Mikserit

379 posts, 19 pages, 203,861 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#21 • • Fyrisch
mul on Stanton RM-3s mikseri ja oon erittäin tyytyväinen toho. *joo*
Jaques

Posts: 1,390

#22 • • Jaques HUGC / So Nice!
Mulla 2xStanton ööh ST80 muistaakseni ja sit Gemini DMX-5. Lähtee varmaan vaihtoon koht. Ainaskin mikseri, koska siit puuttuu killit + mahd efektit ja eq ei leikka ihan mun mieleen. Muuten on ollu tod hyvä setup tähän mennessä. Ei mitään onkelmii 3v ajan.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Illustrator

Posts: 3,171

#23 • • Illustrator
Itelläni oli tollanen Behringeri Vmx-300 pari päivää, jonka jälkeen siitä hajosi ilmeisesti virtalähde. Eiku takasin kauppaan ja uutta tilalle. Uus päälle ja sama homma. Hmm..Jälleen takasin kauppaan. Kaupassa kokeiltiin 4 muuta Behringeriä, sama homma. Virheellinen erä siis. Purin kaupat, otin rahat ja T-paidan. *eiei* Nyt oon soitellu Numarkilla 5kk, saas nähä kauan kestää.

[muokattu 8.4.2004 18:37]
Rocca

Posts: 3,064

#24 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Itte omistan Omnitronic djs1100 ja sit tommene Behingerin vmx100 mikserin MIKÄ ON TÄYS PASKA ku siin ei ookku yks EQ ulos tulolle...Mut ostan varmaan ton geminin mikserin tai sit ostan kaverilta omnitronicin.....

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Rocca

Posts: 3,064

#25 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Itse asiassa olis kyl tämmönene haussa BEHRINGER DX626 mitä mieltä oottee siin on aika hyvät killit...-32db siit ne olis hyvät yks miinus siin on ku siin on bpm laskurit mitkä kyl teippaan yli jos ostan tän...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

delia

Posts: 94

#26 • • delia
Mielipiteitä kaivattaisiin... kun nyt olis hakusessa sellanen noin sadan euron luokkaa oleva perusmikseri, jolla vois tällanen omaksi ilokseen soitteleva makkari-dj päästä vauhtiin *jiihaa* Onko se Behringer nyt oikeesti niin surkea investointi, ettei kannata edes harkita? Tässä vähän alustavasti oon katsellut Behringerin Dx052:sta, jonka thomannilta sais ihan mukavaan hintaan... mitä mieltä? Toinen vaihtoehto olis Numark... samaan hintaan tosin saisi Behringeriltä vähän enemmän ”herkkuja” *hih*
Rocca

Posts: 3,064

#27 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

delia:
Mielipiteitä kaivattaisiin... kun nyt olis hakusessa sellanen noin sadan euron luokkaa oleva perusmikseri, jolla vois tällanen omaksi ilokseen soitteleva makkari-dj päästä vauhtiin *jiihaa* Onko se Behringer nyt oikeesti niin surkea investointi, ettei kannata edes harkita? Tässä vähän alustavasti oon katsellut Behringerin Dx052:sta, jonka thomannilta sais ihan mukavaan hintaan... mitä mieltä? Toinen vaihtoehto olis Numark... samaan hintaan tosin saisi Behringeriltä vähän enemmän ”herkkuja” *hih*



nyt mul sit on tommonen behinger vmx300 se on todella tykki peli en oo mitään huonoa saanu siitä sanotuks koska se toimii täydellisesti ja sit viel siin on tarpeeks kaukana noi nupit ettei sotkeudu sit toisiin nuppeihin ku vääntelee *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

delia

Posts: 94

#28 • • delia

Rocca:


nyt mul sit on tommonen behinger vmx300 se on todella tykki peli en oo mitään huonoa saanu siitä sanotuks koska se toimii täydellisesti ja sit viel siin on tarpeeks kaukana noi nupit ettei sotkeudu sit toisiin nuppeihin ku vääntelee *joo*


No sitähän minäkin tässä, että en kyllä varmasti ainakaan soittamalla sitä laitetta rikki saa... jos ei sitten hermo mee... ei oo kyllä tapana *hih*
Orfeus

Posts: 5,872

#29 • • Orfeus

delia:
---
Rocca:


nyt mul sit on tommonen behinger vmx300 se on todella tykki peli en oo mitään huonoa saanu siitä sanotuks koska se toimii täydellisesti ja sit viel siin on tarpeeks kaukana noi nupit ettei sotkeudu sit toisiin nuppeihin ku vääntelee *joo*

---

No sitähän minäkin tässä, että en kyllä varmasti ainakaan soittamalla sitä laitetta rikki saa... jos ei sitten hermo mee... ei oo kyllä tapana *hih*


Itellä alkanu rahisee yks kanava fader tosi lievästi sekä kuuloke potikka tosin aktiivisessa käytössä ollu jo aikas kauan!*igor*
Apo

Posts: 1,574

#30 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Aikaisemmin olisin sanonut että \”köyhän/aloittelijan kannattaa ostaa vain laatua\”, mutta nykyisin ainakin dj-mikserit tuntuvat olevan aika kertakäyttökamaa ellei osta niitä reilusti maksavia laatuvekottimia. Eli, aloittelijalle käy varmaankin halpa vekotin millä pääsee makuun, mutta seuraavaksi jos innostus säilyy ja kasvaa niin kannattaa ostaa jo laatua.

Vinkki: Halpalaitteita ostaessa kannattaa ostaa ne lähikaupasta, palautus takuuajan puitteissa on paljon helpompaa kun laitteen voi henkilökohtaisesti viedä kaupan tiskille.

Levareihin kannattaa panostaa hieman enemmän, ainakin useampi vuosi takaperin halvimmat levynpyörittimet olivat todella paskoja. En tiedä onko tilanne parantunut.

Seuraavaksi omaksi mikseriksen ajattelin ostaa Vestaxin PCV 275:n tai 180:n. Onko täällä mielipiteitä tai jopa kokemuksia kys. laitteista?
jUSSi

Posts: 1,377

#31 • • jUSSi äkäinen vanhus
Allen&Heath, Formula ja Rane ovat miksereitä, muut eivät ole sitä mitä niiden mainoslauseet väittävät. Pinohiiri on kyllä tehnyt aikamoiset micro$oftit ja saanut paskan tuotteen standardiksi olemattomilla eväillä.

Xone::62 olisi sellanen mikseri mistä minä tykkään (tai 92 *vink*). Tai sitten Rane MP-44. Rane olisi vielä enemmän mun mieleen, kun siinä ei ole kuin yksi keskiääniequ, kahta en tarvitse.

että siinä.
jaykay

Posts: 293

#32 • • jaykay
Toi A&H:n Xone:92 on kyl usein ollu märkien päiväunieni lähde.

Tähän asti on ollu kuitenkin tyytyminen Geminin PS-900-mikseriin. Hyvin on laite toiminut viitisen vuotta, joskin puhdistus operaatiota vailla olisi(EQ:t rahisee jne).

Linkistä avautuva mikseri on joku uudempi 900i-malli, joka on ainakin omaani hiukan nätimpi! ^__^

Sampleristä ei paljon hyötyä ikinä ole ollut, paitsi leikkimiseen. Tuossa uudemmassa versiossa näyttäisi sampleri olevan hiukan erilainen. Tiedä sitten onko toimivampi?!

Mut, silti merkki vaihtuu ens kerralla.
A-E

Posts: 528

#33 • • A-E Detroit Techno Militia

Apo:
Seuraavaksi omaksi mikseriksen ajattelin ostaa Vestaxin PCV 275:n tai 180:n. Onko täällä mielipiteitä tai jopa kokemuksia kys. laitteista?



Itselläni on nyt käytössä toi PCV-175, joka on ensimmäinen todella laadukkas mixeri mulla kotikäytössä. PCV-175 on nyt menossa itselläni vaihtoon, koska sen EQ ei leikkaa ihan niin laajalta alueelta kuin haluaisin. Olen itsekin ajatellut ostaa ton 275, jossa EQ leikkaa jo ihan sopivasti ja siinä on kaikkea muutakin kivaa (kuten kaks kuuloke plugia).

Omat unelma mixerini ovat tietysti

Vestax PMC-55
Allen&Heat Xone:464
tai
Allen&Heat Xone:V6 joka yli 5000 euron hintansa takia jää varmasti vain kotidj:n märäksi päiväuneksi.

[muokattu 24.7.2004 15:38]

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

A-E

Posts: 528

#34 • • A-E Detroit Techno Militia
Onko kenelläkään muuten tietoa Stantonin mixereiden laadusta?

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Rocca

Posts: 3,064

#35 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

delia:
---
Rocca:


nyt mul sit on tommonen behinger vmx300 se on todella tykki peli en oo mitään huonoa saanu siitä sanotuks koska se toimii täydellisesti ja sit viel siin on tarpeeks kaukana noi nupit ettei sotkeudu sit toisiin nuppeihin ku vääntelee *joo*

---

No sitähän minäkin tässä, että en kyllä varmasti ainakaan soittamalla sitä laitetta rikki saa... jos ei sitten hermo mee... ei oo kyllä tapana *hih*



Suosittelen suuresti jos halpaa ja hyvää haluaa ja killit toimii erinomaisesti niikuin kaikki muut equt *piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

delia

Posts: 94

#36 • • delia

Rocca:


Suosittelen suuresti jos halpaa ja hyvää haluaa ja killit toimii erinomaisesti niikuin kaikki muut equt *piis*



hinta-laatu -suhde siis kohdallaan... sellaista tässä vähän haettukin *hymy*
melkeen vois kyllä jo sanoa, että nälkähän tässä kasvaa syödessä *hih*
pitäisköhän sitä kuitenkin odotella sen verran, että olis varaa parempaan... *hmph*
Rocca

Posts: 3,064

#37 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

delia:
hinta-laatu -suhde siis kohdallaan... sellaista tässä vähän haettukin *hymy*
melkeen vois kyllä jo sanoa, että nälkähän tässä kasvaa syödessä *hih*
pitäisköhän sitä kuitenkin odotella sen verran, että olis varaa parempaan... *hmph*



joo mut sitä mikä se nyt on se behingerin kopio djm-600 ni ei sitä kannata ostaa sä voit miettii miten överi ostos se olis meinaan hinta laatua

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

dB

Posts: 1,317

#38 • • dB Digital Beat Music
no varsinaisesti taisi olla enimmäkseen aikasemmin puhetta dj-miksereistä. Mutta jos jotain perushyvää mikseriä hakee ja on aloittelija niin Behringer taitaa olla ainakin edullisimmasta päästä.
lohikarme

Posts: 1,730

#39 • • lohikarme RitariVittupää
Behringer-DJX700

Ei se mikään huippu oo, mut oon ollu tyytyväinen...

--
Qualis artifex pereo

domi

Posts: 7,069

#40 • • domi Työn sankari.

lohikarme:
Behringer-DJX700

Ei se mikään huippu oo, mut oon ollu tyytyväinen...



I agree, sama laite+ pari ämkoo kakkosta.