379 posts, 19 pages, 212,763 views
Pete Input:
... tai sit joku muu... ;)
Noh, voihan se olla siinä mukana...
Mä voisin olla vaikka jossain lämpimässä maassa, biitsillä, soitellen tuolla mikserillä, olutta juomana ja muutama hyvärunkoinen vosu hinkkais itseään mua vasten... tai jotain... :D
A-E:
DJM-600? Miks ostaa paskaa kysyn yhä edelleen. Miten ihmeessä tossa Pioneerin sillipurkista on tullut niin haluttu mixeri? Kyllä todellinen pro tai itseään oikeasti arvotava dj ostaa/uneksii Allen&Heatin tai Ranen mixereistä.
En ostais. Itselläni behringer ja cue potikkaa saa vähän väliä lyödä ja potkia ettei vuotais. laskurit kieltämättä hienoja mutta temmon kanssa niillä ei oo mitää yhteistä säveltä. malli ei nyt tuu mieleen mut kaikki''herkut'' siin on... Vielä kun toimis.ATD:
onkse nyt behringer vmx 300.. siin on halpa ja ei mikään paska mixu.. ainaki oon kuullu kehuttavan.. sen aattelin ite hankkii.. tietenki jos on varaa pioneeriin ni sit ilmanmuuta se.. ja tietty teknarit..
[muokattu 24.12.2002 23:02]
A-E
Kyllä todellinen pro tai itseään oikeasti arvotava dj ostaa/uneksii Allen&Heatin tai Ranen mixereistä.
bates:
Äänenlaadusta...ainakin omissa tapahtumissa käytössä oleva Pioneer 600 työntää ihan ok saundia ulos. Tietenkin oma osuutensa on myös asiansa osaavilla äänimiehillä isomman tiskin ääressä + dj:n älykkyydellä soittopöydän luona.
Jos gainit on täpöllä, joka ledi huutaa punaista ja saundi on ruvella, niin siinä vaiheessa kandee syyllistä etsiä ehkä muualtakin kuin vain siitä taikalaatikosta levareiden välistä.
Steven Hoaks:
Kerman mixeri oli aikamoinen herkku... En vaan muista minkä niminen
DjBeliar:
---
A-E:
DJM-600? Miks ostaa paskaa kysyn yhä edelleen. Miten ihmeessä tossa Pioneerin sillipurkista on tullut niin haluttu mixeri? Kyllä todellinen pro tai itseään oikeasti arvotava dj ostaa/uneksii Allen&Heatin tai Ranen mixereistä.
---
Käyttömukavuus!!! Lineaariset equt isoilla nupeilla ja selkeällä jaottelulla... Faktahan on se, että Pioneerin soundi ei nyt ihan kukkanen ole verrattuna moneen kilpailijaansa, mutta yleensähän PA nyt kuitenkin on se äänen puhtauden pullonkaula ennen mikseriä...
Itelläni on Dxm-01, eli perjaatteessa sama boksi ku 03, mut ilman sitä "graaffista näyttöä". Reilun vuoden oon sillä soitellu ja varsin tyytyväinen oonkin ollu. Equt sais olla ehkä pikkasen progressiivisemmat. Muuten tuntuma on varsin hyvä ja plussat irtoo erityisesti cue toiminnoista.hoopstar:
dxm03:lla ja 06:lla. Näistä edullisista perusmiksereistä numarkin dxm sarjalaiset selkeesti parhaita. equt toimii just niinkun niiden pitää ja nollakohdat tuntee hyvin verrattuna moniin muihin, liu'ut on todella hyvät, nappulat sijoiteltu niinkun pitää ja tuntuma todela hyvä.
Gnizhak:
---
Steven Hoaks:
Kerman mixeri oli aikamoinen herkku... En vaan muista minkä niminen
---
Mä oon käsittäny et se on toi Ranen MP 2016a Rotary Mixer lisäpaneelilla.
http://www.rane.com/mp2016a.html