430 posts, 22 pages, 213,441 views
Jone:
Ihme norppa?
Unohtelet siis avainta tosta lapusta huolimatta vähintään yhtä paljon kuin mä ilman lappua ja tämän harvan pääni kanssa?
Darianna^:
tämän taisinkin unohtaa että jos oikea jalka kolahtaa niin vasemmankin täytyy, toi toistuu myös sillon jos astun katulaatan reunoille (viivoille) sillon toisenkin jalan pitää.
^petra:
paras tapa ylittää autotie on lähteä liikkeelle kadunreunalta sen verran aikaisin, että varpaat meinaavat melkein jäädä ohitseliikkuvan auton takapyörien alle ja auton aiheuttama ilmavirta tuulahtaa kasvoilla.
anqqa:
sängyssä nukkuessa/lepäillessä on mahdotonta tehdä 360 asteen kierähdys. eli jos vaikka makaa selällään ja kierähtää siitä vasemman kyljen kautta vatsalleen, ei tule kuuloonkaan että jatkais kierrosta samaan suuntaan, koska tuntuu että menee kierteille, vaan pitää palata selälleen saman kyljen kautta.
anqqa:
alkanu suosimaan aasialaisten käyttämää kasia, missä häiritsee luku 88 saksalaisten takia.
anqqa:
toi on kyllä tuttua. ja jos se auto sattuu esim vähän hidastamaan about kohdalla, meinaa aina joskus törmätä siihen perään.
Haa! Arvasin, etä unohdin vielä jotain!Darianna^:
jos astun katulaatan reunoille (viivoille) sillon toisenkin jalan pitää.
Itse kävelin vihreillä suojatien yli ku auto ajoi päälle.. Taisi vielä olla ainoa kerta ku ylitin tien kaikkien maailman sääntöjen ja lakien mukaan ja tuon siitä saa palkaksi! *taputapu*anqqa;
muistaakseni oon kyllä tota jostain syystä vähennelly viime aikoina, muutenki vähä turhankin kiltisti odottelen valojen vaihtumisia vaikka lähin auto 500m päässä ja menossa poispäiin.. o_O
SilverJo:
Mä en muuten tykkää varpaista.. Weird!
India:
En mäkään! Mulla on suoranainen kammo varpaista... yöks!!
Mikään ei vois olla etovampaa ku koskea toisen varpaisiin.. En edes kesäisin tykkää näyttää varpaitani. Jos menen kylään sandaaleilla ja istutaan olohuoneessa on mun työnnettävä varpaat maton alle tai jotenkin nuuten jemmata...
Hyi en ikinä antaisi kenenkään leikata mun varpaankynsiä tai saatikka sitten itse tarttuisi toisten kynsiin...
Veit jalat suustani! (oksennus!!)En mäkään! Mulla on suoranainen kammo varpaista... yöks!!
Mikään ei vois olla etovampaa ku koskea toisen varpaisiin.. En edes kesäisin tykkää näyttää varpaitani. Jos menen kylään sandaaleilla ja istutaan olohuoneessa on mun työnnettävä varpaat maton alle tai jotenkin nuuten jemmata...
Hyi en ikinä antaisi kenenkään leikata mun varpaankynsiä tai saatikka sitten itse tarttuisi toisten kynsiin...
Siis noin yleisesti vai ihanko vain mausta?
Progress:
mä taas RRRAkastan varpaita...kun ne on puhtaat(vasta pestyt), tykkään imeä, nuoleskella ja suukotella niitä mielinmäärin..Olenko outo?