Mikserit

379 posts, 19 pages, 203,915 views

juuzou

Posts: 8

#101 • • juuzou
Mikä olis aloittelijalle KOTIKÄYTTÖÖN soveltuva mikseri ja "levynpyörittimet"? Ja Paljon ne sit about maksais? Mieluiten cd.. levareihin ei oo rahaa..
Orfeus

Posts: 5,872

#102 • • Edited Orfeus

juuzou, 24.6.2005 14:33:
Mikä olis aloittelijalle KOTIKÄYTTÖÖN soveltuva mikseri ja "levynpyörittimet"? Ja Paljon ne sit about maksais? Mieluiten cd.. levareihin ei oo rahaa..


Behringerin mixerit on kohtuu hyviä hinta laatu suhteeltaan kotikäyttöön! Kauaa ne ei kyllä kestä itsellä rahisee muutaman vuoden vanha vmx-300. Ja tuota omasta mielestä cd soittimet on itseasiassa kalliimpia kun puhutaan samantasoisista vehkeistä? Toinen juttu onki sit warettaako biisit cd:lle=0e vai ostaa aitona letut/cdt=loputon rahareikä*hih*
tumpsi

Posts: 2,553

#103 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

juuzou, 24.6.2005 14:33:
Mikä olis aloittelijalle KOTIKÄYTTÖÖN soveltuva mikseri ja "levynpyörittimet"? Ja Paljon ne sit about maksais? Mieluiten cd.. levareihin ei oo rahaa..


2x cdj-100s & djm-707 ois mun valinta.
Köyhäl ei o varaa ostaa halpaa.piste.
(Ja noi on hyvät, ja halvimmasta päästä niit hyvii.)

edit: näil on ikää vähintään 5 kertaa enemmän ku halpiksilla.
edit2: kappas, typo

DJM-707.jpg
cdj100.jpg
cdj100.jpg
juuzou

Posts: 8

#104 • • juuzou
Onko jotain muitakin vaihtoehtoja? Noi Pioneerit näyttää kyl jo aika hyvältä.. Mutta kun en edes merkkejä tiedä nii olisi kiva saada tietää jotain muitakin..
placiq

Posts: 1,260

#105 • • placiq Jorkki
Ite oon ollu Vestaxin VMC-004 mikseriin pirun tyytyväinen sen hintaan nähden (289e thomannilla)..

Ja CD-soittimista oon ollu tyytyväinen Pioneerin CDJ-100:iin..
Kalle

Posts: 479

#106 • • Kalle Kiusankappale

Orfeus, 24.6.2005 14:43:
---
juuzou, 24.6.2005 14:33:
Mikä olis aloittelijalle KOTIKÄYTTÖÖN soveltuva mikseri ja "levynpyörittimet"? Ja Paljon ne sit about maksais? Mieluiten cd.. levareihin ei oo rahaa..

---

Behringerin mixerit on kohtuu hyviä hinta laatu suhteeltaan kotikäyttöön! Kauaa ne ei kyllä kestä itsellä rahisee muutaman vuoden vanha vmx-300. Ja tuota omasta mielestä cd soittimet on itseasiassa kalliimpia kun puhutaan samantasoisista vehkeistä? Toinen juttu onki sit warettaako biisit cd:lle=0e vai ostaa aitona letut/cdt=loputon rahareikä*hih*



Mulla oli kolme vuotta Behringerin VMX-300, enkä sitä saanut mitenkään rahisemaan vaikka se kodin ulkopuolellakin kävi joitain ulkobileitä katsastamassa. Millä sä oot omasi saanu rahisemaan? *vink*
Orfeus

Posts: 5,872

#107 • • Orfeus

Kalle, Mulla oli kolme vuotta Behringerin VMX-300, enkä sitä saanut mitenkään rahisemaan vaikka se kodin ulkopuolellakin kävi joitain ulkobileitä katsastamassa. Millä sä oot omasi saanu rahisemaan? *vink*


Paha sanoa, mulla rahisee kuuloke potikka, sit stereo/split nuppi ja surround sekä talk nupit pyörii täysin ympäri eli paskana! Hassua sinänsä että tota surround nuppii ja talkkii ei oo ees koskaa tullu käytettyy eli ei se kulumisesta johdu, toki olivat toiminnassa kun kaupasta hain! Kai toi cue/master potikka sit vaan on arka kääntelylle kun tulee paljo soiton aikana väännettyä potikkaa! Voi toki olla et mula on maanantai kappale! Noh asiansa ajaa enivei senaikaa että saa uuden tiskin pöydälle!
Avatar
#108 • • Jaska Guest

Tres, 15.9.2004 16:06:
pmc55.jpg *pihkassa*

Kolme vuotta ollut käytössä, en vieläkään keksi
mitään moitittavaa - pesee kaikki muut
kokeilemani mikserit (Pioneerit, Behringerit,
Ranet, Allen & Heathit, IMG:t) mennen tullen.

Käyttöliittymä on omalle miksaustyylilleni juuri
sopiva, numikoiden ja liukujen tuntuma
on mukavan jämäkkä, ja yleisfiilis verrattuna
johonkin peruspioneeriin on vähän niinkuin
vertaisi ajokokemuksia 5-sarjan BMW:llä
ja Opel Corsalla.

allen & heathin tatsista en itse ole vielä innostunut,
tuntuu pikemminkin kalliilta lelulta.



Joo täytyy munkin sen verran sanoo et toi on todellakin ollut paras mikseri mihin oon törmännyt!
Jimzzel

Posts: 1

#109 • • Edited Jimzzel
Omistan tällä hetkellä pioneerin cdj-1000mk2:set Olen ostamassa mixeri pöytää mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla 1000e ylöspäin ja onko kellään tietoa PIONEER DJM 909 ? onko hyvä minkätyyliseen soittoon esim soveltuuko perus soittelu,muutkin merkit käyvät...
Summerblink

Posts: 291

#110 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
krupsF577.jpg

Krupsin Frshmixillä syntyy parasta settiä:
Paras mixeri mitä mul on ikinä ollu, aivan state of art -pirtelöitä tällä vatkaa *slurps*
DJ_laama

Posts: 123

#111 • • Edited DJ_laama

Jimzzel, 29.6.2005 21:45:
Omistan tällä hetkellä pioneerin cdj-1000mk2:set Olen ostamassa mixeri pöytää mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla 1000e ylöspäin ja onko kellään tietoa PIONEER DJM 909 ? onko hyvä minkätyyliseen soittoon esim soveltuuko perus soittelu,muutkin merkit käyvät...



allen & heath xone-62 tai xone-92

vestaxilta löytyy kans kivoja

rane empath

formula soundin tiskit

ja toi pinohiiren 909 on varmasti kelpo peli kun sehän on muuten sama kun 707, mutta siinä on toi efekti-yksikkö ja 707:skasta oon kuullu pelkkää hyvää.

edit: kerrankin joku haluu ostaa jotain kallista kun yleensä kysymykset on luokkaa "haluan hyvän mikserin alle 200 eurolla" *plur*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#112 • • Aziz Combat Fighter

Tres, 15.9.2004 16:06:
http://www.antenniosasto.net/pmc55.jpg *pihkassa*

Kolme vuotta ollut käytössä, en vieläkään keksi
mitään moitittavaa - pesee kaikki muut
kokeilemani mikserit (Pioneerit, Behringerit,
Ranet, Allen & Heathit, IMG:t) mennen tullen.

Käyttöliittymä on omalle miksaustyylilleni juuri
sopiva, numikoiden ja liukujen tuntuma
on mukavan jämäkkä, ja yleisfiilis verrattuna
johonkin peruspioneeriin on vähän niinkuin
vertaisi ajokokemuksia 5-sarjan BMW:llä
ja Opel Corsalla.

allen & heathin tatsista en itse ole vielä innostunut,
tuntuu pikemminkin kalliilta lelulta.



Juu, pakko kyl yhtyy ylistyskuoroon, mut hintalappu on kans sit sen mukanen :)

Crazekin muistaakseni soitteli tolla suomen keikallaan freeformissa, jos en ihan väärin käsittäny?
nuance

Posts: 1,963

#113 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Rane Empath tuli tutuks tossa viikko sitten Freeformien open deckseissä soitellessa. Aivan jumalainen tiski. Oli niinku panssarivaunua ois ajanu ja krossin käyränkin sai niin teräväks et ois voinu viiltää sillä ranteet auki. Deejayladen kauppaa kyseistä lankkua 999 euron hintaa. Joutunee poistamaan jahka rahoitus on kunnossa.
Arctos

Posts: 634

#114 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Formula Sound FSM-600. Loistolaite! Ei turhia efektejä, tukevat potikat ja kuulalaakeroidut liu'ut. Loisto saundi. Hintaa jotaan vähän alta £ 1000.
Jos on varaa, voi aina panostaa PM-100:n. Moduli rakenne, jonka ansiosta setisä saa just sellaisen kun haluaa. Saatavana myös rotary-tyyppisenä..

Itellä tollasen parikyt (luokkaa) vanha PM-80, jossa ei ihmeellistä vikaa oo. Saundikin on edellee kohallaan.
Laatulaitteita.

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

$

Posts: 1,802

#115 • • Edited $ Destination weekend!

Arctos, 15.7.2005 19:15:
Formula Sound FSM-600. Loistolaite! Ei turhia efektejä, tukevat potikat ja kuulalaakeroidut liu'ut. Loisto saundi. Hintaa jotaan vähän alta £ 1000.
Jos on varaa, voi aina panostaa PM-100:n. Moduli rakenne, jonka ansiosta setisä saa just sellaisen kun haluaa. Saatavana myös rotary-tyyppisenä..

Itellä tollasen parikyt (luokkaa) vanha PM-80, jossa ei ihmeellistä vikaa oo. Saundikin on edellee kohallaan.
Laatulaitteita.



So true!

Kohta korkkaan ekan bissen ja alan soittaa mun PM-90:sellä vm.1992!

Full 8 channel modular pleasure *sydän*

Urei:ta odotellessa....
checki

Posts: 683

#116 • • Edited checki
Oon tässä ite alkanu ja kattelee ekaa mikseriä ja niinpä eksyin tonne Thomannin sivustoille. Alkuun aattelin että kyllä se pitää olla Pioneeri, mut hintavertailun jälkeen alko mieli muuttumaan ja epäröidä, että pitääkö siitä sittenkään maksaa niin helkutisti*ding*. Taasen Behringerin saama huono palaute alkoi myös arveluttamaan, roskaan kun ei rahojansa tahtoisi tuhlata.

Mutta kyllä ihmeen iso hintaero yllätti. Kuin olisi porakonetta valinnut. Kestävä Bosh/Pioneeri vai hetken toimiva Black & Dekker/Behringer. Valitse siitä sitte. Taitaa valinta osua johonkin keskivaiheille Numarkin tahi Vestaxin tuotteeseen, sano.

Kertokaa viä joku muu mesta missä voi noiden härveleiden perään kuolata.

--
Ämpäriin ei huku.

Xelfer

Posts: 140

#118 • • Xelfer harder.fi
Haukkukaa nyt joku tota Numarkin DXM-06 mikseriä ennenkuin menen ja tilaan sellaisen ja tuhoan perjantaina tulleesta palkasta loputkin. Tulisi siis ensimmäiseksi mikseriksi tällaiselle noobille elikkäs aloittelijalle *blush*

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

Saarre

Posts: 1,151

#119 • • Saarre
hirveesti saanu nootia behringeri.. muista en tiiä mutta vmx300 itsellä ensimmäisenä&nykyisenä mikserinä ja toiminut loistavasti.

--
*tähti* Full hearts cant lose

checki

Posts: 683

#120 • • checki
Kertokaa viisaat ero PIONEER DJM 500 ja Numark DXM 06 muutaku et Numark on vaan tollane "battle mixer". Pystyykö molemmil tekee samat kikat?*täh*

--
Ämpäriin ei huku.