Remotion, 2.2.2006 21:34:
mun on eri foorumeilla ja sähköpostiohjelmassa pakko paina vähintään minuutin välein refreshiä, että olisin varmasti kaiken viimeisimmän tiedon tasalla.
Ymmärrä täysin
430 posts, 22 pages, 213,244 views
Remotion, 2.2.2006 21:34:
mun on eri foorumeilla ja sähköpostiohjelmassa pakko paina vähintään minuutin välein refreshiä, että olisin varmasti kaiken viimeisimmän tiedon tasalla.
satumetsä, 8.8.2006 17:27:
Kaikkien tavaroiden ostelu. Pakko ostaa aina jotain, mitä ei välttämättä edes tarvi. Pakko ostaa, vaikka rahat on melkein loppu. Kirjoja on tullu osteltua ihan liikaa. Onneksi mulla ei ole luottokorttia.
Ja sitte tomaatti! Pakko syödä tomaattia
sMilE, 8.8.2006 18:41:
Pakko tunkee sormi aina jonku korvaan.
-K-, 14.9.2005 19:01:
Autolla ajaessa on kanssa muutama ärsyttävä juttu. Stereoiden volume pitää olla aina tasaluvussa 5.10.15.....mitään siitä väiltä ei käy vaikka volume ei olisikaan ihan kohdallaan. Sama pätee myös kotona telkkariin ja stereoihin. Nyt mulla on varsinainen ongelma kun meidän uudessa autossa on digitaali nopeusmittari
-Onkohan tää ihan tervettä-
hallucinogen, 26.1.2004 22:42:
Rakastan naisten hiusten haistelua
112, 27.10.2006 15:34:
Etkai vain harrasta sitä julkisilla paikoilla tuntemattomille? Tuli vain mieleen pari tapausta, kun rullaportaissa takana seissyt tuntematon mies on ruvennut haistelemaaan hiuksiani. Se on hirveä tunne
hallucinogen, 27.10.2006 15:37:
---
112, 27.10.2006 15:34:
Etkai vain harrasta sitä julkisilla paikoilla tuntemattomille? Tuli vain mieleen pari tapausta, kun rullaportaissa takana seissyt tuntematon mies on ruvennut haistelemaaan hiuksiani. Se on hirveä tunne
---
*vihelte* Kyllä mä pyrin käyttämään kaikki tilaisuudet hyväksi kun eteen sattuu kauniita hiuksia. Jos tilanne on sellainen, että voi kysyä lupaa niin kysyn koska silloin pääsee koskettelemaan ja haistelemaan paremmin mutta esim. täydessä hississä eteen tulleet kauniit hiukset ovat vastusmaton näky ;). Silleen hennosti nuuhkaisee ilman, että nenä ees koskettaa ;D
Ei oo kukaan ainakaan koskaan maininnu mitään eli ehkä kukaan ei oo koskaan huomannu tekosiani ;)
112, 27.10.2006 15:52:
Kumminkin olit sinä! Sen tuntee jos joku hengittää tai läähättää niskaan. En minä ainakaan kehtaa sanoa mitään tuossa tilanteessa.. Joko olen kuin en huomaisikaan, tai sitten siirryn hieman eteenpäin, kunnes on mahdollisuus lähteä karkuun.
Täydessä hississä se on hirveää, kun ei pääse karkuun.
hallucinogen, 27.10.2006 15:53:
Ei sitä nyt mitään hengitetä ja läähätetä, pitää olla ammattilainen ;). Sellainen hento ja hiljainen sisäänpäinen hengitys nenän kautta ;).