379 posts, 19 pages, 212,622 views
juuzou, 24.6.2005 14:33:
Mikä olis aloittelijalle KOTIKÄYTTÖÖN soveltuva mikseri ja "levynpyörittimet"? Ja Paljon ne sit about maksais? Mieluiten cd.. levareihin ei oo rahaa..
Mikä olis aloittelijalle KOTIKÄYTTÖÖN soveltuva mikseri ja "levynpyörittimet"? Ja Paljon ne sit about maksais? Mieluiten cd.. levareihin ei oo rahaa..
Orfeus, 24.6.2005 14:43:
---
---
Behringerin mixerit on kohtuu hyviä hinta laatu suhteeltaan kotikäyttöön! Kauaa ne ei kyllä kestä itsellä rahisee muutaman vuoden vanha vmx-300. Ja tuota omasta mielestä cd soittimet on itseasiassa kalliimpia kun puhutaan samantasoisista vehkeistä? Toinen juttu onki sit warettaako biisit cd:lle=0e vai ostaa aitona letut/cdt=loputon rahareikä
Kalle, Mulla oli kolme vuotta Behringerin VMX-300, enkä sitä saanut mitenkään rahisemaan vaikka se kodin ulkopuolellakin kävi joitain ulkobileitä katsastamassa. Millä sä oot omasi saanu rahisemaan?
Tres, 15.9.2004 16:06:
Kolme vuotta ollut käytössä, en vieläkään keksi
mitään moitittavaa - pesee kaikki muut
kokeilemani mikserit (Pioneerit, Behringerit,
Ranet, Allen & Heathit, IMG:t) mennen tullen.
Käyttöliittymä on omalle miksaustyylilleni juuri
sopiva, numikoiden ja liukujen tuntuma
on mukavan jämäkkä, ja yleisfiilis verrattuna
johonkin peruspioneeriin on vähän niinkuin
vertaisi ajokokemuksia 5-sarjan BMW:llä
ja Opel Corsalla.
allen & heathin tatsista en itse ole vielä innostunut,
tuntuu pikemminkin kalliilta lelulta.
Jimzzel, 29.6.2005 21:45:
Omistan tällä hetkellä pioneerin cdj-1000mk2:set Olen ostamassa mixeri pöytää mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla 1000e ylöspäin ja onko kellään tietoa PIONEER DJM 909 ? onko hyvä minkätyyliseen soittoon esim soveltuuko perus soittelu,muutkin merkit käyvät...
Tres, 15.9.2004 16:06:
http://www.antenniosasto.net/pmc55.jpg
Kolme vuotta ollut käytössä, en vieläkään keksi
mitään moitittavaa - pesee kaikki muut
kokeilemani mikserit (Pioneerit, Behringerit,
Ranet, Allen & Heathit, IMG:t) mennen tullen.
Käyttöliittymä on omalle miksaustyylilleni juuri
sopiva, numikoiden ja liukujen tuntuma
on mukavan jämäkkä, ja yleisfiilis verrattuna
johonkin peruspioneeriin on vähän niinkuin
vertaisi ajokokemuksia 5-sarjan BMW:llä
ja Opel Corsalla.
allen & heathin tatsista en itse ole vielä innostunut,
tuntuu pikemminkin kalliilta lelulta.
Arctos, 15.7.2005 19:15:
Formula Sound FSM-600. Loistolaite! Ei turhia efektejä, tukevat potikat ja kuulalaakeroidut liu'ut. Loisto saundi. Hintaa jotaan vähän alta £ 1000.
Jos on varaa, voi aina panostaa PM-100:n. Moduli rakenne, jonka ansiosta setisä saa just sellaisen kun haluaa. Saatavana myös rotary-tyyppisenä..
Itellä tollasen parikyt (luokkaa) vanha PM-80, jossa ei ihmeellistä vikaa oo. Saundikin on edellee kohallaan.
Laatulaitteita.
checki, 17.7.2005 23:58:
Kertokaa viä joku muu mesta missä voi noiden härveleiden perään kuolata.