hiilarit alas niin kertokaapas nyt mullekin millä ilveellä meinaatte sen tehdä? Ainoita eineksiä mitä kaapista löyty ja mis ei ollu hiilareita oli hedelmät. Täysjyväruisleivässäkin oli 41% ja täysjyväriisissä 71% tjsp. Ero vaaleen paahtoleivän ja ruispalojen välillä oli parisen prossaa et eipä toi tumma leipä nyt niin hirveesti terveellisempää tolta katottuna ole kuin vaalea.
iris:
Ihan nyt vain sivuhuomautuksena, että hedelmissä ja salaateissa ja sun muissa kasviksissa on nimenomaan hiilihydraatteja.
Ei varmaan kannata mennä liiallisuuksiin minkään Atkinsin perässä, kun ihan järkeä käyttämällä laihtuu, eikä tarvitse ryhtyä yhtä energiaryhmää vihaamaan.
Rasvassa nyt kumminkin silti on kaksi kertaa enemmän energiaa grammaa kohti kuin hiilihydraateissa sanoi Jennifer Aniston mitä tahansa.
Kyllä sitten itkettää, kun kaikki se rasvaisen ruuan kolesteroli on suonien seinämissä.
t: 3 tuntia sepelvaltimotautiluennolla
Ozie:
Hiilihydraatit kannattaakin pääasiassa valita alhaisen glykeemisen indeksin omaavista lähteistä.
iris:
Ihan nyt vain sivuhuomautuksena, että hedelmissä ja salaateissa ja sun muissa kasviksissa on nimenomaan hiilihydraatteja.
Ei varmaan kannata mennä liiallisuuksiin minkään Atkinsin perässä, kun ihan järkeä käyttämällä laihtuu, eikä tarvitse ryhtyä yhtä energiaryhmää vihaamaan.
Rasvassa nyt kumminkin silti on kaksi kertaa enemmän energiaa grammaa kohti kuin hiilihydraateissa sanoi Jennifer Aniston mitä tahansa.
Kyllä sitten itkettää, kun kaikki se rasvaisen ruuan kolesteroli on suonien seinämissä.
t: 3 tuntia sepelvaltimotautiluennolla
alien:
vitut väliä mitä missäkin on! kunhan maistuu hyvälle... saatana mitä perseilyä! Mullakin menee vittu iltapalaks pizza tai kaks ja silti olen kireessä kunnossa ja kuntokin on hyvä. ja vielä kun kesäkin tulee niin pitää vaan syödä enemmän roska -ruokaa, ettei vaan tule liian kireeksi. Onneks on keksitty magnessium ym kramppailua vastaan
siveys:
Kivan tarinan meille kirjoittelit hiilareista, joka kyllä vielä kaikenlisäksi nykytietämyksen valossa taitaa pitää paikkaansa, mutta tämä viimeinen lause tuli mun mielestäni vähän perustelematta.
Ozie:
Kaikilla tää homma vaan ei toimi ihan niin helposti. Oo vaan onnellinen geeneistäs.